Rismalahti #1, pikkujoulumiitti 5.-7.12.2008

Oi, toivottavasti jollakulla on tuo giljotiini, tarpeeksi yksinkertainen mutta silti hauska peli. Ehdottomasti mukaan.
 
Hui apua, yritättekö väittää etten ole ilmoittanut minun ja Heppulin sunnuntain aikataulua :o Meidän pitäisi siis päästä lähtemään Lahdesta junalla klo 14:02. Toivottavasti tämä vielä onnistuu joltakulta kyyditä meitä... Ja toki kuski saa asianomaiset bensamaksut.
 
Samo ja Miccoh! Olen ilmoittanut toiveesta saada auto jo yhdeltä. Toivottavasti tämä onnistuu, isä ei tiennyt vielä perjantain ohjelmaansa.
 
Totesin että en ole saanut tarpeeksi lepoa viimeisen kahden viikon aikana, joten minun on pakko jättää miitti välistä saadakseni edes jossakin välissä lepoa. Kaiken lisäksi minulla on töissä muutama tunti rästissä jotka pitäisi tehdä ja tällä viikolla olisi vihdoin viimein niitä ylityömahdollisuuksia, joilla kuitata niitä pois alta.

Joten miittimaksuni siirtyy Incálle ja vetäydyn miitistä. Saanpahan sitten vihdoinkin nukkua jossakin välissä kunnolla.
 
Koska Merri ei tule miittiin, minun ei tarvitse odottaa häntä töistä.
Siksi voisin tähdätä klo 15 Vääksyyn, joten ottaisin kyytiini Pagpan,
Hathan ja Aowynin. Näin Lehtiksen ei tarvitse ainakaan heti perille
päästyään lähteä ajamaan uudestaan. Klo 16 Vääksyssä olijat voinee
sitten jompikumpi hakea, se voidaan miettiä paikanpäällä. Jos oma
tilanteeni on sama kuin nyt, niin en aja metriäkään ylimääräistä.
Tipuin tänään jaloiltani selkäkivun takia, enkä pääse sisälläkään
kulkemaan ilman kepin tukea. Tiedossa siis kärttyisä velho.
 
Miitti

Sain selville että minulla olisi aikaa noihin aikoihin joten haluaisin ilmoittautua miittiin jos se ei ole liian myöhäistä.
 
Ereinion sanoi:
Niistä peleistä: voin osallistua, jos joku muu ottaa Bohnanzan, Bangin ja Guillotinen. Itse nappaan mukaan jotakin muuta.

Bang! löytyy. RoboRallyn jätänkin sitten kotiin. Mukaan tarttuu myös Knights ja tavalliset LotR-aiheiset pelikortit.
 
Hatha varmaan tykkää ajaa Vääksystä eteenpäin, jos itselläni alkaa
olla liian tuskaisaa?

Jos tuo Gílan tulee, niin hän lienee kyydissäni täältä Riihimäeltä
eteenpäin.
 
Gilan mahtuu mukaan. Noudatat vaan ensimmäisen viestin ohjeita ilmoittautumisessa.
 
Uskallan päästää, on sen verran luottoa Hathaan. Ainakin vielä...

Gílan tulee kyydilläni sekä perjantaina että sunnuntaina. Sunnuntaiksi
olen luvannut Micille kyydin Riihimäelle. Muuta ei ole vielä sovittu
kenenkään kanssa. Sunnuntaina en aja Lahden kautta, ellei ole ihan
välttämätön tarve, mutta siitä pitää sitten tietenkin maksaa hieman,
sillä olen suunnitellut ajavani hieman toista reittiä, pienempiä teitä
pitkin.
 
Jees, eli mikäli joku vielä tahtoo mukaan niin minulle yksärillä tietoja. Oikea nimi, nick, ikä, puh.nro, email sekä muut mahdollisesti tarpeelliset tiedot. Sitten maksatte yhdistyksen tilille, viestiosaan teksti: "Rismalahti/oma nick".
Vielä kerkeää jos on nopea. ;)
 
Rismalahden puucee merkitsee heikkoa käsihygieniaa, varsinkin kylmällä kelillä kun käsienpesuvesikin jäätyisi. Olisiko yhdistyksellä varaa hankkia käsihuuhdetta puuceen yhteyteen?
 
Sinänsä ei huono idea. Etenkin kun tiedän että mahatautia on liikkeellä ainakin tällä suunnalla. Nimenomaan alapäästä tulevaa mahatautia.
 
Ostakaa pois vain. Laskutuskaavake minulle ja alkuperäinen kuitti mukaan. Samalla voitte laskuttaa ne pipari ja muut tarvikkeet.
 
Samalla kun ostan piparit ja glögin niin ostan samalla käsidesin. Jos a)muistan ja b) kaupasta löytyy sitä. En tiedä minkälaisessa kaupassa olemme pysähtymässä ennen miittiä ja kaikissa pienemmissä kaupoissa ei kyllä myydä käsidesiä. Mutta yritetään siis, helpompaa kuitenkin on jos laitetaan kaikki systeemit samalle laskutuskaavakkeelle.
 
Kai sen voi ostaa eri paikastakin, esim apteekista. Sitten vain kaikki kuitit siihen laskuun mukaan.
 
En todennäköisesti kerkeä apteekkiin ennen miittiä. En ainakaan pysty lupaamaan, huominen päivä on aika täysi ja pe olen jo aikaisessa liikenteessä. Toki sen voi joku muukin ostaa mikäli ei koe pärjäävänsä ilman. Pakkokos se minun on olla. Kuitti vain talteen ja Duna varmastikin ohjeistaa laskutuskaavakkeen kanssa. ;)
Mutta siis jos käsidesin osto jää minulle niin ostan sen perjantaina miittimatkalla kaupasta ja jos sitä ei siellä ole niin saatte luvan pärjätä ilman.
 
Ylös