Rismalahtimiitti #3 8.-10.10.2010

Pagba ja GD, en ole vielä päättänyt, mistä murkinani ostan, enkä tiedä vielä täysin aikatauluani. Pääsen kyllä todennäköisesti liukenemaan melko aikaisinkin töistä, sikäli kun meidän pomo sallii. Se on kyllä yleensä aika höveli noissa asioissa.

Mitenkäs te pääsette liikenteeseen? Veikkaanpa, että Pagban töiden päättymisajankohta määrittää oman lähtöaikani.

CM sopii hyvin, jos se on logistisesti kätevin. Takaisin pääset kyllä sitten kotiovelle asti.
 
Minun työpäiväni päättyy viimeistään klo 14:35, mikäli työkaverilleni ei käy se, että lähden aikaisemmin tai jos olen yksin töissä työkaverin sairastuttua. Onnikalla pääsen Cittariin kolmeen mennessä. Ostoskierros kestänee vartin. Puoli neljä lienee hyvä arvio kyytiinnousuajankohdasta. Jyväskylästä pitäisi tällöin lähteä köröttelemään ennen kahta, mikäli meinaat hakea bratwurstia Vuohkalliosta. GD:lle hyvä juna olisi tällöin Pikajuna 911, joka lähtee Tampereelta klo 12:05 ja on perillä Jyväskylässä klo 13:41. Se on ainoa lisämaksuton juna noihin aikoihin.
 
Tulen bussilla, mutta pohdin tässä missä jäisin kyydistä. Minun täytyy nimittäin käydä jossain ruokakaupassa joko asikkalassa tai aiemmin. Eli miten on missä May + muut käyvät ruokaostoksilla?

Periaatteessa voisin hypätä Latrhonin kyytiin Heinolasta. Citarin lähellä (Tähtinimen th) on pikavuoro pysäkki ja ehtisin sinne helposti kolmeksi. Mutta mahtuuko Lathronin autoon Pagban lisäksi toinen "melkein" yhtä iso ihminen?
 
Helsingistä lähtee Lehtokuusaman ajamana auto kyydissään Miccoh, Ringlad ja Steelsheen. Ajattelimme (mikäli muita autoja Helsingin suunnasta ei lähde) napata purrin kyytiin Mäntsälästä takapenkin kolmanneksi, hän on onneksi riittävän pieni, eikä matka ole enää niin pitkä, että takapenkillä tulisi ihan kamalan tukalaa.
 
Voitaisiinkos sitä Rahista potkia hoitamaan hommaansa,
olisi kiva tietää kuinka moni on maksanut, nyt kun
eräpäiväkin oli ja meni. Muutenhan ei saada aikaiseksi
toimivaa mustaa listaa.
 
Älkää potkiko Rahista (nykyisin Aada), syy on minun. Pankin tunnuslukutaulukko lähti postiin vasta tällä viikolla, joten siinä syy miksi maksutilanne ei ole päivittynyt.

Pyydän anteeksi kaikilta, mutta kun kiire on ollut kova ja muistettavia asioita paljon.
 
Pagba sanoi:
Minun työpäiväni päättyy viimeistään klo 14:35, mikäli työkaverilleni ei käy se, että lähden aikaisemmin tai jos olen yksin töissä työkaverin sairastuttua. Onnikalla pääsen Cittariin kolmeen mennessä. Ostoskierros kestänee vartin. Puoli neljä lienee hyvä arvio kyytiinnousuajankohdasta. Jyväskylästä pitäisi tällöin lähteä köröttelemään ennen kahta, mikäli meinaat hakea bratwurstia Vuohkalliosta. GD:lle hyvä juna olisi tällöin Pikajuna 911, joka lähtee Tampereelta klo 12:05 ja on perillä Jyväskylässä klo 13:41. Se on ainoa lisämaksuton juna noihin aikoihin.

Tuohan kuulostaa ihan suunnitelmalta.
 
Mayn kyydissä:
May, Aulë, Fuinur, Olórini, Meppin

Lähdemme Taavetista n.14.30
Kouvola juna-asema n.15.15

Ja mahdollisesti sitten Shetai. Käymme kaupassa jossain matkan varrella. Jaala? Vääksy? Miten vaan kyytiläisille sopii.
 
Shetai sanoi:
Periaatteessa voisin hypätä Latrhonin kyytiin Heinolasta. Citarin lähellä (Tähtinimen th) on pikavuoro pysäkki ja ehtisin sinne helposti kolmeksi. Mutta mahtuuko Lathronin autoon Pagban lisäksi toinen "melkein" yhtä iso ihminen?

Olen kertaalleen ollut Lathronin kyydissä. Istuin pelkääjän paikalla ja takana olivat Micco ja Rinkula. He eivät muistaakseni joutuneet istumaan polvet suussa ja minullakin oli mukavat oltavat. Heinolasta on joka tapauksessa niin lyhyt jauntti Vääksyyn, että pientä epämukavuuttakin sietää hyvin.

Pikavuoropysäkiltä kun lähdet tallaamaan Cittarin suuntaan, niin pysy kevyen liikenteen väylällä, äläkä lähde seikkailemaan autotielle. Väylä vie siltojen alitse Cittarin kupeeseen. Lähintä ovea kannattaa käyttää, sillä siitä pääsee suoraan ruokaosastolle ja ilmaisiin vessoihin. Lathronkin voisi parkkeerata sen lähelle; moottoritien liittymästä oikealle käännyttyään ja vasemmalle Cittarin pihaan tultuaan ei parkkeeraa kulmaoven, vaan pitkän sivun oven lähelle. Tyhjä rakko on oivaa valuuttaa reissussa kuin reissussa.
 
Jos Lathronille vain sopii tulisin mielummin hänen kyydillään Heinolasta.
En kovin mielelläni haluaisi odotella missään keskellä korpea ja joutua "harmaan ooppelin" uhriksi.
 
Voisin hypätä myös Mayn kyytiin Kouvolassa jos autossa on vain tilaa, aikataulu on vapaa. Sunnuntaina kelpaisi joku kyyti Lahden/PK-seudun/ym. suuntaan.
 
Enriisse sanoi:
Voisin hypätä myös Mayn kyytiin Kouvolassa jos autossa on vain tilaa, aikataulu on vapaa. Sunnuntaina kelpaisi joku kyyti Lahden/PK-seudun/ym. suuntaan.

Teretulemas! Arvioin saapumisen Kouvolan matkakeskukseen n. 15.15.

Sitten luulen meidän kyytimme olenvankin jo täynnä. Yksi paikka on, mutta jos se täyttyy, niin kamat joutuu pitämään sylissä :D.

Laitan kyytiläisille yksärillä puh.nroa, jos tulee tarvis ja laittakaa te myös minulle puhelinnrot. Olen tiiviisti töissä tästä päivästä torstaihin, enkä vastaa puheluihin, mutta viestiä voi jättää!
 
Muistakaahan te, joilla ei ole kyytiä mainittu, ilmoittaa mikäli teidät on tarve hakea Vääksystä ja milloin.

Brandagambalaiset pohtivat pelien tuomista. Täältä päin on lähdössä ainakin Shadows over Camelot. Mutta muitakin on mahdollista tuoda (tosin ei Ringladin koko pelikaappia sisältöineen, se on jo liian kookas pikku puntoon). Itse voin napata mukaan ainakin Menolipun. Ilmoitelkaahan mitä haluaisitte ja mitä itse olette tuomassa.

Lisäksi mainostan jälleen kirjahyllyni tyhjentelymyyntiä miitti olisi erinomainen tilaisuus saada kirja käteensä.
 
Shetai sanoi:
Jos Lathronille vain sopii tulisin mielummin hänen kyydillään Heinolasta.
En kovin mielelläni haluaisi odotella missään keskellä korpea ja joutua "harmaan ooppelin" uhriksi.

Welcome aboard, ma'am.
 
Voisiko Minyaleiel tuoda mukanaan Iäti-levyn kansipaperit? Jonkun toisen ystävällisen henkilön läppärillä voisin kirjoittaa sanoitukset talteen muistitikulleni. Tulisipahan ainakin kertaalleen luettua ne ja ihailtua artistin omakätistä signeerausta.
 
Minäkin voisin Iätin kanneta tuoda, mutta niissä ei kyllä nimmaria ole. Jätän Minyan huoleksi ne siis. Piikkimaton tuon!

Nam, pitää miettiä vähän eväitä vaikka yhteissusheihin osallistunkin. Vuohenjuustoa! :heart:
 
Signeerauksesta viis. Sen jälkeen kun seurasin Jukka Hoota väärentämässä Petri Hiltusen signeerausta tämän piirroksiin Upsalassa, en ole osannut suhtautua vakavasti valmiisiin signeerauksiin. Minulla on sinulle jotain omaksi, douv, joten tuo sinä jotain lainaksi piikkimaton lisäksi.

Olen roudaillut tarvittavaa töihin. Eilen toin nukkumavarusteet ja tänään pelit. Roborallyssa on mukana kolmiulotteisuuden fiiliksen tuova ylimääräinen pelilauta ja vanhemman version metalliset robottifiguurit. Laatikossa on myös vanha sääntökirja robottitarinoineen. Miksi Hammerbot joutui mukaan Roborallyyn?
 
douv sanoi:
Nam, pitää miettiä vähän eväitä vaikka yhteissusheihin osallistunkin. Vuohenjuustoa! :heart:
Mietinkin tässä, milloin pitää ilmoittaa micille, vuohenjuustosuunnitelmistaan. :D Mutta eiköhän se ole jo aika selvää kohdallani, vuohenjuustoaddikti, kunhan vain Vääksyn kaupoista löytyy.
 
Hoplaa

Minya ei nyt saa autoa Tampereelta vaan ajelee linja-autolla. Olisiko joku henkilö ystävällinen, ja saapuisi hakemaan Vääksystä. Olen paikalla klo 16.50 ja tarve on myös Vääksyn s-marketissa kaupassa käynnille. Pysäkki on siis Vääksyn vanha tori (Lähtöpaikka on muuttanut 1.6.2009 Vääksyn vanhalle torille Vääksyntie 2:een (ravintola Immen piha-alue)). Jos jostain syystä johonkin autoon pääsisi Lahdesta, olen siellä 16.00. Bensarahat maksetaan.

Jos kuskia ei löydy niin en pääse miittiin vastuuhenkilöksi, jolloin vastuu siirtyy Incanukselle ja saatte kaikki kepistä! ;)

Huom! Myös muut Tampereelta matkaajat huomioikaa tämä.

Sunnuntaiksi tarvitsisin jonkun kyyditsemään joko klo 9.40 mennessä Vääksyyn taikka sitten mihin aikaan tahansa Lahteen. Onnistuuko?
Lehtis, Inca, Lathron tai May? :angel:

Pagba, Minya voi tuoda Iätin, mutta lukion elämänkatsomustiedon kirjat heitin ikävä kyllä roskiin juuri pari viikkoa sitten muuttoa varten pakatessani. Sen sijaan luvassa on Stakesin kokoamaa tietoa Suomalaisten hyvinvoinnista, e-rit-täin mielenkiintoista...
 
En tiedä, ehdinkö ihan 16:50 Vääksyyn takaisin, mutta
jos muita ei ilmoittaudu, voin tulla hakemaan.
Sunnuntaille en lupaa kyytiä, sillä olen huono heräämään
ennen klo 10 ja Lahden kautta en edes aja, tosin autokin
on täynnä.

Toivottavasti kyydit onnistuu, olen jo yrittänyt
asennoitua siihen, etten ole vastuussa kuin
kyytiläisille.
 
Ylös