Piristetään Merriä!

Vehka

Unenkutoja
Vastuuhenkilö
Kummi
Koska Merrillä on valtava työnsarka Käärmeen palauttamisessa siihen, mitä se oli ennen kaatumista (Wikistä puhumattakaan), mutta hän hoitaa homman kunniakkaasti ja melua pitämättä, on meidän varmaan koetettava piristää häntä jotenkin. Siksipä, rakkaat kontulaiset, käykäämme taistoon ylläpitäjistä lutuisimman kannustamiseksi! Tämä topic on tarkoitettu Merrin piristämiseen, kannustamiseen, ylistämiseen... Mihin tahansa, mikä auttaa häntä edes hieman. (Ja kohta joku lukottaa topin, voi.)

Minä tahdon omasta puolestani vain lähettää Merrille kimpun auringonsäteitä; jos hyvin käy, ne ovat perillä jo huomenaamulla auringon noustua, pilvinen taivas saattaa ikävä kyllä häiritä toimitusta. Mutta Merri saa ne kyllä ennen pitkää. :)
 
Go, Merri, go!

Sydämelliset kiitokset ensinnäkin koko Käärmeen olemassaolosta, mitä me tekisimmekään ilman tätä... Harmi etteivät herkulliset leivokset jotka juuri kuvittelin viereeni pöydälle (eivät lihota mutta maistuvat taivaallisille) mahdu tuota ohukaista johtoa myöten minnekään, mutta kuvitellaan nyt niitä samoja leivoksia Merrin viereen pöydälle (tai missä sitten lieneekään) :grin:
 
Piristy, Merri! Voin vaikka tarjota sinulle joskus kaakaon, jos se piristää. Hauskaa kun jaksat ylläpitää tällaista hienoa sivustoa. Kiitos. :)
 
Merri oiva tyyppi on,
lohikselle isä on.
Merriä täytyy piristää,
siitä syntyi laulu tää.
Kaikki tänne hurraamaan,
Merriä saa kumartaa.

Piristystä päivään vaan,
täällä häntä juhlitaan.
Työtään Merri pakertaa,
ongelmissa ahertaa.
Työtänsä kaikki arvostaa,
ja häntä siitä kiittää saa.

:) Piristys nyt! (Toivottavasti kukaan ei pyörtynyt kauhistuksesta :D )
 
K iitos todella hobittimaisista sivuista!
I lman Merriä olisimme kaikki kuin hobitit Magotin pellolla!
I tkettää jo melkein, niin tunteelliseksi menee!
T osi asia on, että Merrin kunniaksi pitäisi pystyttää patsas!
O nneksi meillä on Merri kuka jaksaa ylläpitää tätä ihanaa sivua!
S itä paitsi, Merri on paras!

M uistinko mainita Merrin jöngleeraus-taidoista?
E lämä ei ole mitään ilman Merrin perustamaa Kontua!
R ikastaa tämmänen.. Siis tää Käärmeen käyttäminen ja näin..
R akastamme sinua Merri! Tai siis ei sillä lailla tai siis sä tiedät...
I loista syntymäpäivää sitten kun sinulla ne on siis tai siis juu.......

!

Muoks.
En ole sitten hullu, satuin vaan hullulle päälle. :wink:
But anyway.. Kiitos Merri!
 
Ah, olen tainnut unohtaa lupaamani kaakaon. Itse asiassa luulen muistaneeni sen vielä maaliskuun Riihimäen hurjat -miitissä, mutta vasta sen jälkeen kun Merri oli jo ostanut oman kaakaonsa. :grin:

Yritä nyt sen verran piristyä että jaksat laittaa Tilastosivulle tilaston wikimuokkaajista.
edit: Ja koodata Nuotion loppuun.
:angel:
 
Täytyypä minunkin kiitellä Merriä siitä, että hän perusti tämän upean sivuston.

Konnussa käymisestä on puolessa vuodessa tullut osa elämääni. Olisinpa vain löytänyt Konnun aiemmin...

Kiitoskiitoskiitos.

Kiitos.

Hyvä Merri!

Melkoinen häirikköviesti tai vähän sen oloinen siis..
 
Mie kiitän Merriä paljon :) Auttanu minuun monenmoisessa asiassa ja hänen ansiostaan miulla on Kontulaisia ympärillä :) Ilman Merriä, en olis tutustunu näihin hienoihin ihmisiin, mitä oon Konnusta löytäny ja olisin aika yksinäinen :(

Eli siis olen Merrille torella kiitollinen tästä hienosta sivustosta, joka on tuonut miulle uusia ystäviä ja kavereita, tuttavuuksia ja hauskoja tilanteita. Ilman Merriä ei olisi kaikkea tätä.. ja Ilman Kontua, miulla varmaan oliskaan paljonkaan juttukavereita :cry: Eli olen sinulle kiitollinen monesta asiasta :D

Kiitos Merri, että olet tehnyt tämän hienon sivuston ja olen sitä kautta saanut ihmisiä elämääni :heart:

Kiitos Merri ^_^:yay:
 
Ylös