Rismalahti #2 11.-13.9.2009

Kovasti pahoitellen joudun perumaan tuloni miittiin. Kotitilanne on sellainen, että nyt ei vaan pysty.
 
Dracaena sanoi:
GoldenDragon:
Tulemme juurikin siitä Mikkelin kautta, pääset toki kyytiin. :) Isäni sanoi, että voisit tulla johonkin helposti mukaannoukitavaksi vitostien varrelle (esim. Prismalle, ellet sitten tiedä jotain parempaa paikkaa?). Aikataulusta en uskalla sanoa mitään, koska en tiedä vielä yhtään, moneltako lähdemme Rantasalmelta. Voidaan vaikka yksäröidä yksityiskohtien suhteen. Oletetaan, että tulet samalla kyydillä poiskin?
Joo, mieluiten samalla kyydillä tulen takaisinkin. Omalta asumukseltani on jokunen kilometri liikaa graanille asti pakaasien kanssa, mutta tiedän toisenkin helpohkon paikan, mistä minut voisi noukkia ylös, jos vain isäsi tietää mistä kohtaa maantieltä 5/13 poiketaan Jyväskylän tielle. Google Mapsin reittiohje.
 
Varoitan, että olen pienessä flunssassa tällä hetkellä. Yritän parantua perjantaihin mennessä, mutta kyytiläisteni kannattaa varautua myös B-suunnitelmalla.

Estelwen: lähtömme Savonlinnasta aikaistuu tunnilla eli jos kykenet olemaan siellä kaupalla jo viiden aikoihin/jälkeen (eikös sun bussi ollu perillä 17.10) niin emme joudu odottelemaan kauhean pitkään.
 
temmi_hoo sanoi:
ereinion, enemmän kai kyse ois siitä mihin aikaan... :)

mä oisin lähössä joskus noin 17-1730 tjs kieppeillä ja ajoreitti menee sieltä minne eturenkaita kääntelee. oon tulossa kuitenkinin eteläisestä espoosta eli keskustan kautta ei tuu mitenkään esim lisää kilsoja.
Okei. Kahden maissa sopii kyllä ajallisesti paremmalti kuin viideltä, mutta jos Lehtiksellä on muutenkin väkeä liiaksi asti niin voin tulla myöhemminkin.
 
Ellei Tampereen suunnalta lähteväksi tai kauttakulkevaksi ilmaannu jostain yhtäkkiä kyytiä molempien kaatuiden viritysten tilalle, niin voipi olla että jää minultakin reissu väliin. *kääntää taskut nurin*
 
Ereinion: Eiköhän kysymys tässä tapauksessa ole kyse Vehkan tahi Steelsheenin lähtöaikavalmiudesta, jotka olivat ilmoittaneet kyytitarpeensa aiemmin (pitääpä laittaa heille yksäriä jos eivät muuten ole huomanneet. Miccohin ja Ringladin kanssa olin tosiaan sopinut jo aiemmin.
 
Tampereelta tulijat! Ilmoittakaa jos haluatte kyytiin Riihimäeltä. Autossa on tilaa vielä kahdelle nopeiten ilmoittavalle. Tietysti sieltä lähtee myös Incan supersalainen kyyti, johon voi yrittää tiedustella paikkoja.

Lahdesta tulijoilla alkaa olla ahdasta. temmi_hoo on ainakin luvannut mahdollisesti tulla hakemaan Lahdesta ihmisiä uudelleen, mutta onko muilla autollisilla mahdollisuutta poiketa Lahden kautta hakemaan ihmisiä?
 
Minä tullen sitten junalla Riihimäelle asti.

Laitoin Freyjalle viestiä, pitää sitten aikatauluja sompailla kunhan lähtöaika Turusta on selvillä.
 
Freyja sanoi:
Lahdesta tulijoilla alkaa olla ahdasta. temmi_hoo on ainakin luvannut mahdollisesti tulla hakemaan Lahdesta ihmisiä uudelleen, mutta onko muilla autollisilla mahdollisuutta poiketa Lahden kautta hakemaan ihmisiä?

HUOM! Minulla on vielä tilaa! Ja aikatauluakin voidaan viilata tarpeen mukaan.
 
Kiitos kyytiasioita selvitelleille. Päivittelin osallistujalistaa peruuttaneiden osalta. Tarkistakaa vielä etten poistanut vahingossa ketään väärää.
 
Shetai sanoi:
Estelwen: lähtömme Savonlinnasta aikaistuu tunnilla eli jos kykenet olemaan siellä kaupalla jo viiden aikoihin/jälkeen (eikös sun bussi ollu perillä 17.10) niin emme joudu odottelemaan kauhean pitkään.
Jep, bussin pitäisi olla perillä 17:10, josta koetan edetä mahdollisimman reippaasti kantamuksineni kohti kauppaa - matkaa näyttää olevan vähän toista kilometriä, joten kovin kauaa siirtymässä ei pitäisi kestää.
 
Koska sarjakuvafestivaalit ja koska vaikeaa ja koska, tai ei sen oikeastaan väliä, mutta taidan peruuttaa osallistumiseni. ^^;
 
Incán supersalainen kyyti ei ole olemassa, sillä en erinnäisistä
syistä johtuen ole lähdössä Riihimäeltä. Haltin olen luvannut
hoitaa miittiin ja siihen se sitten jääkin.

Miitissä odotettavissa: hyperkärttyinen velho, jolle on turha
puhua yhtään mitään. Elämä ei ole kivaa.
 
Sen verran utelisin vielä ärtyneeltä velholta: "mihin aikaan mahdollisesti olette perillä Rismalahdessa?". Ihan sillä ajatuksella, etteivät aikaisin saapuvat tule vallan liian aikaisin.

Päivittelin lisäksi jälleen noita kyytisysteemeitä, mm.
Pk-seudulta siirsin Ereinionin kyytiini ja Vehkan Temmin kyytiin kuin myös Steelsheenin, ja Douv Freyjan kyytiin Riihimäeltä.

Pitäkäähän kaikki huoli, että tiedätte ja olette selvittäneet kyytinne!
Seuraavista on ainakin epäselvyyttä: Gilan -Lahdesta milloin?,
Meppin, Lahdesta, poimiiko temmi_hoo?
Pagban voinee joku ensimmäisinä saapuvista napata Vääksystä.
Tampereelta tulijoilla ongelmia: Wu Ming ja Nerwende (joista jälkimmäinen epäilee jo lähtöään kokonaan).

lisäys: jotta viestini ei ole pelkkää kyytien kanssa sähläämistä: ilmoitan täten ottavani mukaani ainakin Menolipun, Carcassonnen ja ehkäpä poimin vielä vanhempieni luota viikinki-pelin (eräänlainen shakki/tammi).
 
Riihimäki 1 auto (Freyja ja Minya)
Pilvikone
Penegrine
douv
WuMing
(pienin pääsee istumaan takaluukkuun ;) )

Lahti 2 autoa (Eowynofmay 4 paikkaa noin klo 16, temmi_hoo 1 paikka)
purr
Gilan
meppin (temmin kyydillä)

Lahteen tulijat voisivat ilmottaa mihin aikaan voisivat olla siellä. purr ja Gilan?
Muiden kyydit taitavat olla jo järjestyksessä.



Asiasta kukkaruukkuun, tahdon myös osallistua sushiin. Tuon misokeittoa ja sen seuraksi purjoa. Jos joku haluaa tuoda siihen tofua, niin sekin käy.
 
Nyt tosiaan saatiin jonkinmoinen netinrääpäle toimimaan kotonakin eli olen vähän paremmin kartalla.
Kirjoitin tuolla joskus aikaisemmin että ennen kolmea ei kannata tulla ovelle koputtelemaan.
Avaimet saapuivat tänään, eli emme joudu miittaamaan pihalla. Vuodenajan huomioiden varmasti kaikille mukavampaa näin.
Hienoa että kyytiasiat ovat kunnossa!
 
Pagpa kuuluu samaan kastiin Haltin kanssa. Kyyditys heille on
järjestetty minun toimestani, mutta aikatauluista johtuen en
muita sitten kyytiin otakaan. Jaamar on luonnollisesti samassa
autossa kanssani.

Lehtokuusama: kuten Jaamar sanoi, klo 15 eteenpäin sopii saapua.

Jos iso hätä tulee, niin minut saa kiinni vain puhelimitse, elän
ilman nettiä toistaiseksi omasta vapaasta tahdostani johtuen.
 
mun kyydissä on siis tähän hätään:

helsingistä:
steelsheen
vehka
ereinion

ja lahdesta:
meppin

auton paikat on näinollen täynnä
 
Kääk, menen jälleen sekaisin. Mikäli Ereinion on sittenkin menossa Temmin kyytiin(?), niin voisin mainiosti poimia purrin Mäntsälästä, mikäli hänelle sopii siinä varttia vaille kolmen aikaan, hmm... vaikkapa Mäntsälän linja-autoasemalta (tai jostain muusta helposti saavutettavissa olevassa paikassa, Mäntsälä aika tuttu paikka, joten osaan ajaa siellä).
 
no saablare kattelin vaan tuolta topicin alun viesteistä ketä olikaan mulle pantu :) steelsheen joka tapauksessa lisä-ilmottautu äskettäin
 
Ylös