Satunnaisia kysymyksiä elokuvista ja televisiosta

Yritä googlettaa niitä. Tämä otsikko ei muuten ole oikea tuollaisille kysymyksille, joten konnavahti poistanee sen ja tämän viestin. Se saa minut surulliseksi, sillä jokainen viestini on minulle rakas kuin oma lapseni :cry:
 
Irrotin tämän iskulauseaivomyrskystä ja siirsin Elokuvateatteriin siinä toivossa, että ehkä aiheesta viriää jotain keskusteluakin. Jos ei, niin sitten tämän voi varmaan liittää johonkin satunnaisten kysymysten topikkiin.
 
Googlen kautta minäkin katselin, että löytyisikö jotain, mutta löysin harmiksi vain kirjojen myyntipaikkoja.

Eräällä sivustolla mainittiin fanisivusto, josta saattaisi löytyä enemmänkin tietoa. Itse sivuston löysin täältä.

Ainoat sivustot, mistä löysin dvd -myyntikeskustelua, näyttivät päätyvän ulkomaille ja itse en niihin tutustunut sen tarkemmin. YouTubesta löytyi myös jaksoja, missä on englanninkieliset tekstitykset.

Toivottavasti näistä oli sabbeukselle jotain hyötyä :)
 
Hienoa sabbeus :)

Pidetään tätä keskustelua vielä auki, jos vaikka aiheesta syntyisi keskustelua, kuten Nerwen sanoikin tuossa aikaisemmin.
 
Tiedättehän sankarikävelyn: taistoon käyvä joukko kulkee rinnakkain hidastettuna esim. Armageddon, Monsters Inc. jne.

Kysymys: Kuka sen aloitti?
 
Internet kertoo, että ensimmäinen voisi olla Seitsemän samuraita vuodelta 1954, mutta en kyllä voi sanoa muistavani siitä sellaista kohtausta.
 
  • Like
Reaktiot: Tik
Peckinpahin "Hurja joukko" -elokuvassa vuodelta 1969 on varsin herooinen lopputaisteluun kävely. Ei ehkä ensimmäinen laatuaan, mutta jo liikkeellelähtöpäätös katseiden vaihtoineen on tiivistunnelmainen.
"Let´s go" - "Why not?"
 
  • Like
Reaktiot: Tik
Ylös