Rismalahti #1, pikkujoulumiitti 5.-7.12.2008

Pagba sanoi:
Tauoilla saatetaan vain maata yhdessä kasassa ja nauraa hillittömästi.

Tauoilla - tai pelin aikana. Kyllä Freyjalla & muilla ainakin riemu repesi, kun olin Hathaldirin kanssa painimassa suunnilleen GoldenDragonin sylissä.
 
Voi herttinen sentään! Kuullostaa aikas hauskalta hommalta! Onko apuvälineet sallituja, eli saako estää esim. tyynyllä mätkimällä tms? Tai vesi-ilmapallojemma povitaskussa voisi myös olla tehokas...
 
Tjaa. Tuota noin...

Minulla oli ihan mukavaa, mutta se johtuu siitä, että pysyttelin omissa
oloissani. Kävelin väärin keppini kanssa, mutta sille ei voinut mitään,
kunto kun on mitä on. En ollut sosiaalisimmillani, mutta aina ei voi
voittaa. Edes lotossa.

Ja olin varmasti hyvin kireän oloinen, ainakin niiden silmissä, jotka eivät
minua paremmin tunne. Älkää antako sen hämätä, olen hyvin
kärttyinen velho kaikesta naurusta huolimatta.

Kiitokset sauna- ja kyytiseuralle.
 
*Elanor* sanoi:
Voi herttinen sentään! Kuullostaa aikas hauskalta hommalta! Onko apuvälineet sallituja, eli saako estää esim. tyynyllä mätkimällä tms? Tai vesi-ilmapallojemma povitaskussa voisi myös olla tehokas...

Siinä mitään tyynyjä ehdi...
Jos toinen pomppaa niskaasi ja sinun pitäisi yrittää ringin läpi päästä hakemaan joku tyyny tai muu vastaava, niin aika toivotonta. Ringin sisäpuolelle ei kuitenkaan voi ottaa mitään, muuten menee painiminen hankalaksi. Ja onhan leikin nimikin jo pusupaini, eli en usko apuvälineiden olevan edes sallittuja.
Vesi-ilmapallojemma suurella todennäköisyydellä poksahtaisi siinä vaiheessa kun vastustaja ensi kerran painaa sinun maata kohti.

Ja Incánukselle joo kiitos kyydistä, muutamassa miitissä olleena osaa jo tottua siihen, että selkäkipuinen velho on äreä velho. Sitä paitsi vaikutit sunnuntaina jo kohtuullisen sosiaaliselta, siis kuskina ollessasi.
 
On teillä mahtanut olla kivaa. :) Katselen tässä tuota videota ja hirnun.
(Mic ja Halti, eikö the Prisoner ole opettanut teille mitään? Nythän voin editoida tästä materiaalista <i>vaikka mitä</i>! ;))
 
Sori Nerwen, rikon sun mahdollisen bingon.. =P
Kontulaisia. Viedolla (= livenä). Liikaa kerralla. Miittikuume heräsi. Haltiamieli pukkina. :eyepop:

On teillä tainnut olla mahtava meininki siellä. Tällaisina hetkinä toivon, ettei isosiskon ylppäreitä olisi ollut silloin kun ne olivat. Ehkä ensi kesän the Miittiin sitten.
 
Mitä vielä, olen vaan ollut viikon poissa Käärmeestä. Sattumalta kasautuvat. ;)

Minua kyllä kiinostaisi nähdä se Tiernapoika-mukaelma, kuulin huhua että sitä olisi myös videoitu?
 
Mitä videota?! Onko siis olemassa jo jotain videoita ja kuvia? En ole tiennytkään :D Pitänee siis katsastaa..

Nerwen.. niin minuakin kiinnostaisi se Haltin pojat -kuvattuna, koska en itse sattuneista syistä päässyt sitä katsomaan ;)
 
Henane, vilkaisepa sivua ylöspäin (tai alas, riippuen miten päin luet :D) tuota Ringladin viestiä, sieltä löytyy linkki. :)
 
Juu ja ilmoitukseksi, hanskat palautuivat omistajalleen. Hieman erikoista kautta tosin :) CD -kansiossa oli.
 
Nyt myös Jasdrilin tanssi on tubessa nähtävillä, tosin pienellä katkoksella varustettuna, mutta on kuitenkin. En tiedä kuinka kauan sen siellä pidän, mutta...

http://www.youtube.com/watch?v=AensgCFi0zk
 
Ylös