Rismalahti #2 11.-13.9.2009

Jee, minultakin taas iso kiitos kaikille :)
Niskat ja selkä on mukavan vetreät taas vähän aikaa, kiitos Arkintin,
koukkuunnuin ja/tai innostuin tosi monesta uudesta pelistä, kiitos erityisesti Satekain,
opin viime yönä vähän matikkaa, kiitos Miccohin, hah, joo, unohtui kiittää loistavasta laskimenkäytön opetuksesta ja piilotuksesta Miccohin hakiessa paperia ^_^
Vääksyssä oli kivaa, kiitos Freyjan joka huoli kyytiin (ja temmin jonka idea reissu oli?),
nakitukset toimivat selkeästi ja toimivasti, niinkuin douv jo mainitsi, järkkäreille kiitokset,
ennennäkemättömät naamat oli kiva tavata, ja ihan varmasti haluan nähdä teitä uudestaan temmi ja purr, olette ihan mahtityyppejä!
Sitten se iso yleispätevä kiitos kaikille, kontulaiset vaan aina on ja pysyy ihan mahtavana porukkana, jonka kanssa saa olla oma itsensä ja rentoutua ja heittää tyhmää läppää eikä kukaan katso oudosti!
 
Kiitän täältä suunnasta myös erittäin paljon miitistä, kuten yleensäkkin ^^ Eritoten kiitokset menevät miittiäidilleni Maylle ja koko "keittiöhenkilökunnalle", oli kivaa kokkaille :> Freyjalle kiitokset kyydistä ja kiitos muillekkin! Olin vähän apaattinen koko miitin ajan mutta kyllä mulla hauskaa oli :)
 
Purr kiittelee kovasti. Oli vielä mukavampaa kuin olin osannut odottaakaan. Pelit olivat mainioita, samoin peliseura. Saunominen oli mukavaa ja kaikki jotenkin meni sujuvasti, järkkäys toimi hyvin. Jopa siivoaminen oli ihan mukavaa. Ettekä edes onnistuneet pelottelemaan minua pysymään poissa tulevista miiteistä. :grin:

Oli helppo tulla mukaan, vaikken ketään tuntenutkaan etukäteen, ja tunnutte juuri sopivalta seuralta. n__n
- purr
 
khii! moi ootte kivoi ja oli kivaa

kiitos ihan sikana yhteiskokanneille ja yllätyslasagnekokeille, oli niin paljon ruokaa että ns oma ruokalaji jäi kokonaan tekemäti...

ihmetytti se vessaratkasu kovastipaljon mutta ehkä niitten mielestä on kivampaa haistella rikkiyhdisteitä kun laittaa kuiviketta.
 
Kiitokset kaikille ihanasta miitistä! Oli aivan huippukivaa nähdä taas tuttuja ja uusiakin naamoja. Kiitokset Maylle ja Aulëlle kyydeistä ja seurasta sinne ja takaisin. Kiitos Jasdrilille ja heppulille hienosta synttärilahjasta ja -kortista. Kiitos järkkäreille, hieno miitti taas. Kiitos saunaseuralle ja sekä päivälliselle että yölliselle peliseuralle ja kaikille muillekin. Taas lisääntyi ostettavien pelien määrä parilla pelillä (miitithän ajaa minut vararikkoon). Mutta taas voi olla sitä mieltä että miitti loppui taas liian äkkiä. Noo, kohdistetaan katseet seuraavaan miittiin ja odotetaan sitä kasvavalla innolla. Mitäs tässä vielä piti sanoa? En oikein muista. Väsymys painaa jo niskassa. Kiitos kuitenkin kaikille kaikesta. :grin:
 
Oli oikein kiva miitti, kiitos. Tuli oltua ajoittain jopa aika sosiaalinen ja pelattua carcassonnea pitkästä aikaa, sain tuplasti hierontaa, pääsin saunomaan ja löysin mustikoita. Missään vaiheessa ei seura alkanut oikeastaan ahdistaa ja angstasinkin vain ihan ihan pikkiriikkisen ja ihan vähän aikaa, jei! Suuren osan ajasta taisin kuitenkin vain seurata tapahtumia etäältä tai lähellä koomaten, mutta mukavaahan sekin on. Loppusiivouksessa kannattanee jatkossakin käyttää tuommoista vastuuhenkilöiden nimeämistä, homma tuntui sujuvan vähemmän kaoottisesti ja oli järjestäjillekin varmasti helpompaa. Sunnuntaina tuli horrostettua peiton alla vähän liian pitkään, ja pikavauhdilla pakatessani unohdin (valkoisen) takkini . Eihän kukaan sattumalta adoptoinut sitä? Mutta juu, oli taas hyvä olla teidän kanssa ja nyt voi sitten rauhassa angstata kun on jo ikävä kontulaisia. Ootte te vaan kivoi.
 
Oli mainio miitti ja tykkäsin Rismalahdesta paikkana, vaikka sinne pääseminen onki muutaman mutkaisen ja pienen tien takana ja vesi oli liian alhaalla uimiseen. Parvi oli mainio nukkumaratkaisu ja tilaa riitti juuri sopivasti tälle porukalle. :) Oli kiva nähdä uusia ja vanhoja, huippua että Purr tulee toistekin (pelaamaan yöaliasta ja kaikkea!). Sauna oli ihana ja siitä tulikin nautittua kolmeen otteeseen, kiitos WuMingille perjantaisesta, nyt kykenee ehkä taas opiskelemaan viikon ja jumiuttamaan hartiansa uudestaan.

Miitit erottaa muista sosiaalisista riennoista se, että porukassa on helppo olla vaikkei olisikaan järin sosiaalinen olo. Voi lukea kurssikirjaa tai nukkua ihmisten keskellä, eikä kukaan katso pahasti. Kiitos ihmiset. :heart:

Kiitos äideille ja apureille, jotka kokkailivat sushia ja lasagnea, maittoi. Ja järkkäreille yleiskiitos, ilman teitä tätä ei olisi.

Pikkujouluna nähdään!
 
Möyh.
Kiitoksia kivasta Miitistä järjestäjille.
Kiitos Arkintille hieronnasta ja terveystiedon opetuksesta. Ehkä ensi kerralla selviää mistä vauvat tulevat.
Kiitos PiKolle sushin teon neuvomisesta, ja Maylle väsymättömästä riisin keittämisestä.
Kiitos myös kuskaajille, kanavalla oli kiva käydä.
Iso thx Penelle, kun söi ne pahat karkit. :p

Ja muutenkin kiitos ihmisille jotka ilahduttivat miitissä.

purr ja temmi olivat mukavia uusia tuttavuuksia. Enkä pelännyt Pagbaakaan. Ainakaan paljon.

Libanon on hieno maa.
 
Kiitokset miitistä kaikille, niin järjestäjille kuin osallistujille. Ja lisäksi Sindorian äidille lasagnesta, on se melkoin äityli. Vääksyn kanava -retki oli mukava lisä ohjelmaan. Pääsin pelaamaan sentään edes kerran jotain eli Menolippua (ja voitin, kiitokset Freyja, Dracaena ja Temmi, sekä Vampirelady junaratojen oikomisesta ja pistenappuloiden siirtämisestä). Täytyy yrittää muistaa tuoda viikinkipeli joskus uudelleenkin mukaan, jos joku innostuisi pelaamaan (Pene ainakin tuntui kiinnostuneelta, muttemme ehtineet pelata ja Pagbankin laitoin lukemaan norjankielisen ohjelehtisen). Saunaankin pääsin kahdesti, lauantaiset löylyt olivat oikein sopivat.
 
Miitti sujui sujuvasti, kiitos siitä teille. Erityinen kiitos siivouksen "ryhmänjohtajille". Positiivisesta palautteesta johtuen tulen varmaan käyttämään sitä toistekin. Ainakin Rismalahteen tuntui sopivan oikein hyvin. Korviini ei kuulunut yhtään valituksia siitä että joku ei olisi osallistunut. Ainoastaan muutamasta tiskaamatta jääneestä haarukasta tuli huomautus.
Vessan kuivikeongelmasta lähti palautetta paikan ylläpitäjille.
Hyvä jos viihdyitte :)
 
Minäkin kiitän kaikkia mahtavasta miitistä, minä nautin suuresti kaikkien näkemisestä! Uudetkin naamat olivat ihania, nähdään seuraavassa, ja ne, jotka nyt julkesivat miitin missata, nähdään teitäkin seuraavassa. ;) Kiitos järjestäjille, joita näkyi aika vähän, kiitos peliseuralle ja saunaseuralle (jota olisi voinut olla enemmän, ehkä olisi pitänyt tulla perjantainakin) ja yleiselle miittiseuralle ja jätti-iso kiitos Miccoh'lle siitä lohikäärmekirjasta; piirrän sinulle ritarin, aivan varmasti! Harmi, että Shetai ja Heppuli lähtivät jo lauantaina! Leffoja olisi ollut kiva katsoa (muitakin kuin kansia ja levyjä) vaikkei siitäkään huolimatta tullut ikävystyttävää. Loppusiivous oli minustakin toimiva ja sujuva järjestely (jee, heitin sushia bioastiaan ja osuin!) Olen iloinen siitä, että keksin kuinka hakea vettä saunalle kuivin jaloin (joo, olisin voinut hoksata sen ennen kuin Vampire ehti kylmettää omat jalkansa ja liukastella niillä niljakkailla kivillä). Makuupussi ei ollut aivan niin kamala kuin olin ehkä muistellut, ja olin osannut ottaa juuri oikean määrän evästä mukaan, eli sekin puoli meni hyvin minun osaltani. Niin, ja kiitos matkaseuralle, oli kivempaa matkustaa kotiin, kun takapenkillä oli kivoja kontulaisia. ^_^ Isäni muuten julisti kotona, etteivät kontulaiset ole epäilyttäviä friikkejä nähtyään heitä livenä paikan päällä (tai sitten epäilyttävimmät ja friikeimmät piileksivät juuri, kun käytin isää kierroksella sisällä). Hooray! Mutta ne pihalla makaavat pojat olivat selvästi nukkuneet liian vähän. :D
Ketä muuten saan syyttää siitä, että minulla on nyt kurkku kipeä?
 
Kiitos kaikille kivasta(vaikkakin minun osaltani lyhyestä)miitistä. Oli silti kivaa :D
Kiitokset myös Shetaille hyvästä matkaseurasta ja kiitos kun jaksoit kuunnella loputtomia hevosjuttujani :wink: Parane pian!
 
Dracaena sanoi:
Olen iloinen siitä, että keksin kuinka hakea vettä saunalle kuivin jaloin (joo, olisin voinut hoksata sen ennen kuin Vampire ehti kylmettää omat jalkansa ja liukastella niillä niljakkailla kivillä).
Nerokasta, miten se onnistuu? Muistan viime kerralla ahertaneeni aika työläästi saunaan uudisvesiä illan päätteeksi.
 
Haltis, kengät jalkaan vaan. Ei tarvi kahlata nilkkoja pitemmäs kun sangon voi jo täyttää :) Oon nähny sun kengät ja tiiän, että ne toimii tässä tehtävässä.
 
Käytössä nähtiin myös köysi, jonka avulla sankkoja (kaksoiskonsonantilla) täytettiin laiturin päästä.
 
Juu, kiitos omastakin puolestani miittiseurasta. Voisin tässä välissä kertoa kaikille, että miten oikein loukkasin selkäni.

Tulin majalle ensimmäisessä autossa Incán ja Jampan kanssa ja patjapaikan vallattuani & ruokatavarat piilotettuani suunnistin saunalle, jonka ulko-oven Jamppa oli jo avannut. Lupauduin sytyttämään tulen kiukaan tulipesään. Se sujuikin yllättävän helposti tuohen avulla. Seuraavaksi silmäilin muuripataa tietäen, että se pitäisi ensin täyttää vedellä ennen tulen sytyttämistä. Laituri oli paikoillaan ja sen päässä olivat tikkaat puoli metriä syvään veteen. Tuumin, että helpointen homma hoituisi laskeutumalla tikkaiden alapäähän ja kauhomalla ämpärillä vettä laiturilla seisovaan paljuun. Strippasin siis päällyshousut, kengät ja sukat pois ja menin laiturille ämpärin ja paljun kanssa.

So far so good. So what? Otin ämpärin käteeni ja aloin laskeutua tikkaita. Puolivälissä ne liikahtivat äkillisesti ja pudotessani järveen niiden kanssa tajusin välähdyksenomaisesti, etteivät ne olleet kiinni laiturissa. Alhaalla tikkaat kaatuivat yhteen ja minä toiseen suuntaan. Päädyin selälleni järvenpohjaan ja ensimmäinen osa kehostani, joka otti kontaktia kivien kanssa, sijaitsi vähän lantioni yläpuolella vasemmalla. Päätäni en lyönyt mihinkään, vaikka käväisinkin kokonaan veden alla. Nousin shokissa pystyyn ja aioin nousta saman tien laiturille. Nostin kuitenkin ensin tikkaat ylös kumolleen laiturille ja kun havittelin ämpäriä, päätin täyttää sillä paljun kun kerran olin jo järvessä. Tein niin ja kävelin liukkaita kiviä pitkin rantaan. Siinä vaiheessa Incá tuli pesemään käsiään ja hän vilkaisi selkääni näkemättä siinä mitään ulkoista vammaa. Vein vedet sisälle ämpärillinen kerrallaan saaden muuripadan puolilleen. Sitten vastahakoisesti jätin loppu-urakan toisten huoleksi lisättyäni puita kiukaaseen ja vääntäydyin majalle. Nielaisin vahvimman kipulääkkeeni ja vetäydyin makuupussin alle odottamaan sen vaikutusta. Sain vähän torkahdettuakin puolessatoista tunnissa.

Olisiko minun pitänyt evakuoitua kotiin heti vammautumiseni jälkeen? Ehkä, mutta sitten olisin jäänyt paitsi miitistä. Siksi toisekseen en välttämättä olisi kotona päässyt yhtään sen helpommalla. Rismalahdessa ei tarvinnut kävellä toiseen huoneeseen erottamaan tappelijoita toisistaan eikä pelätä sitä, että joku tulee pomppimaan selkään kun makaan patjalla. Tuumin myös, että luovuttaminen ei käynyt päinsä. Pysähtyminen on kuolemista ja sille riittää aikaa elämäni jälkeen. Vatsani ei tuntunut pömpömmältä kuin tavallisesti, enkä pissannut verta. Sisäisestä verenvuodosta en siis luultavasti kärsinyt, eikä välitöntä PHKS:n keikkaa tarvittu.

Töihin en sentään ole mennyt, vaan lojun kotisohvalla vahvojen kipulääkkeiden vaikutuksen alaisena tämän viikon. Sylimikro on kerrankin sylissä, koska selkäni sietää huonosti pöydän ääressä istumista. Katselen digiboksiin jääneitä elokuvia ja pelailen Xboxilla. Sairaslomalla olisi kyllä kivempaa, jollei tarvitsisi sairastaa.

Otan selvää, ketä on syyttäminen haveristani Rismalahdessa. Jäikö laiturin purkaminen kesken Salpausselän Partiolaiset ry:n talkoolaiselta vai asensivatko edelliset majan käyttäjät jo kertaalleen irrotetut tikkaat puutteellisesti laiturin päähän? He olisivat osanneet varoa niitä. Yhtä kaikki, partiolaisten edustajan olisi pitänyt varmistua tikkaiden turvallisuudesta, kuten Rismalahden muunkin kaluston turvallisuudesta. Jos vammastani kehittyy työkykyyni vaikuttava krooninen haitta, haluan jonkun pään vadille. Tähän asti maksamieni lääkkeiden ja päivystysmaksun korvaaminenkaan ei haittaisi. VYK ei ainakaan tulilinjalla ole. Rismalahden vuokrausehdoissa tuskin seisoo, että vuokraaja on vastuussa kaluston ja tilojen puutteista vuokraushetkellä eli esimerkiksi sähköisku rikkinäisestä kahvinkeittimestä menisi epäonnisen käyttäjän piikkiin. Jos VYKin hallussa vuokrausehtoja on, niin mielelläni ne haluaisin.
 
Pagba sanoi:
Jos VYKin hallussa vuokrausehtoja on, niin mielelläni ne haluaisin.

Harmillinen takaisku. :( Vuokrausehtoja ei meillä taida olla, mutta tässä vuokraisännän yhteystiedot:

http://www.sapa.partio.fi/info/piiritoimisto/
 
Ylös