Rimis

Tiinu

Hobitti
elikkäs, kertokaapa ketä katsoivat tätä kyseistä sarjaa (Rimakauhua ja Rakkautta)? ja ketkä pitivät siitä? itse rakastin tätä sarjaa. parasta mitä tv:stä tuli. Otin sen jakson missä Rachel kuolee nauhalle, ja itken joka kerta kun katson sen. :cry:
 
Täällä yksi, joka seurasi kyseistä sarjaa. Kun se tuli ihan ensimmäisen kerran, katsoin siitä vain osia silloin tällöin, mutta nyt kun se sitten uusittiin, katsoin kokonaan. Se on kyllä mitä ihanin ja todella taidokkaasti tehty sarja. Kaikki eroamiset ja pettämisetkin koskettivat minua (puhumattakaan Rachelin kuolemasta). Henkilöihin ikään kuin kehittyi sellainen läheinen suhde ja sitä oli sitten itse tavallaan menossa mukana. Kunpa Rachel olisi saanut elää. Hän oli ihana henkilö ja juuri ehtivät vauvankin saamaan. Oli jotenkin surullista katsella Adamia kun hän kärsi eikä varsinaisesti heti pystynyt suremaan Rachelin kuolemaa, joten hän kuvitteli hänen elävän. Toivottavasti sarja näytetään vielä tulevaisuudessa uudelleen. Minä ainakin voisin sen katsoa sen vielä kertaalleen. :)
 
Juu,seurasin tätä alusta asti, uusinnatkin katsoin. Eli se oli hemmetin addiktoiva sarja ja taidokasta viihdettä. Henkilöt oli hienoja. Jäin kaipaamaan sitä silloin kun loppui, mutta kyllähän tuota ilmankin on juuri ja juuri pystynyt elämään :wink:. 2 viimeistä jaksoa oli niin surullisia, että itkin ne melkein kokonaan läpi.
 
Ylös