Rismalahti #1, pikkujoulumiitti 5.-7.12.2008

Jeps, mulle tuli työmatka ja olen takaisin Tampereella perjantaina vasta kymmeneltä illalla, eli perjantaina tuskin olen lähdössä yhtään minnekään. La-Su tulo on yhä mietinnässä. Onnessa pari päivää aikaa vielä päättää :D
 
Mietin tässä että jos ette ota paljoa kamaa mukaan niin Jasdril~ ja Heppuli olisivat varmaan minulle sopivaan aikaan Lahdessa jos tulevat ensimmäisellä mainitsemistaan junista. Autoa on testattu viiden ihmisen miittikamoilla ja teki tiukkaa, mutta jos pakkaatte kevyesti niin...
 
Minulla tulee olemaan vähemmän tavaraa kuin viimeksi, pienempi makuupussi ainakin ja eväitä ajattelin ostaa vasta siellä päässä, mikäli se kuskille sopii :) Aikaisempi juna sopinee meille loistavasti, tähdätkäämme siihen.
 
En tiedä kauppoja sieltä päästä yhtään. Jos joku haluaa siellä kauppaan niin kannattaa selvittää missä niitä on. Keskustassa en lähde ajelemaan edestakaisin, mutta siellä on kävelymatkan päässä jotain.
Ja vihjaise Heppulille myös kevyttä pakkausta. Merri ei sitä hallitse joten muut joutuvat tinkimään kamoistaan.
Minun tavaranihan sopivat aina koska pakkaan ne ensimmäisenä autoon ;)
 
Olen ihan riittävän halukas ja kyvykäs ajamaan, mutta auto puuttuu. Aadalla sellainen on. Miltä kuulostaisi, jos minä ja Aowyn tulisimme Orivedelle Aadan autoon, jota minä ajaisin? Kysymys on siis tietenkin suunnattu auton omistajalle.
 
Ensimmäinen Rismalahti-uni nähty! Paikka oli tosi pieni ja lattiakin kylmä, mutta jengiä oli vain noin kahdeksan paikalla ja lattialla oli koroke, jolla nukkua... kauhukseni huomasin unohtaneeni makuupussin kotiin ja peitot olivat saastaisia. Mallailin itselleni tilaa korokkeen nurkasta vastapäätä mustavalkoista telkkaria.

Saattaisi olla aiheellista muuttaa etusivun spammia muistuttamaan paremmin eräpäivästä. 17.11. kun ei osalle porukasta rekisteröidy kuin kaukaisena päivämääränä. Tiedän, ettei se minulle rekisteröitynyt muuten ennen kuin Samppa muistutti siitä täällä.

Muoks. Joo, nyt kyllä huomaa [räpyttelee silmiään päästäkseen jälkikuvasta eroon]
 
Pagba sanoi:
Saattaisi olla aiheellista muuttaa etusivun spammia muistuttamaan paremmin eräpäivästä. 17.11.
Vilkkuvaksi en sitä sentään tehnyt. :)
 
Minä näin jonkun Rismalahtiunen jo viimeviikolla. Mutta en nyt juuri muista mitä siinä tapahtui. Ainakin oltiin paljon ulkona ja siellä oli yllättävän paljon minulle aivan uusia ihmisiä.
 
Ilokseni huomasin, että ilmottautuneiden joukossa on vain viisi kontulaista, jota en ole vielä tavannut irl.

Mie tulen luultavasti samalla junalla Jasdril~in ja Heppulin kanssa eli olen Lahdessa 15.58.
Harkitsen kuitenkin, jos tulisin bussilla. Se olisi hieman halvempi.
 
Jos aiotaan järjestää yhteiskokkailua, niin miten olisi jos sille perustettaisiin oma topic, niin viestit ei huku tänne muun keskustelun sekaan?
 
Tampere
Nova, TÄYNNÄ
1. Haltiamieli
2. Freyja
3. Douv
4. Aada

Kyytiä tarvitsee:
Ereinion
Vehka
Tampereen kyydit päivitetty ylläolevan näköisiksi. Mic ei siis ole tulossa autolla joten Tampereelta tuskin muita kyytejä tulossa. Topikin ensimmäisessä viestissä ohjeita julkisilla tuleville.
Varmin keino on tosiaan tulla suoraan Vääksyn linja-autoasemalle, Lahden juna-asemalle on niin paljon matkaa (33km yhteen suuntaan) että kukaan kuski tuskin lähtee sieltä asti ketään erikseen hakemaan.
 
Todennäköisesti saan auton käyttöön, ellei jotain todella erityistä tapahdu. Tällä hetkellä olen sopinut ottavani Samoojan ja Miccohin kyytiin. Yhdelle vielä tilaa. Lähdön on tarkoitus tapahtua alkuiltapäivästä, ennen ruuhka-aikoja, eli todennäköisesti yhden, kahden maissa.
 
Jeps, minulla on Rismalahden avaimet ja me ajelemme täältä Helsingistä sellaiset 1,5h Rismalahteen + mahdollinen kauppareissu. Toisinsanoen Rismalahden ovet aukeavat siinä kolmen - puoli neljän tietämillä perjantaina.
 
Päätin(noppa päätti) sittenkin tulla miittiin ja voisin osallistua myös yhteiskokkailuun.
 
Hathaldir sanoi:
Olen ihan riittävän halukas ja kyvykäs ajamaan, mutta auto puuttuu. Aadalla sellainen on. Miltä kuulostaisi, jos minä ja Aowyn tulisimme Orivedelle Aadan autoon, jota minä ajaisin? Kysymys on siis tietenkin suunnattu auton omistajalle.

Ongelma tässä nyt ei ole niinkään se, että kuka sitä autoa ajaisi, vaan että voiko sillä ylipäätään ajaa. Talvirenkaat kun on edelleenkin siellä Kainuussa, ja auto ei liiku Orivedeltä enää minnekkään, ennenkuin ne renkaat saadaan tänne. Jos se jotenkin onnistuu seuraavan kahden viikon aikana, niin kyllä juu autossa olis paikka neljälle ihmiselle Orivedeltä Tampereen kautta miittiin. Ja jos näin käy, niin ilmoittelen toki heti. Mutta näillä näkymin olen siis tuohon Novan kyytiin tunkemassa.
 
Noniin, lähes kaikki ovat maksaneet osallistumismaksunsa, vain yksi uupuu vielä, odotamme sitä vielä päivän pari.
 
Luin jossain vaiheessa viestiketjua, että vierailut miitissä ovat sallittuja. Saatanpa minäkin siis tulla piipahtamaan lauantai-iltapäivän tahi -alkuillan kuluessa Rismalahessa. (Vaikka Merri ei olekaan pitänyt mitään ääntä lupaamistaan kirjoista :wink: )
 
Näillä näkymin saan työtoverilta kyydin Vääksyn linja-autoasemalle perjantaina 5.12. Samassa rakennuksessa kuuluu olevan Siwa ruokaostoksia varten ja luultavasti olen noutokunnossa noin kolmen aikaan. Samoojaa on varmaan loogisinta pitää kyytikoordinaattorina. Laitan hänelle viestin sitten kun.

Yhteisruokailuun en osallistu jo siitäkin syystä, että sairaustapaukset perheessäni voisivat peruuttaa osallistumiseni vaikka viime hetkellä eikä kukaan sitten toisi suuresti kaivattua perunasalaattia.

Onx kellään Taru Sormusten Herrasta -lautapeliä? En ole perehtynyt siihen lainkaan ja mieli tekisi. Samoin joku miniläppärin onnellinen omistaja voisi tuoda lelunsa tutustuttavaksi.
 
Minulta löytyy TSH-lautapeli ja tuon sen mielelläni; tähän miittiin kun en tule pyörällä. (sääolosuhteista johtuen :wink: )

Pitää varmaan sopia, että joku tuo varmasti Carcassonnen, Vesilahdella viimeksi kun kukaan ei sitten ollutkaan tuonut sitä. ):
 
Mitä muita pelejä ihmiset ovat tuomassa? Ajattelin vähän järkeistää omaa valikoimaani siten, etten ota sellaisia mitä muilta löytyy. Ottaako joku Bohnanzan? Tai Citadelsin?
 
Ylös