Rismalahti #2 11.-13.9.2009

Ikävä kyllä tämä miitti menee Helsingin sarjakuvafestivaalien päälle. Ajattelin koittaa tienata hieman rahaa myymällä sarjiksiani festareiden kirpparilla, joten miitti peruuntuu mun osalta.

Pitäkää hauska miitti :)
 
eowynofmay sanoi:
Varovasti kyselen... olisko halukkuutta sushin tekoon?

Kiinnostaisi kovasti. Mitä pitäisi tuoda, avokado?
hehedp1.gif
 
hei rakkaat pöppiäiset! miitästä varmaan tulee superkiva koska ruokailijoitakin ja tuttuja ja tuntemattomia ja kaikkia on tosi paljon <3 perustin ruokasetvimisille oman topicin

kyytiupdate

TEEMUN AUTO espoo/pk-seutu/lahti/asikkala/rismis
maks 4 kyytiläistä, joiksi ilmoittautunut:
- penegrine
 
Muuten Shetai mielellään mut miun takia ei tartte, miulla onkin siskon koira kuletettavana Lahteen asti ja sen kanssa elo sujuu helpoiten omia reittejä. Jos joku, kuten alustavasti esim temmi_hoo, on menossa tosiaan sillon illalla vasta Lahden ohitse niin voisin hypätä kyytiin :)
 
Kyytipäivityksiä tulee tässä. Katsoin mistä ihmiset haluaa tulla ensisijaisesti joten laitan nyt tähän kootusti mistä ihmiset haluaa kyytiin ja onko sieltä tulossa autoja. Eli:

Helsinki, 2 autoa (temmi_hoo ja Lehtokuusama)
Vehka
Miccoh
Steelsheen
Ringlad
Ereinion
MrsBaggins

Tampere, 1 auto (Aada TÄYNNÄ)
Gretchen
douv
Wuming
Nerwende

Riihimäki 1 auto (Freyja ja Minya)
Pilvikone
Penegrine

Lahti 3 autoa (Freyja 2 paikkaa, Eowynofmay 4 paikkaa noin klo 16, temmi_hoo 1 paikka)
Estelwen
purr
Gilan
meppin (temmin kyydillä)

Lahteen tulijat voisivat ilmottaa mihin aikaan voisivat olla siellä ja autoilijat jotka ovat lupautuneet ajamaan lahden kautta voisivat katsoa kuka olisi siellä sopivaan aikaan. May, montako ihmistä sun autoon mahtuu vielä Lahdesta?

Muutkin! Ilmoittakaa mihin aikaan olette lähdössä ja mihin aikaan pystyisitte noukkimaan ihmisiä.
 
Lehtokuusaman kyydillä voisin mennä ja tulla, mutta voin toki temminkin kyytiin tarvittaessa hypätä, jos se muiden suunnitelmiin paremmin passaa. Lähtövalmis olen mihin aikaan vain.
 
näillä näkymin esisopimuksen mukaisesti voisin noukkia meppinin lahdesta noin 1915, mihin liittyen lähtömme helsingistä tapahtuisi vähän kohtauspaikastamme riippuen hieman ennen kuutta

jos ottaisin helsingistä kyytiini kolme ja lahdesta neljännen, olisi autoni täysi ja lehtokuusamalle jäisi kolme kokomatkalaista.

kuulostaako mahdottomalta? :) ps moi ootte kivoi
 
Meppin: ok, mene miten menet, mutta takaisin päin pääset kyllä kyydillä.

Estelwen: Mie aattelin poiketa vasta vääksyssä kaupassa, joten jos löydät itsesi Vääksyn K-supermarketin http://www.k-supermarket.fi/kaupat/kauppa/?kauppa=45&paikkakunta=V%C3%84%C3%84KSY pihaan noin kuuden aikoihin niin pääset miun kyydillä Rismalahteen asti.
 
Freyja sanoi:
Lahti 3 autoa (Freyja 2 paikkaa, Eowynofmay, temmi_hoo 1 paikka?)
Estelwen
purr
Gilan
meppin

May, montako ihmistä sun autoon mahtuu vielä Lahdesta?

Muutkin! Ilmoittakaa mihin aikaan olette lähdössä ja mihin aikaan pystyisitte noukkimaan ihmisiä.

Minulla on 7 paikkaa (2 niistä polvet suussa paikkoja), josta kolme on tällä hetkellä varmuudella varattu + oletettavasti Gilan. Olisin tulossa vähän +- klo 16. Tätä voi kyllä viilata, jos on tarpeen.
 
Harkita voisi autoreissua Vääksyn keskustaan lauantaina päivällä. Kanava sulkuportteineen on näkemisen arvoinen ja lähistöllä on ainakin yksi kauppa mielettömine tavaravalikoimineen, oli ainakin vuosi sitten kesällä. Juuri sellainen kauppa, josta voi odottaa löytävänsä jonkin ihmeellisen taikakalun muovisten soppakauhojen seasta. Eiköhän kylältä jokin pizzeriakin löydy.
 
kannatetaan!

voidaan vaikka kuviokellua kanavan sulkuporteista ja se joku laiskuri joka ei halua uida voi leikkiä puhpalikkaa
 
Kyytiä olisin vailla.
Dracaena: Mistä kautta mahdollisesti ajatte? Jos vain suinkin ajatte suorahkoa reittiä, niin Mikkeli olisi matkanne varrella. Olisiko kyytiin mahdollista päästä?

Shetai: Entäs tämä reitti teidän kohdallanne? Onnistuisiko teiltä tuo kyytiin hyppy, jos nyt Dracaenan kyytiin ei syystä tai toisesta pääsisi?

Muussa tapauksessa tarvitsisin mahdollisesti kyytiä Lahden rautatieasemalta.
 
Shetai sanoi:
Estelwen: Mie aattelin poiketa vasta vääksyssä kaupassa, joten jos löydät itsesi Vääksyn K-supermarketin http://www.k-supermarket.fi/kaupat/kauppa/?kauppa=45&paikkakunta=V%C3%84%C3%84KSY pihaan noin kuuden aikoihin niin pääset miun kyydillä Rismalahteen asti.
Reitti näyttää olevan lyhyt ja selkeä, eli voin mielelläni lompsia tuohon - pääsenpähän itse käymään kaupassa samalla. Mainiota, kiitoksia.
 
GoldenDragon:
Tulemme juurikin siitä Mikkelin kautta, pääset toki kyytiin. :) Isäni sanoi, että voisit tulla johonkin helposti mukaannoukitavaksi vitostien varrelle (esim. Prismalle, ellet sitten tiedä jotain parempaa paikkaa?). Aikataulusta en uskalla sanoa mitään, koska en tiedä vielä yhtään, moneltako lähdemme Rantasalmelta. Voidaan vaikka yksäröidä yksityiskohtien suhteen. Oletetaan, että tulet samalla kyydillä poiskin?

Muutakin asiaa. Ajattelin ottaa Aliaksen mukaan, ellei joku ehdottomasti vastusta ajatusta tai halua nimenomaan omaansa. Muita lautapelejä tulossa (Vampirelady: tuo se TSH-lautapeli)?
 
Minä tuon kevyen ja helposti opittavan lautapelin nimeltä Roborally. Tällä kertaa minulla on otsalamppu niiden mamojen varalta, joiden mielestä yöllä pitää saada nukkua ilman kattovaloja. Tuon myös parit pelikortit ja Knights-tuuripelin.
 
Dracaena sanoi:
Muita lautapelejä tulossa (Vampirelady: tuo se TSH-lautapeli)?
Joo, voisin tuoda sen. Kunhan vain sinä selität säännöt, minun selittelyni voisi olla turhan sekavaa...[22]

Hmm jos ihmiset jaksavat katsella voisin tuoda myös random dvd:itä? Öööesim....

-Kung Fu Panda
-Bram Stokerin Dracula
-Muumipeikko ja Pyrstötähti
-Van Helsing
-Virran viemää(IMO aivan loistava enkuksi. douvkin tykkää kun ääninäyttelijänä on Hugh Jackman ;) )
 
Freyja sanoi:
Kyytipäivityksiä tulee tässä. Katsoin mistä ihmiset haluaa tulla ensisijaisesti joten laitan nyt tähän kootusti mistä ihmiset haluaa kyytiin ja onko sieltä tulossa autoja. Eli:

Helsinki, 2 autoa (temmi_hoo ja Lehtokuusama)
Vehka
Miccoh
Steelsheen
Ringlad
Ereinion
MrsBaggins
Minä haahuilen keskustassa, joten oletettavasti Lehtiksen kyyti olisi vaihtoehdoista minulle fiksumpi. Kuinkas muut?
 
Meilläkin on kyllä kotona vino pino dvd:tä. En kyllä viitsi alkaa luettelemaan, mutta jos toiveita ilmaantuu niin voin katsoa löytyykö "valikoimasta". Lautapelejä en tuo, kun ei meillä varmaan ole mitään hyviä. :)
 
Ereinion sanoi:
Freyja sanoi:
Kyytipäivityksiä tulee tässä. Katsoin mistä ihmiset haluaa tulla ensisijaisesti joten laitan nyt tähän kootusti mistä ihmiset haluaa kyytiin ja onko sieltä tulossa autoja. Eli:

Helsinki, 2 autoa (temmi_hoo ja Lehtokuusama)
Vehka
Miccoh
Steelsheen
Ringlad
Ereinion
MrsBaggins
Minä haahuilen keskustassa, joten oletettavasti Lehtiksen kyyti olisi vaihtoehdoista minulle fiksumpi. Kuinkas muut?

Minullekin Lehtiksen kyyti voisi sopia paremmin.
 
ereinion, enemmän kai kyse ois siitä mihin aikaan... :)

mä oisin lähössä joskus noin 17-1730 tjs kieppeillä ja ajoreitti menee sieltä minne eturenkaita kääntelee. oon tulossa kuitenkinin eteläisestä espoosta eli keskustan kautta ei tuu mitenkään esim lisää kilsoja.

voisin vaikka heittää tähän että koska tässä ei oo enää järjettömän montaa päivää setviä näitä niin 044 347 1836 kannattaa soittaa :)

helposti reitilläkäytäviä paikkoja on vaikka kuinka paljon mut jos alotan vaikkapa ehdottamalla että finlandia-talon parkkipaikka perjantaina klo 17:00
 
Ylös