Rismalahtimiitti #3 8.-10.10.2010

Sopii minulle. Ja onhan siellä Jasdril~ sekä minä voin
hutmia kepilläni pikkupaholaisia, joten valvonta pelaa
ennen Minyankin saapumista.
 
Lupaan nakittaa Incanuksen kepittämään mikäli sen tarpeelliseksi katson ^_^
 
Ereinion tähtää toivoaksemme myös tähän
OK. Kun tuon vuoron varjo osuu näreen kohdalle, niin siitä tulee vainaja.

Jokohan tiistainen maksuni on kirjautunut tilille? Jos ei, niin sopiiko että otan läppärille kopion maksusta, jotta voin todistaa olevani paikalla hyväksyttävästi.
 
Ereinion, sopii hyvin.

Saladinia myös kehottaisin esim. tulostamaan kuitin, mikäli huomisen aikana ei nyt saada rahikselta varmistusta maksun perilletulosta.

Muistuttelen myös alaikäisiä vastuuvapautuskaavakkeista, muistakaahan ottaa mukaan! :)
 
Kiitos kaikille onnistuneesta miitistä!

Olin usein nakkisuojassa Lathronin kanssa kantamassa järvestä vettä saunalle. Kumisaappaani eivät olleet aivan niin vedenpitävät kuin luulin, mutta ne helpottivat ratkaisevasti tarpeeksi syvälle kahlaamista. Vuosi sitten miittaajat tekivät saman tempun paljain jaloin. Kyllähän se hobittiuskottavampaa on, mutten silti riisunut saappaitani.

Cityboyna riemuitsin tilaisuudesta sahata puita ja hakata halkoja ja sainkin sahapukista laudan irti ponnistuksillani. Jos majan vuokraajalle jotain puutelistaa laitetaan, niin risan sahapukin lisäksi voisi valittaa muuripadan kannen kahvan puuttumisesta. Mikroonkin voisi laittaa lapun: älä laita tänne maissintähkiä homehtumaan. Edelliset käyttäjät olivat jättäneet kivan yllärin. Keittiön ovenkin voisi korjata siten, että jonkun Aulën kokoisen ei tarvitse ryömiä luukusta ulos avaamaan ovea salin puolelta.

Melko harvinaisena ohjelmanumerona yhteislaulu jäi parhaiten mieleen. Näemmä pystyn mylvimään välttävästi, jollen vain yritä mitään korkeampia säveleitä.

Kiitos taas roborallisteille. Kivaa oli olla ammuttavana.
 
Kiitos oikein kovasti kaikille miittaajille todella miellyttävästä miittikokemuksesta.

Erityiskiitokset mainittakoon

- kaikille innokkaille saunojille kellonaikaan katsomatta, mutta etenkin Shetaille vuoden repeämisestä ja lady Douville :)

- Pagballe musacornerista ja natiiviopastuksesta Vääksyssä

- Freyjalle, Minyalle ja muillekin joiden kanssa tuli vedettyä yhteislaulua niin että mökki&sauna raikasi.

- Arkintille sotahistoriallisista keskusteluista

- Meppinille ja Purrille, kun olitte niin pieniä, reippaita ja söpöjä :)

- Jasdrilille hyvästä diilistä seuraavaa miittiä silmällä pitäen: minä laitan meille ruoat ja hän opettaa minut tanssimaan!

- Vuohenjuustosta kaikille asianomaisille intohimoisille juuston ystäville. Voisi joskus tehdä sillä tavalla, että tuodaan kaikki jotain vähän eri juustoja ja maistellaan niitä yhdessä. Se vaan mielellään vaatisi sitten kaveriksi tilkan viiniä. Kenties konkarimiitissä keväällä 2011?

- Velho oli mukava nähdä verrattain hyväntuulisena

- Kaikki uudet naamat, joihin en vielä ollut törmännyt

Paras miitti tähän mennessä osaltani, joskin niitä on takana vasta 2 + konkarimiitti. Ties vaikka joskus innostuisin enemmänkin pelaamaan lauta-/korttipelejä. Oli niin mukavaa vain olla, syödä ja saunoa.
 
Lathron sanoi:
- Velho oli mukava nähdä verrattain hyväntuulisena

Hm...näit sitten jonkun toisen velhon kuin minut, sillä
en ollut ainakaan erityisen hyväntuulinen, enkä kyllä
mielestäni edes verrattain hyväntuulinen, mutta tietysti
jos tuo on mielikuvasi, niin pidä siitä kiinni.

Kiitokset kaikille, miitti meni kommelluksitta ja paikat
jäi hyvään kuntoon. Merkitsen Pagban mainitsemat
puutteet palautelistaan, osan olin nimittäin jo
unohtanut, sillä esim. padan kannen kahvan puute ei
minua häirinnyt.

Lathronille erityiskiitos lauantain saunahetken
keskustelusta, Pikolle matkaseurasta ja aivan
käsittämättömän hienosta piipun korjauksesta.

Selkä ja polvi kiukuttelevat hyvin pahasti nyt, joten
suurkiitos Maylle eilisestä apoteekkarina toimimisesta.

Juusto- ja viinimaistelu olisi mainio juttu
Konkarimiitissä, pistetään korvan taakse sillä sitä
ennen minä tuskin tulen miittiin.
 
Kiitokset kaikille miitistä:)

Kiitos Incánukselle saunaseurasta, yhteiskokkailijoille sushista, pelaajille ja kaikille joitten kans tuli juteltuu kaikenlaista.

Nukkusin taas koko automatkan ja tajusin et oon Mikkelis...

Unohdin näköjään tiskata syömäpuikot

Ehkä jossain vaiheessa saan sen seitanin tehtyä...
 
Minullakin oli erinomaisen mukava miitti. :) Oli hauskaa nähdä ensi kertaa sekä uusia partoja että minulle uusia vanhoja partoja, näin muistaakseni Gwyddan sanoja lainatakseni. Ja jollain asteella tuttujenkin vanhojen partojen kanssa tuli juteltua enemmän. Hyvin jännää keskustella kasvokkainkin eikä vaan irkissä.

Olen vähän huono valvomaan myöhään, mutta omasta mielestäni ylitin itseni valvomisen suhteen molempina iltoina. Miitissä ei tekisi mieli mennä nukkumaan, kun kaikkea kivaa tekemistä kivojen ihmisten kanssa ilmaantuu niin yömyöhäpainotteisesti. (Ja Pagballe tässä välissä kiitos korvatulpista, aina niiden pakkaamista suunnittelen ja melko usein päädyn lainaamaan sinulta. :) )

Erityiskiitokset yhteiskokkailijoille herkkususheista (mm, vuohenjuustosushia), peliseuralle Citadelsissa ja Camelotin varjoissa (molemmat uusia pelejä minulle ja molempia haluaisin pelata vielä paljon lisääää!), CMX-yhteislaulajille, joita oli mukava kuunnella, vaikka itse en lauluun tohtinutkaan yhtyä, saunaseuralla niin tiiviimmissä kuin tilavammissa tunnelmissa ja erityisesti Lathronille, kun pelasti neidon pulasta. :) + kotimatkan Rosvo-Ruudolf-kuunteluista Freyjalle.

Isoimmat kiitokset tietysti järjestäjille.

Täällä yksi viinin ja juustonmaistelusta Konkarimiitissä kiinnostunut. o/
 
Kiitoksia kaikille tästä miitistä. Vuoden miittitauon jälkeen tämä oli ihan ylivertaista.. Muistaa taas kunnolla miksi meikä viihtyy teidän kanssa!

Maylla haluan lähettää erityisen viestin joka on sävyltään negatiivinen : oon surullinen, kun miittiäitini ei tule pikkujoulumiittiin! No ei, oli tosi kiva nähdä Kleopatraakin. Muistahan mitä sovittiin miitissä ;) Kiitokset tietenkin Shetaille, douville, Satekaille, Micille, meppinille, maylle jne. ketkä olivatkaan mukana sushin vääntötalkoissa! Tänä vuonna se meni paljon sutjakkaammin kuin viime vuonna.

Pelkään, että tämä alkaa pikkuhiljaa muistuttaa kiitospuhetta Oscar-gaalassa, joten haluan kiittää jokaikistä hobittia, alapäähaltiaa ja mitä muita löytyykään! Piristitte mun päiviä erittäin paljon!

Täällä on muuten myös yksi viinin ja juustonmaistelija Konkarimiittiin!
 
Kiitos minunkin puolesta kaikille! Oli todella mukava miitti vaikka ei mennyt ihan putkeen omalta osaltani polven takia. Seura, sauna ja ruoka oli hyvää, paitsi ehkä se perjantainen pitsa. Huomasin äsken, että unohdin syömäpuikkoni Rismikseen.

Kiitos meidän uljaalle ritarillemme/ haltiasoturillemme Lathronille kyydeistä mustalla ratsullaan.

Pagballe iso kiitos Jullin esittelystä. Vierailu Heinolan lintutalolla oli oikein sopiva päätös miittiviikonlopulle.
 
Eron hetki on viiltänyt minuun syvän haavan... Ihmiset, te olette ihania. Ihania.

Mukavaa, että miitteihin tulee uusia ihmisiä. Kointähti, Olórini ja ElenGirl, oli kiva nähdä teidät livenä. Lathron tuntui jo niin tutulta, etten ollut uskoa, kun hoksasin tämän olevan eka kerta, kun nähtiin kunnolla!!!!

Freyja, kiitos illasta Kleopatrana! Tunsin itseni niin... kuninkaalliseksi. Jumalaisen kauniiksi :D!

Matkaseuran kanssa tuli naurettua kunnolla. Kimolan salaperäisellä kanavasululla kehiteltiin murhamysteeriä. Sen jälkeen 7-paikkaisessa autossamme oli mystinen vapaa paikka...

Keittiöseura oli taas parhautta. Sekä miitin aikana että lähtiessä.

Minäkin yllätin itseni valvomalla tässä määrin. Mutta kun keskusteluseura oli niin loistavaa, ettei millään malttanut käydä nukkumaan.

Ja Piko, poikani Piko. Sä oot vaan niin...!
 
Miitti oli aivan ihana, kiitos siitä kaikille. Todella rentoutunut olo ja kaikkien seurassa oli mukava olla. En tosiaan muista milloin viimeksi olisin nauttinut olostani näin paljon. Mukavaa olla hauskassa seurassa, ja näin kirjavalla joukolla löytyy monipuolisia keskusteluja!
Etenkin saunominen ja Citadelsin peluu olivat loistavaa ajanvietettä, samoin lauantai-illan sananselitys. Kaikki tuntui myös menevän melko mutkattomasti, kiitos kaunis järjestäjille.

Arkeakin jaksanee taas tovin. Ensi kertaan siis, olette sangen mukavaa ja ihanaa porukkaa <3

-purr

ps. Viini- & juustonmaistelu kuulostaa loistavalta suunnitelmalta
pps. hävyttömästi mainostan tuota stop-motionia josta puhuin.
 
Huoh, minäkin pääsin kotiin jopa iltayhdeksältä. Tällä hetkellä olen ultimaalisen väsynyt ja kettuuntunut, koska vihaan pitkiä, yksinäisiä, väsyneitä junamatkoja joilla tuiki tuntemattomat ihmiset eivät keksi muuta tekemistä kuin tuijottaa tai vaikuttaa ahdistuneilta.

Ei sillä, muistan monta kertaa jo Incanuksen kyydissä hekotelleeni itsekseni ihan vaan muistellessani miittiä, koska minusta oli oikeasti paras miitti pitkään aikaan. Muistin todella, minkä takia pidän edelleen kontulaisia niin suuressa arvossa.
Kaikki meni hyvin, semitapahtumavastaavuus vähän stressasi, mutta olisihan se pitänyt arvata ettei siitäkään tarvitse ylimääräisiä hyperventilointeja tuottaa kun kontulaiset ovat niin fiksua porukkaa.
Kaikki nakit jotka uskalsin antaa, suoritettiin kunnialla ja hyvin - kiitos!

Lathronille kiitos tulevasta diilistä, plus minusta tuntuu että tajusin vasta tässä miitissä kunnolla myös sen miten loistava otus sinäKIN olet! ^_^

Incanukselle suuri kiitos kyydeistä!

Sushikokkailijoille kiitos sushista, jonka syömisen missasin vaikka riiseistä osan maksaneena uhkailin niitä maistavani. Ensin niitä oli ja sitten ei ollutkaan ja sitten unohdin. :D

Haltiamielelle ja Nerwendelle kiitos palonhallintakoulutuksesta.

Steelille ja Miccohille kiitos sunnuntaiaamun matikkamaratonista (fysiikka nyt kellertää edelleen, mutta fysiikkahan onkin turhaa).

Peliseurasta ehdoton kiitos! Perjantain Citadels kyllä muistutti, että lautapelit ovat tosiaan pelaamisen arvoisia - ei sillä että olisin myöhemmin miitissä niitä edistynyt pelaamaan, mutta...

Kiitos saunaseurasta.

Kiitos ihan yleisesti olemassaolosta.
 
Omalta osaltakin täytyy sanoa että monen sattuman summana oli mahdollisesti jopa paras miitti johon olen osallistunut. Omiin oloihin vetäytymistilaakin oli ihan kiitettävästi ainakin sunnuntaiaamuna seitsemän-kahdeksan maissa. Joskus ihmisen vaan tarvii tiskata... Erittäin suuret kiitokset siis kaikille! Neulominenkaan ei epäsosiaalistuttanut yhtään, paremminkin päinvastoin. Ja villapaita näyttää toivottavasti lähitulevaisuudessa Miccohinkin mielestä villapaidalta.

Ja erityisesti kiitokset: Lehtikselle ja Lathronille kyydeistä.

Jasille korsetista ja saunaseurasta ja matikkaseurasta ja yleisesti seurasta :grin:

Freyjalle nutturasta ja meikistä <3

Pagballe sunnuntaiaamun koomaushetkestä sekä lintutarhasta. Julli!

douville teestä ja aamiaisseurasta ja piikkimatosta sekä upeista sanaselityksistä näyttelemällä! Viimeksimainituista kiitokset myös Ereinionille ja Minyalle. (Ja se Elfarran on hahmo Maameren mytologiassa, oltiin niin oikeassa.)

Miccohille vektorien selventämisestä kun minä en osannut/tiskasin, suklaavanukkaasta ja sipsien vahtimisesta.

Maylle chilivoiteesta joka oli kyllä eeppisen jännittävää ainetta.

Peliseuralle, ja kaikille joita pitäisi kiittää jotenkin spesiaalisti mutta joita en muista. Pikkujoulumiitti jää valitettavasti minulta väliin, mutta ensi vuonna taas.
 
Voi teitä höpötit! <3

Kyllähän te tiedätte. Oscar-gaalapuhetta pukkaa. Kiitos monista lauluista ja nauruista, kiitos Citadelsista ja muista peleistä, kiitos saunatuvasta ja rantaan lyövistä laineista, kiitos siitä että kaikki käytännön asiat hoituivat, kiitos kyydeistä sinne ja takaisin, kiitos Incanus paperi- ja avainasioista, kiitos ku ootte noin huippuja. ^_^

Lisää näitä arjesta irtauttavia viikonloppuja!

Vastuuihmisen asemassa olen teistä ylpeä, hienosti hoidettu hommat, kyllä kontulaisiin voi luottaa. Kaikille papukaijamerkki ja monta tarraa! ;) Palautetta ja kehitysehdotuksia saa antaa, tänne tai yksärillä jos on jotakin, mitä tahansa.
 
Viikonloppu sujui ihan mukavasti ottaen huomioon sen, etten erityisemmin pidä saunomisesta, laulamisesta, hälinästä, uusiin ihmisiin tutustumisesta ja pimeässä metsässä hortoilusta. Tai primitiivisistä olosuhteista noin ylipäätään. Eipä minusta taideta tehdä himomiittaajaa, vaikka jostain tuntemattomasta syystä voisin kokeilla ehkä joskus vielä uudemmankin kerran. Toivottavasti muistan pakata silloin mukaan iloisen ja reippaan mielen. :| No onneksi miiteissä on myös hyväksyttävää vetäytyä pimeään nurkkaan kuin karhu talviunilleen.

Lautapelejä tuli pelattua yllättävän vähän, mutta sitäkin voittoisammin. :) Kiitokset urheille pyöreän pöydän ritareille, Citadels-porukalle ja Ereinionille HotS:ailusta.
 
Kointähti sanoi:
No onneksi miiteissä on myös hyväksyttävää vetäytyä pimeään nurkkaan kuin karhu talviunilleen.

Tämä minusta on itse asiassa parasta. Edellisen Vesilahtimiitin istuin suurimman osan aikaa itsekseni saunakamarissa lukemassa. Miittiä oli edeltänyt tiukka koulu- ja työvääntö, joten nautin sillä kertaa enemmän rauhasta kuin sosiaalisuudesta. Eikä kukaan varmaan pahastunut tai edes kommentoinut.
 
Kiitokset mukavasta miitistä. Uudet miittailijat ElenGirl ja Kointähti oli mukava tavata. Toimiston puolen keskustelupiiri, Inca ja May, oli mukavan rauhoittavaa muussa hälinässä. Lathronille kiitokset hieronnasta. Lautapelejä olisi ollut kiva pelata enemmän, opetella jokin muukin kuin korttipeli "OtaKuusi", joka oli onneksi helppo. Shadows over Camelot sujui loistavasti. Kirjoillenikin löytyi uudet kodit.

Rismis on mainio paikka, mitä nyt huussit aiheuttivat pientä yökkäilyä.
 
Ylös