Rinnat

Rinnat on kivoja. Tai ainakin omani ovat oikein mukavat. Kaikkein oudointa tässä on se, että olen jopa itse tyytyväinen niihin :>
Rintani alkoivat kasvaa ala-asteella, ja siinä vaiheessa oli aika hämmentävää olla ainoa, jolla rinnat olivat kasvaneet jo niin paljon. Mutta siihen tottui.
Kooltaan ne eivät ole mitenkään erityisen isot. Joskus nuorempana en pitänyt rinnoistani ollenkaan, nekun olivat ihan liian pienet. Onneksi sitä vanhetessa ymmärtää, että ei niiden koolla ole oikeastaan mitään merkitystä.
Ainoa asia mikä rinnoissani häiritsee on se, että ne ovat eri kokoiset. On todella raivostuttavaa ostaa rintaliivejä. Jos kuppi on toiseen rintaan sopiva, niin toiseen se on sitten aivan liian pieni tai iso. Ja kokoero on kuitenkin sen verran suuri, että sen huomaa paita päälläkin, jos tarkasti katsoo [no, onneksi tuskinpa kukaan minun rintojani niin tarkasti katselee ;)]

Rintaliivien ostaminen on kyllä muutenkin todella ärsyttävää ja inhottavaa puuhaa, eteenkin talvella. Siksipä ostankin ritsikoita todella harvoin.

Rintojen poistaminen olisi minulle kyllä iso juttu. Kyllä siinä naiseus kärsisi pahasti. En koe itseäni muutenkaan erityisen naiselliseksi, ja rintojen poistaminen veisi kyllä viimeisetkin naisellisuuden rippeet. Toivottavasti en koskaan joudu niistä luopumaan.

Vaikka omani ovatkin melko pienet, en silti koskaan harkitsisi niiden suurennusleikkausta. Silikonirinnat näyttävät mielestäni rumilta, ja tuskinpa tuntuvatkaan kovin mukavalta.
 
Vine Trellis sanoi:
Kaikenkaikkiaan voin sanoa, että eniten minä pidän naisissa rinnoista, jopa enemmän kuin lantiosta. Ai että kun me olemme kauniita!

Minä myös. Rinnat on kivoja :D Ja mukava huomata, miten moni täällä on niin "sinut" omiensa kanssa: ystävieni kanssa kun aiheesta puhuttiin, kävi ilmi, että kovinkaan moni ei pitänyt rinnoistaan. Minä taas tykkään omistani, vaikka joskus välillä toivoisi, että ne olisivat pikkiriikkisen isommat. Hassua, miten rinnat eivät koskaan tunnu olevan oikean kokoiset: aina niiden pitäisi olla joko pienemmät tai isommat.
 
Kertokaapa muuten joku asiaan perehtynyt, minkä ihmeen takia nykyään ei myydä paljon mitään muita kuin push up -rintsikoita? En minä halua mitään pirun toppauksia, minusta sellaiset ovat noloja! Trendi tuntuu olevan se, että kaikkien pitäisi automaattisesti haluta vähän lisätäytettä. Typerää.
 
Minulle on ihan sama, ovatko rintani suuret vai pienet kunhan olisivat edes keskenään samankokoiset. Oikea rintani on oikein mukavan kokoinen, yksinään ehkä juuri ja juuri A-kuppia, mutta vasen on jotain olemattoman ja AA:n välimaastossa. Tämä on ärsyttävää. Olen muutenkin ihan toispuoleinen kun jalkanikin ovat eripituiset ja korvani eri korkeudella.

Alusvaate-topicissa jo valitinkin siitä, kuinka vaikea on löytää AA-kokoisia rintsikoita (jep, pitää mennä tuon pienemmän mukaan että istuvat päälle paremmin, en ole vielä saanut ostettua "rintsikantäytteitä", siis niitä silikonisia tyynyjuttuja). Kävin tuossa viikonloppuna Hesassa Stockmannilla enkä löytänyt ko. liikkeen alusvaateosastolta yhtään mitään.

Bikinejäkin on ihan turha ostaa kun niitä ei saa kuin superpushupeilla kymmeneen kertaan topattuna. Ja niistäkään ei löydy sopivaa kokoa. Uikkareissa nykyään sama juttu. Lastenosastolle siis uimavaatteita etsimään.

Ei rinnoilla mitään suurempaa merkitystä elämässäni ole, mutta voisivat toki ilomielin olla edes samaa paria (vaikkapa sitten molemmat sitä AA:ta). Isoista rinnoista en kyllä olisi haltioissani. Siinä C:n kohdalla menee mielestäni isojen raja ja sitä en haluaisi ylittää (ja tuskin ylitänkään).

Mortal Illusion sanoi:
Kertokaapa muuten joku asiaan perehtynyt, minkä ihmeen takia nykyään ei myydä paljon mitään muita kuin push up -rintsikoita? En minä halua mitään pirun toppauksia, minusta sellaiset ovat noloja! Trendi tuntuu olevan se, että kaikkien pitäisi automaattisesti haluta vähän lisätäytettä. Typerää.
En ole asiaan perehtynyt, mutta itseänikin ärsyttää moinen. Ainakin kun myydään pienille rinnoille rintsikoita, kaikki on topattuja. Hyvä sitten nuorten lähteä ostamaan "hyviä ja tukevia ensirintsikoita" kun tarjonta rajoittuu tissityrkyttimiin.

Itselläni on jopa yhdet liivit (enempää en ole löytänyt), joissa ei ole push-up -tyynyjä ja ne ovat tähän asti paras ostokseni. Eivät paina eivätkä purista ja ovat kevyet verrattuna topattuihin. Enkä minä kaipaa lisätäytettä vaikka pienirintainen olenkin, haluan hyvät ja mukavat liivit. Oletetaan vaan, että jos on pienet rinnat, niihin ei missään nimessä voi olla tyytyväinen. Tällainen vaateketjujen aivopesu on mielestäni naurettavaa. Miten kukaan voi olla itseensä tyytyväinen kun myydään tuotteita, joilla muokataan itseään eikä muuta ole tarjolla?
 
Mä itse asiassa tuun hyvin juttuun rintojeni kanssa, eli niissä ei oo mitään vikaa. Ennen ajattelin, että ne on liian pienet, varsinkin ahteriin verrattuna. tietenkin ahterilla ja rinnoilla on luonnollisesti koko-eroa, koska tunnetusti rinnoilla ei istuta montaa tuntia putkeen - saati ollenkaan. Nyt en enää valita rinnoista, kun sain laihdutettua ja nyt ne jopa sopivat ulkomutotooni.

Joku valitteli siitä kauneusihanteesta, jolloin naisilla pitäisi olla kapea lantio ja isot rinnat. Barbithan ovat sellaisia. Jos täällä on joku mies lukemassa niin tiedoksi: Barbie ei pystyisi kävelemään sillä kropalla!
 
Minä olen rintoihin tyytyväinen, vaikka ne nyt eivät symmetriset olekkaan.(harvemmin kai ovat) Muistan jopa sen ajan kun innolla odotin, että rintani alkavat kasvaa :D Halusin todella paljon pitää rintsikoita ja minulla oli sellaisia "harjoittelu rintsikoita" Tällä hetkellä en voisi edes kuvitella, että liikkuisin jossain ilman rintsikoita. Ei sillä, että rintani olisivat suuret ja tuntuisi epämukavalle olla ilman. Olen vain tottunut pitämään rintsikoita.

Kaikkein eniten vihaan minäkin tuota rintsikoiden ostamista. Mikään ei ole niin inhottavaa. Itse haluan ihan tavallisia, kaarituellisia, ilman kaiken maailman hörhellyksiä. Miksi ihmeessä kaikissa pitää olla jotain pitsiä ja rei'itystä ja rusetteja? Nehän näkyvätkin inhottavasti hiemankin kireämpien paitojen alta.

Miten sitten suhtautuisin jos rintani tai toinen niistä pitäisi leikata pois? Se olisi kieltämättä aikamoinen kolaus. Tuntuu hassulle, että kaksi rasvapalleroa voi olla niin tärkeitä omalle identiteetille. Eivät rinnat tietenkään kenenkään arvoa määritä, mutta kyllä se niin on, että minulle rinnat ovat melkoinen osaa itseäni ja identiteettiäni. En oikein osaisi kuvitella elämääni ilman niitä.
 
Systerillä alko 11-vuotiaana kasvaa rinnat sun muut ja nyt kuppikoko on lähes sama kuin mulla, mut ei ihan vielä B-kuppia :)
Mun rinnat alko vasta pari vuotta sitten kasvaa ja ovatkin sitten niin nopeasti kasvanu että nyt täytyy peitellä vähän raskausarpia.
Ah, että ne ovatkin sitten inhottavia :evil:

*hih* tulipa tässä mieleen kun olin eilen 7-vuotiaan (toisen) pikkusiskon kaa suihkussa. Hän kattoi omia "tissejään" ja sitten sanoi mulle: "Sulla on tollaset vesi-ilmapallot ja mulla vaan hyttysen puremat"
Ai että nauratti :lol:

Ja mitä noihin push-up'peihin tulee, niin kaikissa rintsikoissani on sellaset, mut irrotan ne aina, koska en pidä niistä.
Ja nyt kaikki varmaan ajattelee, et miks en sit osta sellasii mis ei oo niitä. No, koska (push-up) rintsikat on paremman näköset ja yleensä halvemmat :)

No niin, nyt riittää....
 
Hm. Mitäs tähän kirjoittaisi, lyhyesti vai sekavasti ja pitkälti...

Jos yrittäis ihan lyhyesti. Mulla on ryntäät, siksi näitä kutsun. Jos voittaisin joskus lotossa tai jotain, niin varmaankin piennennyttäisin jonnekin B-C-kupin paikkeille. Nyt nämä ovat DD80/E75-kamaa... ja liivien löytäminen on hankalaa, tai ainakin liivit sitten maksavat paljon. Pöh.

Ei sillä, en mä koe, että mä näyttäisin miltään Pamela Andersonilta tai muuta, jotenkin ei näitä koe isoiksi itse. Ei kai tule tuijoteltua niitä niin paljon. :D Mutta just liivien hankkiminen ja toisekseen rintojen ulkonäkö ilman liivejä, ne vaivaa. Mua ahdistaa jo nyt ajatus kuinka vanhemmalla iällä saunassa voin suurinpiirtein heittää toiselle olalle rinnan peseytyessäni. Nytkin kun riisun liivit, miehen katse laskeutuu kyllä jonkun verran... :roll: Vielä imetykset sun muut niin kyllä mun rinnat jossain vaiheessa varmaan vyötärötason tavoittaa... :p

Mutta noin suurinpiirtein olen tyytyväinen rintoihini. Ikävästi roikkuvat ja sellaista, painavat paljon ja ties mitä, mutta tehtävänsä ne hoitavat ihan hyvin. Ainakin tällä hetkellä, kun niiden tehtävä on ruokkia tuo meidän pikku-ukko.

On se hassua. Siis imettäminen. Tuntuu hullunkuriselta, että ihan oikea pieni ihminen pystyy elämään sillä ravinnolla, minkä mä pystyn tarjoamaan. Jotenkin monimutkainen ja mukava ajatus. Oli mun rinnat minkä näköiset tahansa, niin niillä olen pystynyt ruokkimaan kaksi vauvaa. Pikku-ukkokin nyt ollut elämänsä ensimmäiset kolme kuukautta vain äidinmaidon syöjä - miten on mahdollista, että mä kykenen sellaiseen. :) On se kivaa.
 
Ereine sanoi:
Luulen että yleinen rintakeskustelu on osittan naisten alisamista, tai muottiin pakottamista. Ei riitä että on suuret (tai minkälaiset tahansa) rinnat, niiden pitää olla kiinteät tai jonkun muunlaiset.

Äh. Eikä pidä. Yksi poika sanoi kerran aika nätisti, että "ei se ole tärkeää ovatko rinnat pienet vain suuret vaan se, kuinka niitä kantaa".
Ja sama pätee varmaan ihan kaikkeen muuhunkin. Tuo on hyvä muistaa aina välillä, pitää vain lopettaa murehtiminen niin heti näyttää paremmalta. :)

Rintani saisivat olle suuremmat (näyttäisi sopusuhtaisemmalta kroppaani verrattuna) ja eri malliset, mutta ihan hyvät ne ovat näinkin. Ja todennäköisesti paranevat ajan myötä.
 
Kyllähän ne tissit viimeistään turpoaa kun tulee raskaaksi. Mutta toivottavasti ei käy niinkuin äiskälle...
 
Minulla on hyvin erikoinen suhde omiin rintoihini ja heti aluks sanon että tuntuu pirun oudolta niistä kirjoittaa, en siis ole sitä porukkaa joka voi puhua punastelematta henkilökohtaisista jutuista.

Juu siinähän nuo ovat, eikä niistä ole eroon päässyt, ei niin että haluaisin. Ittelleni teki tiukkaa myöntää ala-asteella että nyt sitä sitten varmaan täytyy mennä liiviostoksille enkä pitkään aikaan mennykkään, sinnittelin ilma. Mutta jossain kohtaa tajusin että olisi varmasti mukavampaa näin "aktiivi"-liikkujana harrastaa jos liivit hankkisi. Niinpä sitä lähti kaupoille, mutta yksin menin enkä ketään huolinut mukaan, jotenkin nolostutti, vaikken tiedä miksi. Kesti suhteellisen kauan ennen kuin tajusin ettei siihen kuole vaikka muut näkisivätkin kun liivini ostan. En tiedä miksi liivit oli mulle niin suuri ongelma, siis liivit ei itse rinnat. Jotenkin vaan hävetti paljon, syytä en tiedä. Ehkä siksi että olen aina ollut "poikamainen" tietyllä tapaa ja pitkään paras kaverinikin oli poika. Suuri mysteeri siis häpeäni, mutta onneks olen siitä yli päässyt. Rintoihini olen ihan tyytyväinen enkä katso olevani kovin oikeutettu niistä valittamaan sillä ne ovat ihan mukavan kokoiset, B-kuppia, joten ei mikään maanvaiva, vaikka vähän hankalat välillä liikkuessa ovat ihmiselle joka tarvii keskittymistä lajissaan, itse pelaan jalkapalloa. Suurin ongelma siinäkin on liivit. Jos ne ei istu niin eipä tunnu mukavalta pelaillakkaan. Urheiluliiveillä ne ongelmat kyllä yleensä hoituu mutta tällaiselle budjetille ne vaan ovat hurjan kalliita. Miksi laadukkaat, painotan sanaa laadukkaat liivit maksaa niin paljon? Oikeastaan miesten pitäs maksaa rinnattomuusveroa naisille niin että naiset saisi rahaa liivien ostoon koska niihin kumminkin joutuu pulittaan rahaa esim monen elokuvalipun edestä.
No juu siis suurempia ongelmia rintojeni kanssa ei ole, ja ainoat mitä on löytynytkin ovat niitä henkisiä. Siskolle näyttävät aiheuttavan enemmän vaivaa, siskolla kun on pienet rinnat ja haluais mielellään isommat, minulle on katkera kun minulta löytyy se hmm isompi varastus. Ehkä turhan huono ilmaisu mutta menköön paremman puutteessa. Siis tässä perheessä ei paljoa rinnoista puhuta vaikka naisenemmistö löytyykin.
Sanookas te muut miks luulette että rinnoilla on nykypäivänä niin iso rooli suoraan sanottuna seksiobjekteina? Olen sitä joskus kummastellut.

No juu nyt lopetan sillä oon kirjottanut jo enemmän kun tarpeeks punastellakseni koko loppuviikon, vaikken enää itseäni niin häpeäkkään kuin ennen.
 
Thali sanoi:
Vine Trellis sanoi:
Tosin olen sitäkin mieltä, että jos naisella on oikein kauniit kasvot ja naisellinen, pyöreä lantio, niin pienet rinnat korvaantuvat niillä ja nainen on nainen.

Entäs jos on pyöreä lantio, pienet rinnat eikä niin erityisen kauniit kasvot? Korvaako lantio senkin ja voisin sanoa olevani naisellinen. ;)

Nooh... Kauneushan on katsojan silmissä, joten jos miehesi pitää kasvojasi kauniina (ja pieniä rintojasikin), niin etköhän sinä kaikinpuolin nainen ole. :) Tarkoitin tuossa edellisessä lähinnä omia kauneuskäsityksiäni, vaikka en osaakaan sanoa kuinka rumat kasvojen pitäisi olla, että pelkästään lantio paljastaisi henkilön naispuoliseksi. Eheh.

On se kumma, että vaikka palleroita vahdataan himokkaasti, niin minä en kyllä koe miesten pullottavaa housunetumusta mitenkään eroottisena näkynä!
 
Vine Trellis sanoi:
Nooh... Kauneushan on katsojan silmissä, joten jos miehesi pitää kasvojasi kauniina (ja pieniä rintojasikin), niin etköhän sinä kaikinpuolin nainen ole. :)

Voi kiesus... :D Eli minun naiseuteni riippuu vain ja ainoastaan yhden ihmisen mielipiteestä? Jos mieheni ei pidä kasvojani ja rintojani kauniina, en ole nainen? Frank! Pidä minua aina nättinä, pidäthän? Sinulla on nyt melkoisesti valtaa käsissäsi, rakas siippani!

Vaikka koko maailma pitäisi minua järisyttävän rumana kasvoiltani, olisin pienirintainen eikä minulla olisi edes nykyisiä pyöreitä lanteitani, olisin kyllä aivan taatusti nainen ja voisin myös pitää itseäni naisellisena.

Satun olemaan täysin oma yksilöni, eikä yhden ihmisen mielipide vie kyllä naiseuttani yhtään mihinkään.

Ehkä puhumme vähän samoista asioista ristiin, mutta tuo kommenttisi oli niin hauska, että hihittelimme sille melkoisen tovin täällä. Ei pahalla. :)
 
Hmm.. Rinnat. En minä ainakaan osaisi elää ilman niitä. Niihin on vain jotenkin tottunut tässä vuosien varrella. Omani ovat ihan hyvän kokoiset ja vaivattomat. Liivit löytyvät kaupasta helposti. Rinnat ovat osa itsetuntoani ja ilman niitä taitaisin olla pulassa. :D

Siinähän ne rintarauhaset ovat lähinnä jälkikasvustoa varten. Hassua kuitenkin, että naisten rinnat ovat saaneet sellaisen "miesten miellyttäjän maineen", vaikka samaa lihaa se on kuin nenän päässä.

Ainoa pieni haittapuoli rinnoissa on se, että sitä pelkää rintasyöpää. Niin moni nainen sen saa nykyään. Pelottavaa. Olisi kamalaa menettää molemmat tai edes toinen. En ymmärrä ihmisiä, jotka laittavat silikoneja (etenkään niitä, jotka suurentavat rintansa esimerkiksi D:stä DD:hen tjsp). Itse en laittaisi koskaan.
 
En edes koskaan ole ajatellut rintojani mitenkään enemmän. Siinä ne mukana kasvoivat kuin muukin kroppa ja taitavat edelleenkin tästä vielä kasvaa. Nyt ovat jotain A:n ja B:n väliltä.
Enkä koskaan ole ajatellut onko jollain muulla isommat tai pienemmät kuin minulla tai jotain. Kyllähän sitä nyyään välillä peilistä katselee, mutta siis en sen enempää. Siinä nuo mukana tulevat ja eroon en niistä halua tai niihin mitään lisätä. Ne ovat osa minua.
 
Skadi sanoi:
Siinähän ne rintarauhaset ovat lähinnä jälkikasvustoa varten. Hassua kuitenkin, että naisten rinnat ovat saaneet sellaisen "miesten miellyttäjän maineen",

No. Jos rinnat olisivat vain tarkoitettu jälkikasvulle, miten selität sen että poiketen muista nisäkäslajeista ihmisnaisella on rinnat "pulleat" silloinkin kun ei imetä? Muut nisäkäslajit turvottavat nisänsä vasta raskauden aikana valmiiksi imettämiseen.

Miksikäs nänni on imettämiseen "huonohko". Imeväisen on paljon helpompi imeä pitkästä (tuttipullomaisesta) nännistä kuin "tylpästä" nännistä mikä naisella on. Ihmisapinoitten rinnat ovat silloin kun ei imetä lattanat, ihmisapinoitten nännitä ovat paljon pidemmät kuin naisen.

Tottakai evoluutio tekee kummallisuuksia (miehen penis esimerkiksi. 8 cm riittää vallan mainiosti siittämiseen. Kuitenkin keskipituus huitelee tutkimuksesta riippuen 13 ja 16 sentin välillä. Eli lähes tuplasti "tarvittavaa" pituutta pidempi) , mutta yleensä jokin logiikan tapainen sieltä takaa kummittelee.

Koska nyt on todistettu että naisen rinnat ovat epäkäytännölliset PELKÄSTÄÄN IMETTÄMISEEN, on pakko pohdiskella syitä miksi näin on? Eli voidaan suhteellisen turvallisesti olettaa että rinnoilla voisi olla toinenkin funktio. Tasapainottamiseen ne tuskin ovat tarkoitetut. Aika hyvä oletus on että rinnoilla on seksuaalisen symbolin tarkoitus. Tämä voidaan todistaa vaikka miesten kiinnostuksella niihin.

vaikka samaa lihaa se on kuin nenän päässä.

No, nenä koostuu lähinnä rustosta jota peittää iho. Rinnat koostuvat huomattavasti pehmeämmästä materiiaalista: rasvasta sekä erikoistuneista hikirauhasista (maitorauhasista), ja sekin on päällystetty iholla.

Voihan nenäkin olla hyvinkin esteettisen näköinen, mutta minun kirjoissani tissit on nätimmät. :p
 
Thali sanoi:
Ehkä puhumme vähän samoista asioista ristiin, mutta tuo kommenttisi oli niin hauska, että hihittelimme sille melkoisen tovin täällä. Ei pahalla. :)

Väsyneenä kommenttini eivät ole sieltä järkevimmästä päästä, enkä ajattele kaikkea loppuun asti. Mutta en kuitenkaan tarkoittanut sitä niin kuin te sen käsititte :D Hyvä silti jos tarjosin hupia!

Rintaliiveistä vielä. En tykkään yhtään push-upeista enkä kaarituellisista. Itse en koskaan osta omia liivejäni, vaan kaikki ovat äitini tuomia, ja hän ostaa vain push-uppeja ja kaarituellisia, koska ne tekevät minulle kuulemma hyvää. Kiitos vain. Joka tapauksessa lykkään push-upit aina pikkusiskolleni, ja kaikkiin kaarituellisiin leikkaan reiän ja kiskon ne tuet pois :p. Niin tuntuu paljon mukavammalta ja varustukseni näyttää isommalta, koska ne roikkuvat alempana. Tosin ne myös höllyvät enemmän, mutta mukavuudesta en silti tingi. Vihaan muutenkin vaatteita hankaamassa ihoa vasten.
Joissain tärkeissä paikoissa käytän silti niitä nostolaitteita näyttääkseni mahdollisimman trimmiltä (josko niistä edes on apua).


//MUOKS: Ereine, saan liivejä niin paljon, että kokeiltuani niitä ostamisen jälkeen voin heittää ne epäsopivat pikkusiskolle tai koppaan odottamaan. Kyllä niitä sopiviakin jää paljon jäljelle käytettäväksi, varsinkin kun poistaa joistakin ne tuet. :)
 
Aina pitäisi itse olla ostamassa rintaliivejä, pelkkä koon tietäminen ei riitä (varsinkin jos vielä kasvat). Rintaliivit ovat erilaisia, niitä täytyy sovittaa tarkkaan.
 
Voihan nenäkin olla hyvinkin esteettisen näköinen, mutta minun kirjoissani tissit on nätimmät.

Kyllä minä luulen, että ihminen jolla ei ole rintoja olisi kuitenkin nätimpi, kuin ihminen jolla ei olisi nenää. Mutta siitä ei ehkä ollut kyse.

Kyllähän rinnoilla ihan selkeä seksuaalinen merkitys on, eikä se mihinkään poistu vaikka kuinka sanottaisiin, että rinnat ovat vain imettämistä varten.
Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että rintojen pitäisi olla juuri tietynlaiset, että ne olisivat tarpeeksi seksikkäät. Kai sitä nyt jokainen tietää, että löytyy miehiä (ja naisia, tietty) jotka pitävät pienistä rinnoista, ja niitä jotka pitävät isoista rinnoista, ja niitä jotka pitävät keskikokoisista rinnoista, ja niitä jotka pitävät kiinteämmistä rinnoista, ja niitä jotka pitävät pehmeämmistä rinnoista jne. jne.
Ja sitten löytyy niitäkin, joille rinnoilla ei ole kovin suurta merkitystä, ja tietysti myös niitä joille niillä on erittäin suuri merkitys.

Mitä minuun tulee, olen ihan tyytyväinen omiin rintoihini. Mielelläni ottaisin hieman isommat rinnat, mutta toisaalta D-kuppi kuitenkin varmaan on ihan 'tarpeeksi'. Jotenkin vaan ajattelen, että kun olen muutenkin iso nainen, niin minulle ihan hyvin sopisi reippaasti isommatkin rinnat. Mutta olen siis kuitenkin ihan suht tyytyväinen näihinkin. Mitkään hirveän kiinteät nämä eivät ymmärrettävästikään ole, mutta minusta isojen rintojen ei kuulukaan olla kovin kiinteitä, vaan enemmänkin sellaisia mukavan pehmeitä. Silikoni-ilmapallot näyttävät lähinnä aivan järkyttävän rumilta - ja sellaisilta, että niitä tosiaankaan ei haluaisi koskettaa.

Tällähetkellä rintojeni tärkein tehtävä on miellyttää miestäni. Voi kuulostaa jotenkin pahalta, mutta niinhän se on, enkä ymmärrä mitä pahaa siinä muka olisi. Ja kun mieheni tuntuu kovasti olevan tyytyväinen noihin, niin minäkin toki olen. Sitten joskus kun (toivottavasti) saan lapsia, niin rintojen ensisijainen tekijä toki on imettäminen - vaan siihen asti ne ovat nimenomaan jonkinlaisia seksisymboleita.
Ja tämän kautta toki koen että ne ovat aika tärkeä osa naiseuttani, mitä sekin sitten lienee. Tosin siinä suhteessa lantio on kyllä tärkeämpi, se on ensisijaisesti jonkinlainen naiseuteni fyysinen ilmentymä.
 
Ylös