Rinnat

Minusta ainakin tuntuu, että kokisin tosi alentavaksi sen, etten saisi puhua rinnoistani/kuukautisista/*omavalintainen naisruumiiseen kuuluva asia tähän*! Se olisi asioihini puuttumista aivan kuin se joidenkin aivotoiminnaltaan rajoittuneiden kopelointikin. Niin kauan kun saan itse valita, koska ja mitä puhun näistä asioista ja siitä, kuka saa minuun koskea, on *kaikki* :)lol:) hyvin.
 
Thali sanoi:
Niin ja miksipä miehet eivät saisi keskustella samaan tapaan omasta kehostaan, vaikkapa tässä samassa topikissa?
Heh, me miehet keskitymme paljon mieluummin naisen kehonosista puhumiseen, kylläs tiedätte (tosin nyt kyllä höpisen omasta puolestani). Vai pitäisikö täällä sitten ryhtyä höpisemään myös parrankasvusta, kaljamahoista, peniksen pituudesta ja aamuseisokeista? No huhhuh, jätän väliin! :D
 
Tämä keskustelu on ainakin minun silmissäni ollut ihan asiallinen. Eiköhän se rajakin laiteta jos keskutelu alkaa mennä epäasialliseen suuntaan. Eli kai rinnoista voivat keskustella ne, jotka sitä haluavat. Tietenkin on ikävää, jos joku kokee sen loukkaavana tai alentavana, mutta...
 
Kuukautisista ja muista puhumisessa on myös se hyvä puoli että pystyy vertaamaan kokemuksiaan muiden kokemuksiin, kuulee että muutkin ovat kohdanneet jonkun ongelman ja ehkä ratkaisseetkin sen.
 
Sillanrakentaja, eihän täällä ketään pakoteta puhumaan, joten voit pitää parrankasvumurheesi ihan omana tietonasi jos siltä tuntuu. ;)
 
Näh, käydäänpä kerralla läpi nämä miesten teematkin niin se on sitten sillä selvitetty. Ei tarvitse enää vaieta niistäkään mysteereistä. Joten tässä nyt yksi selvitys aiemmin mainituista miesten aiheista:

Parrankasvu: Tosi jeejee, on niinku mies ja sillai ku parta kasvaa. Gimmat pitää sexynä. Toisinaan ainakin. Sitten taas toisaalta hemmetin rasittavaakin, kutisee ja hoitamattomana parta alkaa näyttää varsin törkeältä. Ajamisen jälkeen iho ärtynyt ja haavojakin voi hätäisesti ajellessa tulla.

Kaljamahat: Joidenkin mielestä tosi äijän ja isännän merkki, "alle satakiloiset punnitaan neuvolassa", tiedättehän. Ei se silti niin ylettömän riemullistakaan ole huomata vatsakummun kasvavan, siinähän se muistuttaa että ei tässä enää nuorruta ainakaan. Taitaa vaan olla osa normaalia elämää, ja saahan sitä aina kuntoilemaan ryhtyä.

Peniksen pituus: Melko ylivoimainen enemmistö miehistä varmaan haluaisi vehkeensä olevan isompi. Oli se sitten tarpeen tai ei ja vaikka naiset mitä sanoisi. Se nyt on vaan hyväksyttävä että peniksen mitta ja sen pohtiminen vaatii osuutensa miessukupuolen ajasta ja energiasta. Niin että voishan se isompikin olla, mutta kun ei sitä voi geenejään valita- että kiitos vaan, iskä ja äiskä.

Aamuerektio: Harvinaisen epäeroottinen ja ärsyttävä asiaintila. Merkitsee sitä että on pakko nousta ylös ja suunnata veskiin heittämään ilmoille raikkaan kohisevat aamuvirtsat, oli sängyssä sitten kuinka mukavaa ja lämmintä tahansa. Ei vois vähempää kiinnostaa.


Kas näin, aiheet käyty läpi ja nyt voidaan jatkaa elämää tavalliseen tapaan. Ah mikä katharsis. :mrgreen:
 
Pitäisikö tämän topikin otsikkoa nyt sitten muuttaa, kun miehetkin innostuivat keskustelemaan omista ominaisuuksistaan? :wink:

Muoks. Paniikki. Mihin se Nyarin viesti hävisi, en kai mennyt sitä deletoimaan?
 
Minulla on rinnat, aivan normaalit rinnat vieläpä. Kuppikoko on 75B, joka on ilmeisesti suomalaisilla naisilla aika yleinen koko. En pidä rintojani pieninä, mutta en suurinakaan. Ne ovat keskikokoiset, kuitenkin enemmän pienet kuin suuret. Mukavan kiinteät ja pyöreät pallurat, joissa on kauniit, vaaleanpunaiset nännit. Alastomana näytän suorastaan hyvältä. Rintani ovat kauniit ja houkuttelevat koskettamaan ja hyväilemään. Mutta kuitenkin minulla on ongelmia rintojeni hyväksymisen ja rakastamisen kanssa. On aina ollut...

Nytkin pöydälläni, aivan tuossa vieressäni, on Kirurgipalvelun "Rintojen suurentaminen"-esite ja hinnasto. Jos minulla vain olisi rahaa, hankkisin silikonirinnat. Aivan itseni takia. Kuulostaa varmasti todella naurettavalta ja nyt moni varmasti ajattelee, että olen huomionkipeä ja epävarma nainen joka haluaa silikonirinnat koska luulee niiden olevan miesten mieleen. Monelle varmasti nousee mieleen kuva naisesta joka kuvittelee miesten rakastavan vain isoja rintoja ja joka epätoivoisena on valmis tekemään mitä tahansa miesten huomion tähden. Kieltämättä moni varmasti hankkii silikonit juuri miesten vuoksi, mutta silloin silikoneja ei hankita oikeista syistä. Yhdenkään miehen takia ei kannata tehdä mitään, mikä ei itsestä tunnu hyvältä.

Miksi minä sitten haluan silikonit? Kuten jo kerroin, alastomana näytän todella hyvältä, rintanikin näyttävät hyvältä. Mutta kun puen vaatteet päälleni, rintani katoavat jonnekin. Ne ovat kyllä siinä, mutta ne tuntuvat latistuvan kokonaan vaatteiden alle, piiloutuvan sinne jonnekin. Ja se ahdistaa minua. Vaatteet eivät istu päälleni hyvin. Tahtoisin olla rintavampi, jotta vaatteet näyttäisivät päälläni paremmilta. Mitään valtavia rantapalloja en tahdo vaan olen todennut, että C/D-kuppi olisi minulle oikein sopiva. Silloin vaatteet istuisivat jo paremmin ja voisin pitää sellaisia kauniita vaatteita, joita en nyt voi pitää; korsetteja ja avokaulaisia paitoja.

Ja miksen sitten nyt voi pitää näitä vaatteita? Koska minusta naiseuteen liittyy suurehkot rinnat ja nainen on naisellinen suurine rintoineen. Tahdon itsellenikin rinnat, joita muilla naisilla ihailen. Tahdon katsoa itseäni peilistä ja tuntea itseni naiseksi. Rakastaa itseäni ja rintojani. Tottakai myös avomieheni mielipide on minulle tärkeä ja tiedän, että hän rakastaa rintojani tällaisina. Minä en kuitenkaan itse rakasta ja se on tässä se ongelma. Avomieheni on leikkausta vastaan, mutta ymmärtää se olevan minulle todella tärkeä juttu.

Tiedän riskit ja tiedän mitä voi tapahtua. Tiedän myös, etteivät silikonirinnat näytä aidoilta ja, että monen miehen mielestä silikonit ovat epämiellyttävät. Mutta minä olen valmis ottamaan ne riskit ja miesten mielipiteet eivät minua heilauta. Tahdon vain joku aamu katsoa peiliin ja pukeutua kuten haluan, näyttäen silti kauniilta.

Olen ehkä pinnallinen ihminen, mutta minusta naiselle kuuluu rinnat ja mielellään suuret sellaiset. Pienirintainen nainen on mielestäni poikamainen ja hänessä ei ole samanlaista naisellisuutta ja pehmeyttä, kuin suuri rintaisessa sisaressaan. En todellakaan tahdo viestilläni loukata ketään. Mielestäni rinnat eivät suinkaan ole naisessa tai naiseudessa tärkein asia, mutta ulkonäöllisesti suuret rinnat ovat usein juuri se juttu, joka saa naisen näyttämään naiselta.
 
Isorintaisena naisena on pakko sanoa (sen kummemmin haavettasi kommentoimatta) että haluaisin pienemmät rinnat juuri siitä syystä että vaatteet istuisivat paremmin. Ei ole kivaa kun napillisista paidoista näkyy sivustapäin sisälle (ne kun on yleensä suunniteltu standardirintaisille) tai että paidat venyvät rintojen kohdalta tai että pitää pitää varansa etteivät rintaliivien olkaimet näy (niissä täytyy olla normaalia leveämmät olkaimet, muuten ne tuntuvat pahalta) tai kun ei voi pittää erityisen isoja kaula-aukkoja. Toisaalta meissä on se ero että minä en halua suurten rintojen herättämää huomiota, sinä ehkä juuri haet sitä.
Sekään ei ole kivaa kun ei näe varpaitaan jos katsoo suoraan alaspäin, tuntuu että koko ajan edelläni kulkee muuri tai joku este.
 
Ereine, mulla on sama ongelma noiden paitojen kanssa, mutta onneksi joku on keksinyt todella hienon pikku kapistuksen: hakaneulan!
Nappien väliin muutama hakaneula nurjalle puolelle, ja taas on rinnat "piilossa". Tosin eivät ne senkään jälkeen kunnolla istu päällä... :roll:
 
Totanoinniin. Täytyy kommentoida yleisesti näitä kommentteja, joissa on mainittu rintaliivien "tukevuudesta". Tiedon lähde pitäisi tarkistaa, mutta muistan kuulleeni että nimenomaan niiden ns. rintoja tukevien liivien pitäminen edesauttaa rintojen riippumista.
Kun asiaa miettii, on oikeastaan varsin järkeenkäypää, että jatkuvan rintaliivien käytön takia rintoja kannattelevat lihakset eivät joudu töihin. Erityisesti push-up-liivit kuuluvat olevan haitallisia, kun ne venyttävät rintojen kudosta puristamalla ne epäluonnolliseen asentoon.
Joku asiasta kiinnostunut voi tarkistaa nämä tiedot - minä oon vaan tämmösiä kuullu ;)
 
Tuli tässä mieleen yksi hyvä sivusto (kun on silikonirinnat mainittu muutamaan otteeseen tässä topicissa):

http://silikonitieto.net/

Siellä on kaikenlaista tietoa silikonista.
 
Tweebie, jos kerran olet päättänyt hankkia silikonirinnat, niin suosittelisin kuitenkin odottamaan vielä muutaman vuoden. En tässä nyt puutu siihen, mitä mieltä olen silikonirinnoista, mutta näytät olevan 19-vuotias. Itselläni rinnat kasvoivat 75B-koosta isommiksi vasta 25-vuotiaana, kun muutenkin sain enemmän pyöreyttä ja lantionkaarta. Vaikka 19-vuotias on kaiken mukaan ihan aikuinen nainen, niin monella se biologinen kehitys on kuitenkin hitaampaa.

En ole koskaan harkinnut silikonirintoja, en edes kun rintani olivat nykyistä pienemmät. Mutta voisin kuvitella, että jos leikkauksen jälkeen rintani kasvaisivat vielä luonnostaankin, olisin aika turhautunut. Hukkaan olisivat menneet kaikki kärsitty kipu ja raha. Tietty tämä on vain minun mielipiteeni. :)
 
Voi. Tämä on juuri sellainen hiustenhalkomisasia, naisellisuusasia. Sellainen harmittaa, sen kanssa voi olla vaikeaa elää.

Mutta sen verran, että kehitys on tosi yksillöllistä ja jollei ole ihan varma, että on täysin kehittynyt, niin ei kannata mitää radikaalia tehdä. Minäkin olin varma vielä kolme vuotta sitten, että kasvan sentin ja lantio ei enää pyöristy tai rinnat kasva. Enpä oloe viimeiseen viiteen vuoteen kasvanut, mutta lantio leveni ja rinnat suurenivat. Nyt en muutu enää mihinkään, se on todettu niin lääketieteen puolella kuin muutenkin. meillä on äidin kanssa mielenkiintoinen tilanne: ollaan ihan samamittaisia, mutta toinen on vain 28 vuotta vanhempi. Ihmeellisen solakka nainen, tuo äityli. Vaikka ei me mitään malleja olla. Sellasia päniä molemmat.

Nostan hattua kaikille äidille. he ovat niitä oikeita, todellisia naisia, oli sitten riipputíssit tai ei.
 
En huomannut kenenkään maininneen e-pillereiden käyttämisen vaikutusta rintojen kasvuun. Olen muutamankin kerran lukenut jostakin, että aikainen e-pillereiden käytön aloittaminen vaikuttaisi myös siihen, että yhä nuoremmilla on suuremmat rinnat. Mitä tuo aikainen aloittaminen sitten tarkoittaa? Pakko sen on tarkoittaa nuorempana kuin 2-kymppisenä.
Saattaa tuossa olla perääkin. Jos kerran pillerit nostavat hieman painoakin, niin miksei osa kertyneestä rasvakudoksesta voisi varastoitua rintoihin. Mieluummin sinne, kuin tuohon vyötärön kohdalle.

Muutama viesti takaperin luin tästä keskustelun asiallisuudesta. Minusta täällä käydyt keskustelut (myös seksi-topic) ovat asiallisia. Rehellistä elämän tosiasioista käytyä keskustelua, joista ei koulussa koskaan puhuttu. Kuka siellä olisi omia kokemuksiaan jakanut? Opettajat vai.
 
En voi ymmärtää, miten joku voisi laittaa vierasta ainetta omaan kehoonsa. Ajatelkaa nyt, joku silikonimöykky oman ihon alle! Puistattava ajatus. Jos minä ottaisin silikonit, tuntisin itseni todella naurettavaksi, vastenmieliseksi ja luonnottomaksi.
Silikonirinnat eivät ole luonnolliset! Miten ne voivat saada jonkun tuntemaan olonsa paremmaksi, ne ovat pelkkää keinotekoista massaa ja silmälumetta, huijausta suorastaan. Siinähän valehdellaan itselleen.

Mutta se onkin vain minun mielipiteeni, ja kenties joku tosiaan pitää itsestään enemmän silikonirintojen kera, ja voi näin ollen ignoorata edellisen tekstin, joka ilmeisesti on taas melko loukkaava. :)
 
-Mitä yhteistä on rinnoilla ja sähköisellä leikkijunaradalla?
-Molemmat on tarkoitettu lasten käyttöön, mutta isät niillä silti leikkivät.

Tuo vitsi kertoo aika paljon. Naiset käyvät kuitenkin tiettyä keskinäistä kilpailua parhaista mahdollisista miehistä, ja rinnat ovat yksi siinä käytettävistä välineistä. Se kilpailu on osa ihmisen eläimellistä, vaistomaista puolta, joten se ilmenee lähes kaikissa ihmisissä jollain tavoin, vaikka kuinka olisi yksineläjä. Jokainen haluaa näyttää hyvältä, ja se johtunee juuri siitä, että vaistot sanovat, että tulee olla mahdollisuus hankkia lisääntymiskumppani, vaikka itse ei sellaista haluaisikaan.
 
Ylös