Roswell

Aragorn

Hobitti
Tästä Roswell aiheesta on varmaan jauhettu täällä useat kerrat.. mutta aloitanpa taas jauhamisen. Moni varmaan seurasi tätä sarjaa,mutta lopulta se päättyi.Eikä aikaakaan kun mtv3 näyttää jo uusintoja.onko tässä järkeä? Ehkä olisi ollut järkevämpää odottaa vähäsen aikaa ja sitten aloittaa uusinnat. Moni ehkä teistä saattaa seurata uusintoja,mutta oliko teistä liian aikaista ruveta näyttämään uusintoja? Toiseksi Ally Mcbeall.. sama juttu..luulin jo päässeeni siitä sarjasta,mutta uusinnat laitetaan pyörimään..kesällä näytettiin salattuja elämiä..varmaan kohta kaikki sarjat seurataan uusintoina.
Mitä mieltä olette?Vai onko teistä mukavaa tämmöinen? Olisi mukava kuulla teidän näkökulmanne asiasta. kiitos!T:Aragorn
 
Ei siinä mitään että uusintoja tulee...siis Roswellin hyvä juttuhan se on mutta ne tulee liian myöhään :( itse oon kattonu Roswellia...aikas paljonkin
Tykkään srajasta ;) se on todella hyvä.
Hahmoista Liz on hyvä!
 
Ei! Ei Roswelliä! Minua niin karmii koko sarja...
Minua ärsyttää uusinnat. Tokihan niitä on mukava katsoa, jos kyseessä on pitempi aikainen sarja, ja alkua ei ole tultu katsottua, mutta muuten siinä menee hermot.

Tuli mieleen että jos Uutisetkin näytettäisiin aina uusintoina. Hauska juttu.
 
Joo, Roswelli. Katselin sitä silloin kun jaksot näytettiin ihan ihka ensimmäistä kertaa. Hyvä sarja se silloin oli, ja jaksoin aina välillä sunnuntai-iltapäivien ratoksi sitä katsella. Uusintoja en ole katsellut. Yleensäkään en uusintoja katsele, niitä tulee sitä paitsi liikaa. Telkkarilupakin pitää maksaa, ja saa katsella vaan uusintoja :roll: . Onneksi tuo ks. maksu menee vanhempien pussista, ei meikän.
Uusinnat on ihan syvältä. Jaksaako joku katella niitä?
Onkos Roswellista muuten tulossa uusia jaksoja? Ei taida...
 
Mitä?
Roswellhan on kaikkien aikojen mahtavin teinisarja! :D Mä kannatan ehdottomasti että uusintoja esitetään. Hyvä maikkari!

Ajatelkaapas asiaa näin hyvät ihmiset. Voi olla että on nuoria jotka eivät ole vielä nähneet näitä jaksoja ollenkaan. Jospas he olivat liian pieniä silloin about kolme vuotta sitten kun kyseinen sarja oli "in", joten nyt on heidän tilaisuutensa katsoa sarjaa! Niin siinä vähän teille. :p

Niin, no mitä tulee itse sarjaan. Olihan se välillä jotenkin saman toistamista mutta kuitenkin silloin yläaste ikäisen tytön lemppari tv-sarja. Ja jos tää ufo-maailma jotenkin kiehtoo niin ehdottomasti kannatti uhrata rakasta näköaistiaan sarjan tölläämiseen. Huh, huomaa etten oo ollu tääl hetkeen.. hypin kaikkien silmille. Heheheh!

Nuoret näyttelijät kyllä osoittivat lahjakkuuttaan sarjassa. Miko Hughes pahiksena oli kyl aika loistava.. sanoo mun frendi.. en minä.. :wink: Mutta onko näistä tyypeistä kuulunut nyt myöhemmin mitään? Jäikö ne yhen sarjan ihmeiksi? Mitä? Noooo.... :roll: Jees, mut ainakin mä olin sarjan uskollinen fani, ehkä vähän liiankin, mutta so..

lopputulos: Roswell rulettaa!! hähää... mä oon oikee vastarannan kiiski...
 
Kattelin Roswellia aika tiiviisti silloin kun jaksot tuli ekaan kertaan. Nyt uusintoja en ole jaksanut katsoa. Tykkäsin kyllä sarjasta... iästä huolimatta nämä "teinisarjat" jaksavat yhä edelleen viehättää :wink:
Hmm... ehkä pakko myöntää, että loppua kohden sarja "huononi"... sinänsä ihan hyvä, että se sitten päätettiin lopettaa suht ajoissa.
 
uusinnat...... :( siis jos nyt edes näytettäisiin ihan alusta niitä Roswellinkin jaksoja, eikä sillälailla typerästi keskeltä.
ja siis olihan se silloin ihan kiva sarja kun se tuli (Brendan ja Jason- ihquilut jne.) mutta nyt tuntuu lähinnä että koko sarja on yksi vitsi, tai ehkä mä vaan olen kasvanut siitä yli... :wink:
 
Roswell, ainainen ruokapöytäkeskustelujen aihe koulussa joka ikinen torstai silloin kun sarja oli IN :p Kyllä siitä sitten jaksetiinkin hössöttää. Kaikenlisäksi nuorisolehdet pursusivat haastatteluja ja julisteita Roswellista. Ainainen kysymys tuntui myös olevan Max vai Michael? :D Noh, ne oli niitä kultaisia teiniaikoja ne.

Mutta juu. Seurasin sarjaa yläasteella ollessa kovasti ja olin oikea fani. Nyttemmin sitä ei enää suhtaudu niin antaumuksella moisiin teinisarjoihin mutta kyllä ne silti viehättää jostain kumman syystä. Roswellin uusintoja olen myös muutaman kerran kattonut ja ainakin minun mielestä on ihan hyvä että niitä uusintoja näytetään. Aika ei nyt ole paras mahdollinen ja toisaalta olisi voitu ehkä odottaa hieman kauemmin ennen uusintojen näyttämistä mutta käyhän se näinkin.
 
roswell on ihan best!!
oikeesti!!!!
mä katoin joka ikisen jakson siit, no jotkut jaksot oli aikas tylsii :(
mut silti sitä jakso kattoo, olihan ihana michael siel :lol:
uusinnat ei nyt enään niin kiinnosta,
täl hetkel smallville on se ykkönen, samoin everwood,alias ja simpsonit :roll:
 
Pakko myöntää, että kuulun sellaisiin ihmisiin, jotka pitävät tämmöisistä "lässy-ohjelmista" kuten Roswell. Vaikka ei se kyllä etes ole kovin lässy verrattuna esimerkiksi Everwoodiin. Roswell on kuitenkin semmoinen ohjelma, mikä on aina kuulunut vakiokatsottaviin ohjelmiini. Maxin ja Lizin rakkaustarina on ihana, vaikka se onkin semmoinen on-off-juttu. Tess saa minut aina raivon partaalle, kun se tunkee Maxin ja Lizin väliin, voi että inhoan sitä muijaa.

Ei kai tuo Roswellin idea nyt niin kummoinen ole, mutta minä tykkään kovasti! :)
 
Roswell oli yksi lemppareistani sillon kun se tuli ja olin erittäin pettynyt, kun se loppui :( Parhaat hahmot olivat aina Liz ja Max, ja olin erittäin onnellinen, kun he menivät lopussa naimisiin. Olen nauhottanut kaikki jaksot ja katselen niitä aina kun huvittaa. :D
 
Juu, minäkin seurasin Roswelliä silloin kun se tuli, se oli hyvä sarja, mutta kaikki loppuu aikanaan (pahus). En lempihahmosta tiedä, mutta ehkä Liz, vaikee sanoo.
 
Silloin kun Roswell tuli maikkarilta ihan ensimmäistä kertaa, olin innoissani. Mitään alienmeininki sarjaa kun ei silloin tullut (muistaakseni). Lempi hahmoni taisi olla Maria DeLuca. Sehän sai pussailla Michaelia.. :lol: Olin ihan friikkinä sarjaan ja nauhoitin joka ikisen jakson. Nyt olen kyllä laittanut ainakin ylipuolet nauhoista päälle. Ei ole enää Roswell hirmuisesti kiinnostanut.
Sinänsä ihan hyvä kun uusintoja näytetään, mutta ei missään nimessä parhaaseen katseluaikaan. Myöhä ilta tai aamupäivä on uusintojen paikka. Toisaalta moneen kertaan tulevia uusintoja ei kukaan jaksa katsoa.
 
Kyllä uusinnat ovat mielestäni ihan hyvä juttu. Itse en kyllä katso niitä. En jaksa katsoa enää toiseen kertaan niitä viimeisiä jaksoja, ja lähetysaikakin olisi aika huono minulle.
Mutta siis, olen katsonut kaikki jaksot ensimmäisestä lähtien. Myönnetään, olin kova fanittaja sarjan alkuaikoina. Tapetit täynnä Roswell-julisteita ja jokainen jakso oli pakko nauhoittaa ja katsoa uudestaan. Se jotenkin iski lujasti silloin joskus. Ekat kaudet oli niitä parhaita, siitä alkoi sitten se niin suuri innostus laskea. Katsoin kyllä innokkaastti loppuun asti kaikki jaksot, ja viimeinen jakso oli pakko nauhoittaa talteen. :wink: Kyllä se oli ihan kiva, itkukin pääsi.

Ja kas kas, minustakin Liz & Max ovat vallan ihastuttava pari. Heidän tarinansa oli paras juttu koko sarjassa.
 
Ylös