Rismalahti #1, pikkujoulumiitti 5.-7.12.2008

Olen töissä Kirjavälityksessä, minkä ansiosta saan tilattua kirjoja alennettuun hintaan. Alennukset ovat 20 - 28% kirjasta riippuen, ja alennus koskee siis kaikkia kirjoja. Jos siis tekee mieli tilata kirjoja, lienee mahdollista järjestää tilaus ja tuon kirjat mukana miittiin Rismalahteen.

Kirjavälitys toimittaa käsittääkseni lähes kaikki Suomessa levityksessä olevat kirjat, joten jos kirjaa voi kaupasta ostaa, niin sen lähes satavarmasti saa Kirjavälityksestä. Yritän varmistella kirjojen tilausmahdollisuuksia töissä.

Joten, kiinnostaako? Jos joku jo saman tien innostuu yksärissä tilausta lähettämään, niin tarvitsen ISBN-numerot.


Topikki Kirjastossa (minne voi olla kannattavampaa vastata)
 
Merrin tarjous on melkein luokkaa "kieltäytyminen mahdotonta", joten saatan jopa tulla miittiin.

Kuinka suuri huonekorkeus Rismalahden partiolaiskämpässä on? Mahtuuko kaksimetrinen mies puolen metrin tonttulakin kanssa?
 
Ah ja voi! Sukulaiset eivät ehkä anna anteeksi, jos peruutan ylioppilasjuhlat miitin vuoksi, muutoin sen kyllä tekisin. Nähdään sitten ensi vuoden puolella. :cry:
 
Villi ehdotus, löysin vanhoista kansioistani Jukka Tannisen tekemän keskimaa-aiheisen version tiernapojista. Olisiko innostusta kokeilla vetää se läpi miitissä?

Rooleja olisi
-Fingolfin
-Morgoth
-Sauron
-sormusaaveet (ei ehkä ihan yhdeksää tarvittaisi)
-Gandalf
-Klonkku
-Frodo

Eli vähintään seitsemän tarvittaisiin, mutta enemmänkin voisi olla.
Frodon ja klonkun roolit ovat aika vähäiset lopussa ja heillä ei ole yksinlauluosuuksia.
Fingolfin ja Morgoth laulavat eniten.
 
Jaamar, kiinnostusta kyllä olisi. Pystytkö lähettämään tuon tekeleen mulle sähköpostiin?
 
Myös minä osallistun mielelläni, kunhan ei laulaa hirveän paljoa tarvitsisi. :p

(sormusaave? Klonkku?)
 
Voin lähettää sen halukkaille jossain vaiheessa.
Itse en osaa laulaa yhtään, mutta voin ottaa sen roolin mitä kukaan ei tahdo (oma on sitten vahinkonne jos joudutte kuuntelemaan minua paljon). Tosin Morgothina en ehkä olisi kovin uskottava.
 
Itse esitin vuosi sitten perinteisessä versiossa Knihtiä. Ja mitä laulamiseen tulee niin liityin tuossa viikolla Vantaan Kamarikuoroon.
 
Dúna siis ehdottomasti mukaan!
Kiinnostuneet voivat laittaa viestiä niin laitan yksärillä tekstin. Ja nopeat syövät hitaat roolivalinnoissa. Toivotaan että saataisiin porukka kasaan koska alan oikeasti innostua asiasta.
Edellyttää toki myös että on tulossa miittiin :wink:
 
Kai tätä voi Vantaaksi sanoa. Vantaankoskelle (siis se oikea koski) on matkaa n. 300 m. Näkyy melkein keittiön ikkunasta.
 
Jes, meitä on sitten jo neljä :) Alkaa näyttää että saatettaisiin saada tämä toimimaankin.
 
Mie voin tuoda vanhan käsikirjoituksen ;) Ja voin osallistua lauluihin tarvittaessa. Eli autan vaikka taustalla, jos haluatte :)

Jaa niin, en tiedä vielä olenko tulossa, pääsenkö paikalle, mutta ainakin käymään, jos olen töissä. Tai sitten käyn Miitistä käsin töissä. Täytyy katsoa miten kyseisen viikonlopun aikataulut kulkee.
 
Mikäli aivan tuore (s.o. raakile) Keski-Maa-versio Tiernapojista innostaa, sellaistakin tässä kaiken oikeasti tärkeän sijaan tänä iltana väsäilin (jos kohta se totta kai vaatisi vielä hitosti viilailua). Tämä versio ottaa jonkun verran ideoita Jaamarin mainitsemasta ja ystävällisesti yksäröimästä versiosta, mutta lähtee Fingolfinin ja Morgothin mätön jälkeen aivan omille teilleen. Kyseessä on sisäisesti ja juonellisesti verrattain koherentti versio, jossa on mukana koko perinteinen laulunäytelmä väänneltynä muttei olennaisesti lyhenneltynä. Rooleja on vain neljä: Fingolfin (Herodes/Murjaanien kuningas), Morgoth (Herodes/Murjaanien kuningas), Sauron (Knihti) ja Gil-Estel (Mänkki); tämä voi tietysti olla kovin ikävä piirre, jos halukkaita osallistujia olisi paljon.

Ja itsehän en sentään toki kaikkien suureksi helpotukseksi tietenkään ole halukas osallistumaan itse esitykseen, suin surminkaan.
 
Väliin lievästi kaupallinen tiedotus: jos joku haluaa kohottaa joulutunnelmaa partiolaisten adventtikalenterilla, yksäröiköön minulle niin toimitan mielelläni 5 euron vaatimattomaan hintaan. Kasoittain en viitsi raahata, mutta tilauksesta kyllä.

Eikun ei mitään, en ajatellut päivämääriä ollenkaan, eka luukkuhan on jo 30.11., tuskin itsenäisyyspäivän paikkeilla kukaan kalentereita enää haluaa :p
 
Minusta olisi vaan hienoa jos teksti olisi jonkun kontulaisen. Tällä hetkellä meitä olisi Haltin versioon tarpeeksi, mutta jotenkin tykkäisin jos meitä olisi hiukan useampia.
 
Psst. Mihin kellonaikaan täällä olisi tarkoitus olla? Kyselen jo nyt niin pystyy sumplimaan aikataulua jo valmiiksi ja ehtii suunnitella ;D (Olettaen että Miccoh muistaa ilmoittaa minut raukan, joka riutuu isoskoulutuksessa huomenna...)
 
Samooja sanoi:
ILMOITTAUTUMINEN

- Miitti on siis 5.-7.12.2008.
- Ilmoittautuminen alkaa 1.11. klo 18 osoitteessa http://verkkoyhteiso.kontu.info/tapahtumat/

Eli kuten tästä ensimmäisen viestin katkelmasta voi päätellä niin ilmoittautuminen alkaa klo 18 huomenna. Tähän miittiin tuskin kuitenakaan on kovin kiire ilmoittautua, osallistujamäärää on nostettu aika reippaasti, lisäksi ajankohdasta johtuen moni saattaa jättää tämän miitin välistä.

[mainos] Tässäpä siis oiva tilaisuus ensikertalaisille tulla tutustumaan kontulaisiin vähän pienemmällä porukalla. Samalla pääsette testaamaan uutta miittipaikkaa sekä sanomaan siitä mielipiteenne! Kaikki rohkeasti mukaan vain, miiteissä on oikeasti mukavaa ja kontulaiset ovat kivaa porukkaa.[/mainos]
 
Jaa niin.. en voi ilmoittautua ennen kuin tiedän tarkkaan työaikataulut. Jos ei muuten, niin käyn töissä miittipaikalta käsin tai sitten vain piipahdan miitissä. Kaikki riippuu kaikesta.
 
Ylös