Rismalahti #1, pikkujoulumiitti 5.-7.12.2008

Hajamielisen tapahtumavastaavan ansiosta ilmoittautumisten alussa miitin alkamispäivämäärä oli väärä, jonka asiosta kahdeksalla ensimmäiseksi ilmoittautuneella näkyy tuolla listassa väärä ikä. Älkää häiriintykö ko. virheestä, pyrimme korjaaman sen, jotta ette jää systeemiin 10-vuotiaiksi. :D

Edit. Lisäksi Arkint näyttäisi olevan listalla kahteen otteeseen, pyritään korjaamaan sekin virhe. Tai siis Dúna korjaa. ;)
 
Joululahjojen vaihtoa on kyselty. Onko halukkaita ryhtymään tähän?
Hommahan toimii niin että halukkaat ostavat n. 5e hintaisen pienen lahjan. Lahjat laitetaan yhteen säkkiin ja jaetaan niille jotka ovat lahjan tuoneet.
Tämä sopisi hyvin toteutettavaksi tiernapoikien jälkeen jos halukkuutta on.
 
Joululahja-asiasta sekä muusta pikkujouluasiasta lisätty infoa sekä äänestys topikin 1.viestiin. Käykäähän ilmoittautuneet äänestämässä niin tiedetään miten moni olisi halukas lahjoja tuomaan. :)

Edit. Lisäsin myös tekstiä julkisilla kulkemisesta. Vääksyn linja-autoasema on se järkevin paikka jonne kannattaa tulla, sinne kuskivat varmasti suostuvat ajamaankin. Lahden juna-asema on sen verran kaukana että sinne kuskit tuskin suostuvat erikseen lähtemään.
 
Jos ei muuta kyytiä itselleni järjesty ja jos ei ole ihan kamala keli (=25pakkasta tai lumimyrsky) niin tulen omalla autolla ja voin napsia ihmisiä väliltä Taavetti-Lahti-Rismalahti.
 
Vaikka olenkin ilmoittautunut mukaan, en ole vielä täysin varma osallistumisestani. En tiedä vielä tarkkaan mitä minulla kyseisellä viikonlopulla on. Mutta jos (kun) olen tulossa, tulen varmaan junalla. Eli kyytiä jostain juna-asemalta joudun taas vinkumaan. :p
 
Varmaan Lahden juna-asema on järkevin. Ja voin hyvin koukata sen kautta hakemassa kyydintarvitsijoita jos autolla tulen. Kunnon käsitystä minulla ei ole siitä missä kohden Rismalahti sijaitsee, mutta kuitenkin.
Ja varmasti muitakin autoja tulee jotka voivat sitä kautta kulkea (hyvä puhua muiden puolesta ;) )
 
Ilmottauduin alustavasti. En osaa vielä päättää tulenko miittiin vai menenkö tanssiaisiin Otaniemeen.
 
Mikäli kyytejä ei järjesty niin ainakin Helsingistä pääsee näppärästi bussilla Vääksyn linja-autoasemalle suoraan. Matkahuollon linjat "pika Helsinki- Jyväskylä" näyttäisivät menevän suoraa tietä Vääksyyn asti ilman vaihtoja. Linja-autoasemalta joku autollinen varmasti nappaa kyytiin.
Pienemmällä osallistujamäärällä autokyydin saaminen voi nimittäin olla vaikeampaa.
 
Yee, kiitos Micolle joka ilmoitti isoskoulutuksessa riutuneen Jasdriliñ. :)
Junalla tulemme, minä ja Heppuli, voitaisiin varailla kyytiä Lahdesta klo 15:58 tai 18:58.

Ja omalta osaltani ainakin kannatan joululahjaideaa, tiedän jo mitä tuon jos lahjanvaihtoon nyt on tarpeeksi porukkaa että se järjestetään. ;)

Mitenköhän paljon tyhjäksi jäävää tilaa Rismalahdessa on? Minulla on yksi (tai oikeastaan aika montakin, mutta...) hyvä jouluinen tanssikoreografia takataskussa, minkä voin esittää kyllä, jos siihen löytyy tiloja. Ilmoittakaatten ajoissa jos haluatte tanssia nähdä, niin voisin kaiketi pyytää jouluhametta tanssinopettajalta lainaan. :)
 
Minä haluan kyydin Tampereen rautatieasemalta. Jos joudun vaihtamaan kulkuneuvoa kolmesti päästäkseni perille, voi olla että jää koko miitti väliin.
 
Tampereen suunnalta minäkin kaipailisin kyytiä, jos sieltä ei järjesty niin sitten joltain bussipysäkiltä. :p

Ja kiinnostusta lahjanvaihtoon on.

(ja himottais tehdä joku Tolkien-aiheinen piparirakennelma tonne, laittakaa mulle yksärillä ideoita!)
 
Joukkoliikennettä Heinolasta Vääksyyn ei ole lainkaan suorana, joten kierrän Lahden kautta, mikäli en saa muuta kyytiä. Lahdesta kulkee vakiovuorojakin noin puolen tunnin välein Vääksyyn, joten käytän sitä mahdollisuutta sen sijaan että hyppäisin Jampan kyytiin Lahdesta.

Pikkujoululahjavaihtoon osallistuminen hävettää hieman, sillä ostin lahjan viidelläkymmenellä sentillä. Se on hyvin tolkienmainen esine, mutta silti. Ehkä liitän mukaan jotain suussasulavampaa.
 
Samooja sanoi:
Hajamielisen tapahtumavastaavan ansiosta ilmoittautumisten alussa miitin alkamispäivämäärä oli väärä, jonka asiosta kahdeksalla ensimmäiseksi ilmoittautuneella näkyy tuolla listassa väärä ikä. Älkää häiriintykö ko. virheestä, pyrimme korjaaman sen, jotta ette jää systeemiin 10-vuotiaiksi. :D

Edit. Lisäksi Arkint näyttäisi olevan listalla kahteen otteeseen, pyritään korjaamaan sekin virhe. Tai siis Dúna korjaa. ;)

Noniin te kaikki uusionuoret, nyt on ikänne taas kohdallaan. Poistin myös tuon Arkintin jälkkimmäisen ilmoittautumisen.

Arkint, kun maksat, niin maksa vain kerran, jommallakummalla viitenumerolla, kumpikin on mulla tiedossa.
 
Mihin aikaan perjantaina 5.12. majaan pääsee sisälle? Jos saan aikaisen kyydin alueelle, niin olisi kiva tietää, kuinka kauan joutuu värjöttelemään ulkosalla.

Suosittelen muillekin eläinpölyallergikoille tasaista antihistamiinipöhnää miitin ajaksi. Eläimelliset kontulaiset kuljettavat talvivaatteissaan sen verran lemmikkieläintensä hilsettä, että oireilu on tiiviissä sisätilakanssakäymisessä taattua. Mahdollisia inhalaattoreitakaan ei pidä unohtaa ottaa mukaan. Ei tekisi pahaa nähdä yleisissä miittohjeissa tällaista kohtaa. Varsinkaan nuoret allergikot eivät tule ajatelleeksi, että pölyä tulee paikalle vaikkei kukaan ilmestyisikään miittiin kahdentoista ikneumonin kanssa.

Mic tai Halti voisivat varautua kuljettamaan poispäin vähän ekstraa: aion lainata Roborallyani Morelin peli-iltojen iloksi. Sitä oli jossain Erkan viestissä kaivattu. Meillä se on tyhjän panttina kun lapsetkin ovat korkeintaan Kimble-iässä.

Douvin kanssa olisi mielenkiintoista vaihtaa iPodeja vajaaksi tunniksi. Jos Ereinion osallistuu miittiin, niin hän saa sen minkä tietää jo saavansa. Ei pitäisi hölöttää mitään toisilla foorumeilla.

Jasun joulutanssi pitää ehdottomasti nähdä.

Lauantaina on ID6 ja kaupat kiinni, joten kaikki ruokaostokset pitää suorittaa viimeistään perjantaina. Tämä muistutukseksi heille, jotka tapaavat ottaa miitteihin mukaan pelkän nakkipaketin.
 
Miekin voisin kaipailla kyytiä Tampereelta.

Toisaalta - sillä varauksella, että olen onnistunut saamaan autoon talvirenkaat siihen mennessä - jos kyytiä kaipaavia on enemmän, kuin Novan (mahdolliseen?) kyytiin mahtuun, voisin kyllä autoilla. Siinä tapauksessa voisin ottaa Tampereelta neljä ihmistä kyytiin.
 
Pagba sanoi:
Mihin aikaan perjantaina 5.12. majaan pääsee sisälle? Jos saan aikaisen kyydin alueelle, niin olisi kiva tietää, kuinka kauan joutuu värjöttelemään ulkosalla.

Riippuu milloin ensimmäinen järjestäjä ennättää hakemaan avaimen partion piiritoimistolta Lahdesta ja kerkeää paikalle.
Minulla on kyllä koko perjantai vapaata että jos kyyti järjestyy niin saan avaimen haettua vaikka aamulla. Ajankohta siis riippuu tosiaan ihan siitä koska esim. minä, Nova, Inca tai joku vastaava ihminen kerkeää paikalle. Todennäköisimmin joskus iltapäivästä.
 
Minullakin on auto ja voin tarvittaessa lähteä autolla. Tosin kyytiin mahtuu vain kolme.

Pagba, morelilaisilla on kyllä Roborally Tampereellakin. Taitaa jopa olla saksaksi ja englanniksi. Olikohan molemmat Nitin ja englannin kielinen KRO:lla lainassa tai jotain muuta yhtä saippuaoopperasekavaa.
 
Samooja sanoi:
Ajankohta siis riippuu tosiaan ihan siitä koska esim. minä, Nova, Inca tai joku vastaava ihminen kerkeää paikalle. Todennäköisimmin joskus iltapäivästä.

Ihan minimaalinen huomio, mutta minä en ole vieläkään pääsemässä
miittiin, eikä ole sellaista mahdollisuutta, että ykskaks yllättäen
pääsisinkin lähtemään.

Ja eikös Dúna sanonut, että voivat myös postittaa avaimen? Vaikka
henkilökohtaisesti kyllä luotan enemmän siihen, että se haetaan
paikanpäältä Lahdesta.
 
No juu, voihan avaimen postittaakin mikä voikin olla parempi mikäli emme ehdi paikalle toimiston aukioloaikaan.
Jokatapauksessa ovien aukeamisen ajankohta on kiinni siitä koska avaimen haltija eli todennäköisesti minä saapuu paikalle. Perjantaina on kyllä vapaapäivä joten tulen paikalle heti kun joku minut joltain asemalta (tai Helsingistä) kyytiin noukkii. Tästä voimme päätellä että mikäli haluatte ovet auki ajoissa niin kannattaa poimia avaimenhaltija kyytiin ensimmäisenä. Että kenenkäs auto on paikalla ekana? ;)
 
Ylös