Runot ja laulut-kalenteri 2013 kaipaa kuvittajia ja taittajaa

RE: Haltiakalenteri 2012 kaipaa vielä paria kuvittajaa

^ Minä ainakin olen mukana :) (harmittaa kun omasta kuvastani ei tullut niin hyvä kuin halusin, joten tällä kertaa haluan tehdä paremman :D )
 
RE: Haltiakalenteri 2012 kaipaa vielä paria kuvittajaa

Teema pitäisi päättää ja varmaan taas vähän ilmoitella, mitä kukakin suunnittelee piirtävänsä, ettei tule tupla- tai triplakuvia samasta aiheesta.
 
RE: Haltiakalenteri 2012 kaipaa vielä paria kuvittajaa

Varmasti olisi ihan hyvä aika aloitella. Toki kasaajahan ei ole vielä tiedossa mutta varmasti suunnittelun voi aloittaa.
Miltä pahiskalenteri kuulostaisi? Tai laulukalenteri? Kuvitettaisiin joka kuukaudelle joku laulu tai runo.
 
RE: Haltiakalenteri 2012 kaipaa vielä paria kuvittajaa

Pahiskalenteri kuulostaa ideana mielenkiintoiselta, mutta olisi seinällä ehkä vähän synkkä. Mutta laulu/runokalenteri sai heti ainakin minun mielikuvitukseni versomaan, lauluja ja runoja kun Tolkienin tuotannossa riittää ja niitä voi kuvittaa niin monella eri tavalla. Kannatan ideaa lämpimästi.
 
RE: Haltiakalenteri 2012 kaipaa vielä paria kuvittajaa

Totta kai saa ruveta piirtämään! :) Toivotaan, että seuraavalle kalenterille ilmaantuu sitten myös taittaja - minä en valitettavasti siihen tällä kertaa taivu. (Irrotan tämän nyt samalla omaksi keskustelukseen uudella otsikkolla.)
 
Sillä vain kyselin, että tarvitaanko joku virallisempikin päätös kalenterin aiheesta. Kun meitä kuitenkin on ehdottaja mukaan lukien vasta kolme, joiden mielestä runot ja laulut ovat hyvä kalenterin aihe.

Minulla olisi kyllä jo alustavat ideat kuviin Kylpylaulusta ja Hyvästi hoista =)
 
Jos odotetaan vielä viikko ja jos ei siihen mennessä kuulu soraääni/vastalauseita/parempia ideoita niin pidetään aihe lukkoon lyötynä?

Minä haluaisin piirtää jostain Pompadilin laulusta. Pitäisi tutkia vähän tarkemmin millaisia pätkiä siellä oli että mikä inspiroisi eniten.
 
Runo ja laulu-kalenteri kuulostaa hyvältä aiheelta! Erilaiselta ainakin, kuin mitä perinteiset vaihtoehdot hobitit, kääpiöt, velhot jne.

Minä taas haluasin kuvittaa joko Briissä lauletun laulun majatalosta ja Kuu-ukosta Frodon esittämänä tai Tínuvielin tarun lyhyempänä versiona :)
 
Ihanaa Jasdril, kiitos! Näin jo sieluni silmin harmillisen tilanteen, jossa meillä on kyllä tarvittava nippu kalenterikuvia, mutta kellään ei ole aikaa tehdä niistä kalenteria ;)

Kiireessä ei tosiaan tarvitse vääntää, kunhan määräät deadlinen omaan aikatauluusi sopivaksi.
 
Voisin minäkin kokeilla jotain taiteilla. Tulee jännittävää haastetta! Laulusta en osaa sanoa, minulle voi sellaisen määrätä jos en itse jaksa valita sellaista erityisesti kolahtavaa.
 
Olin itsekin unohtanut koko tämän teeman. Minusta tämä on parempi kuin tuo toinen ja tätä kannattaisi yrittää kasata. Jos ei ehdi saada kuvia tälle vuodelle mikä olisi hirmuinen sääli kun nuo leffatkin tulossa niin kuvia voisi silti kasata ja tehdä kalenterin sitten vaikka seuraavalle vuodelle.
 
Ylös