Pikkujoulumiitti Rismalahdessa 6.-9.12.2012

Micconhan sopii pakata pelejä mukaan, kun kotiovelta haetaan. *vinks*
Itse otan mukaan Menolipun, Carcan ja Giljotiinin. Mukaan pakkautui myös Fellows Hip -leffa, mikäli se on vielä joltakulta näkemättä.
 
Samalla bussilla tulossa kuin Samo (kunhan siihen saa vielä lipun huomenna neljän jälkeen; näin lyhyellä varoituksella etukäteen ostaminen ei oikein enää onnistu). Ja kaupan kautta olisi tosiaan kiva koukata, jos joku meidät jaksaa tulla poimimaan.
 
Matkahuollon nettisivut eivät anna ostaa enää lippuja etukäteen tuohon bussiin, toivottavasti syy ei ole tosiaan se että bussi olisi loppuunmyyty. Jos bussi on loppuunmyyty emmekä saa siihen lippuja niin sittenhän onkin mielenkiintoista yrittää päästä Vääksyyn asti. :(
 
Loppuunmyytyjä busseja? Tjaa, kaiketi se on mahdollista perjantaisin Helsingissä. Ruuhkaa tosin on tasoittanut se, että moni on lähtenyt kotikotiinsa jo keskiviikkoiltana ottaen perjantain vapaaksi. Junallakin pääsee Lahteen ja sieltä on vartin jauntti bussiasemalle.
 
Shetai hakee teidät Vääksystä jos ei muuta infoa kuulu. Katsokaa vaikka vastuuvapauslomakkeesta puhnumeroni jos tulee viime hetken infoa.
 
Turskatti! Unohdin työhanskat kotiin! No, tähän mennessä nuoret ja reippaat miittiläiset ovat varmastikin sahanneet ja pilkkoneet laarit täyteen pilkkeitä.
 
Tiedoksi vaan kaikille, että en pääsekään tulemaan miittiin.... Tuli esteitä. Pahus soikoon...

Well maybe next time then.
 
Kiitokset kaikille mainiosta miitistä! Vihdoin oli taas kunnon löylyt saunassa!

Kiitokset erityisesti Lathronille matkasta Aliseen maailmaan! Ja kiitos kaikille kasautujille ja halailijoille. Kiitos myös siitä että päässä soi SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS.

Kuvia Jas, kuvia! :)
 
Jep, kiitos taas kaikille hyvästä miitistä. Seura, sauna, pelit, matka Aliseen maailmaan ja kaikki muukin natsasi kivasti.

Juu, kuvia!

//muok. SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS
 
Kiitos kaikille, etenkin Micille ja Atheonille kyydeistä!
Oli nastaa miittailla pitkän tauon jälkeen ehkä vähän lyhyempi tauko ennen seuraavaa miittiä? :p
 
Oli varsin mukavaa miitti, Arkintin ajoittaisista vastalauseista huolimatta. Mukavia uusia tuttavuuksia. Ikävä kyllä, en kaikkien kanssa hirveästi jutellut (miten nää jutut tajuaakin aina vasta jälkeenpäin), ja osa nimistä saattaa lukea päässäni vielä väärien kasvojen alla (uskalsin Arkintin kuitenkin mainita, toivottavasti osui). Kiitos paljon kaikille miittailijoille, Lathronille matkajohtajana toimimisesta sekä aliseen maailmaan, että niemen kärjen ympäri, ja toivottavasti päästään Pagban kanssa vielä kaahailemaan roboteilla nyt kun on säännötkin käyty läpi.

Kuvia, kuvia!
 
Mukava miitti tosiaan. Ja tämä torstaina aloittaminen oli pop, ei ollut niin kiiru ja aika ei loppunut kesken.

Kiitokset vaihtokuski Isilille ja kyytiläisille Pikolle ja Miccolle. Sekä perjantain kauppareissuun osallistuneelle Haltille. (Autoa oli hyvä putsata).
 
SHOTSSHOTSSHOTS, oli kiva miitti ja kaikki olivat eeppisiä, varsinkin David Tennant/Doctor Who-fangirlfanclub.
Lathronille kiitos mm. sääliruuasta ja hienoista henkimatkoista sekä Niemen mappausquestista. (Siitä sai MONTA expaa. Suorastaan
LUKUISIA expoja.)

Ootte kaikki ihan liian ihania. :heart:
 
Kiitos kaikille hyvästä miitistä, me ihmisethän nää miitit tehdään. En muuten muista koska olisin viimeksi saunonut näin monta kertaa miitin aikana, mutta kun tykkäsin saunasta toooosi paljon.

Rismalahti on luultavasti jostain homeessa ja pölyä oli ehkä enemmän mitä voi kaltaiselleni astmaatikolle suositella - noin muuten kyllä tosi hyvä paikka.
 
SHOTS SHOTS SHOTS SHOTS sekä OVER THE MISTY MOUNTAINS COLDDDDDDDD jota pääsin sittenkin kotimatkalla pienellä elektroniikan sarjaankytkennällä kuuntelemaan.

Seuraa virallinen löytötavaralista:

Kuviolliset miesten kalsarit kokoa L, malli Henry's
Ruskeat miesten rukat, vaaleanruskea teksti CAT
Violetti-sini-harmaat villasukat, oisko kokoa 40? minulle liian isot jokatapauksessa :D
Yksi valkoinen miesten tennissukka
Punainen pyyhe jossa turkoosi kukkakimpun kuva
Tummansininen Black Horsen miesten paita kokoa 50, siis m
Musta-harmaat miesten sukat
Suprabeam-taskulamppu, kallis ja kiva, ei oo pakko noutaa, oon aina halunnu kunnollisen taskulampun (tai ainakin näyttää kalliilta)
Vaaleansiniruudullinen pyyhe

Ja sitten Aulën Tuntematon sotilas mutta se on menossa postiin jo kunhan ehdin ja jaksan.

Kiitos miitistä, loppusiivous varsinkin taas ilahdutti sutjakkuudellaan. Tällä kertaa uskalsin olla tarkistamatta itse kaikkea, eli luotin todellakin siihen että nakin saaneet myös nakin hoitivat. Paikka jäi n. 150% parempaan kuntoon kuin tullessa. :) Vaikken taas saanut aikaan oikein mitään yhtä leffaa ja yleistä kaikensyömistä kummoisempaa, oli oikein kiva ja rentoututtava miitti (jotka toimivat minulle myös yo-juhlien jatkoina ˆˆ). Lathronin tekemistä on aina ilo seurata, sitä oppii niin paljon ja inspiroituu. Josko minäkin kolmekymppisenä olen yhtä eeppinen ruoanlaittaja.
Tiedätte kyllä jokikinen ettei miitit olisi miittejä ilman teitä, turha minun on ruveta kaikkia kiittämään erikseen. Te teette tapahtumavastaavan hommasta sellaista, että se on kaiken sen vaivan arvoista.

Pidetäänkö ensi vuoden syysmiitti Rismalahdessa?
 
Katotaan nyt kuitenkin ensin, miltä kevätmiitinpaikka vaikuttaa. Minä ainakin edelleen suosin juoksevaa vettä keittiössä ja vesivessoja, vaikka muutenhan Rismis on ihan eeppinen (kun valotkin on lisääntyneet).
 
Shots soi kivasti päässä, konkarimiittiä odotellessa kiittäisin erityisesti Vampirea, purria ja Lathronia sekä Arkintia, Qoheletia, Jasia ja Atheonia. Kiitokset myös ruuasta, peliseurasta (Poromiri pääsee taas ensi viikolla liittymään muiden savvoolaesten pirraattien seuraan) ja kaikesta jännästä. Taaskin kyllä päätin lopettaa miittaamisen kun miittien loppuminen on aina niin rankkaa, yhyy.
 
Kiitos mainiosta miitistä! *syvä kumarrus*

Niskat on jumissa, väsyttää ja vähän harmittaa, kun miitit eivät ole viikon mittaisia :) No, valittelut sikseen, kun oli niin mukava nähdä teitä kaikkia taas ja tehdä kaikkea kanssanne. Ilo oli puolellani, että sain vetää alisen matkoja. Vaikkakin on ehkä myönnettävä myös itselleni, että noiden isojen ryhmämatkojen vetäminen, jossa on paljon ekakertalaisia, on tosi raskasta. Tuntui että sen vedettyäni olin vähän kuin mehupuristimen läpi kulkenut. Mutta pizzan valmistaminen oli kuitenkin sen verran loistavaa puuhaa, että nautin joka hetkestä (vaikkei pizzan kanssa ollutkaan lasillista punaviiniä, kuten olisi erinomaisen hyvin sopinut).

Jälleen sai huomata, että kivoille ihmisille on kiva antaa paljon itsestään. Taidan silti joutua pikkusen jatkossa rajoittamaan persoonani ylitsepursuamista. Ainakin yritän! :D Myönnän: minusta on kiva järkätä kaikkea aktiviteettia ja saada paljon huomiota, mutta ehkä jatkossa keskityn rajoittuneemmin asioihin, enkä koita säätää kaikkea mahdollista, niin kivaa kuin se olisikin tavallaan. Mutta onneksi raskaat huvit tasapainottivat itseloihtimiani velvoitteitani - kiitos kaikille keittiömestareille, saunojille, lumessakahlaajille, filosofeille, pelaajille, laulajille ja muille. Erityiskiitos lausuttakoon kaikille kasautujille. En tiedä miten muut kokevat tuollaisen keskinäisen läheisyyden, mutta minulle se tarkoittaa välittämisen ja orastavan tuttuuden fyysistä, mutta platonista manifestia.

Tulevaisuudessa yksi erityinen juttu, johon soisin löytyvän jonkun innokkaan ja reippaan asianedistäjän: Kontu-pändi. Meillä on konnussa niin hirveästi musiikillista potentiaalia, että luulisi meidän voivan junailla jos vaikka ja minkälaisia virityksiä näihin kinkereihin. Minä en voi ottaa tätä harteilleni, mutta ken siihen alkaakaan, saa varauksettoman suosioni ja kaiken tukeni, mitä osaan tarjota. Minulla on muita suunnitelmia, nimittäin haluaisin alkaa keräämään pikkuhiljaa konnun keskuudesta sellaisia henkilöitä, joita ehkä kiinnostaisi kokeilla Keski-Maan elävöittämistä samassa hengessä, kun mitä eräät meistä saivat nähdä RotRissa ranskalaisten tolkienistien toimesta. Tämä voi olla kyllä hyvin haasteellista, mutta ainahan sitä voi alkaa selvitellä ja kehitellä pikkuhiljaa eteenpäin. Minua nimittäin kiinnostaa henkilökohtaisesti enemmän toiminnalliset jutut, kuin leffojen tai lautapelien äärellä pörrääminen, vaikka nekin on kivaa ajanvietettä.

Ehkä ensi miitissä kaikki osaavat Over the Misty Mountainsin :D
(sanat ja sävel)
 
Kiitokset ja hali kaikille :)
Kiitos näistä: Doctor Who, halikasa, juttelut, laulut, sauna, pelit, jne :) Go kurjen kanssa jäi kesken, mutta jatkan taas joskus ja ehkä myös rakennan sen peli"laudan".
Onneksi miulla ei jää asiat soimaan päähän, vaikka tuli tuo shots katottua pariin kertaan. Paljon muitakin asioita katsottiin toki.
Ruokaa tuli otettua taas liikaa mukaan.
Nenä oli jatkuvasti tukossa, mutta en tiedä johtuiko paikasta vai siitä että olin ollut kipeänä. Lisävalaistus ulkona oli iloinen yllätys, vaikka olinkin varautunut otsalampulla.
Kiitokset kyydeistä :)
ps. se kampa löytyi, oli päätynyt hammasharjapussiin
 
Ylös