Roolipeli: Vihollisia matkalaisten leirillä - säännöt ja offtopiikki

Tämä oli varmaan kaikkein yksinkertaisin versio tästä pelistä, noita hahmoja nimittäin löytyy vielä runsaasti. Esimerkiksi sellainen joka aloittaa hyviksenä, mutta jos pahikset iskevät häneen yöllä niin hän muuttuu itsekin pahikseksi. Sellainen, joka ei ole hyvis eikä pahis, jonka tavoitteena on tippua päivällä, jotta hän voittaisi pelin. Jos hän tippuu yöllä, hän häviää. Kaksi hyvistä, jotka saavat keskustella keskenään pelin aikana. Hyvis, joka saa joka yö lukita jonkun pelaajan erikoistoiminnon. Esimerkiksi jos hän lukitsee Gandalfin niin Gandalf ei saa suojella ketään kyseisenä yönä. Hyvis, jolla on yhtenä päivänä käytössään tupla-ääni. Eli hänen äänensä on siis vähän kuin kaksi ääntä.
Toivottavasti jossain vaiheessa (ehkä jo ensi vuoden keväällä?) taas pelataan!
Ensi keväänä vasta! 😳 Minä kun ajattelin että pistetään heti uutta peliä pystyyn 😂 No, mietitään sitä vaikkapa vuodenvaihteen jälkeen.
 
Ensi keväänä vasta! 😳 Minä kun ajattelin että pistetään heti uutta peliä pystyyn 😂 No, mietitään sitä vaikkapa vuodenvaihteen jälkeen.
Ei nyt ehkä ihan joulunpyhinä :D Jos vaan osallitujia löytyy niin saahan sitä pelata miten lyhyillä aikaväleillä tahansa, mutta foorumin hiljaisuuden huomioiden ehdottaisin parin kuukauden väliä. Mutta enhän minä ole mikään kaikkitietävä ;)
 
Pelin jälkeen on aina sellainen "it all makes clear now" olo. Tottakai olisi pitänyt hoksata ensimmäisen äänestyksen jälkeen, että kun yksi örkeistä osoittautui no-show tapaukseksi, äänestävät muut pahikset häntä että näyttäisivät hyvältä. Sarjassa liiankin ilmiselviä osumia...
 
Ylös