Rinnat

Itsehän olen ollut silleen aika immuuni, että en ikinä huomaa mitään ympärilläni tapahtuvaa, koska olen aina niin täpinöissäni omista jutuistani. Mulla ei enimmäkseen ole ollut aavistustakaan siitä, onko joku joskus jossain mahdollisesti katsellut rintojani tai takapuoltani. Niissä ei tokikaan ole ainakaan omasta mielestäni paljoakaan katselemista. Vaatteenikin ovat yleensä unisex-tyylisiä, mikä väkisinkin jättää vielä vähemmän katseltavaa. Olen käytännössä huomannut asian yleensä vasta jos on menty jo pitkälle mukavuusalueen ulkopuolelle eli käpälöintiasteelle. Siihen on sitten minun tapauksessani tarjottu ratkaisuksi huutamista niin että kaikki varmasti kuulevat. Häpeähän ei siinä kohtaa ole millään lailla minun vaan käpälöijän, enkä tunne huonoa omaatuntoa jonkun random-idiootin julkisesta nolaamisesta.

Exäni sen sijaan on kertonut, että miehet ovat oikeasti jutelleet hänen rinnoilleen, eli puhuneet hänelle ja samalla tuijottaneet kiinteästi... no, tiedätte kyllä. Kyse ei läheskään aina ole ollut mistään baari-illoista, vaan ihan arkipäiväisistä asiointi- tai työkohtaamisista.

Mutta noin yleisesti niin eihän siinä rintojen katselussa sinällään mitään pahaa ole. Ihmiskeho on kaikessa monimuotoisuudessaan kaunis. Sen verran voi kuitenkin olla kohtelias, ettei suoraan tuijota niin että toinen sen huomaa.
 
Ylös