Seuralle huppareita - viimeinkin!

Millaisen hupparin haluaisit?

  • Haluan Tolkien-seuraa tai kontua mainostavan hupparin.

    Votes: 11 32,4%
  • Seura saa näkyä hupparissa, mutta ei olla pääosassa.

    Votes: 21 61,8%
  • Seuran nimi tai logo saa olla piilotettuna tai pienellä jossakin.

    Votes: 13 38,2%
  • Haluan yleisfantasiahupparin ilman seuran nimeä tai logoa.

    Votes: 1 2,9%
  • Haluan monogrammin

    Votes: 12 35,3%
  • Haluan logon

    Votes: 7 20,6%
  • Haluan puun

    Votes: 14 41,2%
  • Haluan tunnetun taiteilijan tekemän kuvan

    Votes: 3 8,8%
  • Haluan vain selkäkuvan

    Votes: 10 29,4%
  • Haluan kuviota myös eteen tai hihoihin.

    Votes: 8 23,5%
  • Haluan yksivärisen kuvan.

    Votes: 13 38,2%
  • Haluan kuvaan useamman värin.

    Votes: 4 11,8%

  • Total voters
    34
Toivottavasti mahdollista seuraavaa tilausta esiteltäessä ei luvata että "tilaamme huppareita", ilman tilaajamäärä- tai muita ehtoja, jos tarkoituksena on vasta kartoittaa saadaanko kimppatilaukseen tarpeeksi ihmisiä :) Minä ja varsinkaan lompakkoni emme tässä kohtaa ole superpettyneitä ettei tilaus toteudu, mutta joku muu voisi ollakin. Sinänsä en ole myöskään hirveän yllättynyt, useinhan tällaisissa tilauksissa halutaan joku minimitilaajamäärä, mutta olisi kiva jos tällaiset asiat olisivat selkeästi luettavissa suoraan tekstistä eikä rivien välistä.
 
Hallituksen kokouslogeista voi lukea mitä asiasta on keskusteltu, mutta liekö ihan tarkkaa määrää laskettukaan. Minäkin olen tavallaan ihan tyytyväinen että asia jää vielä hautumaan. Nyt on niin paljon rahanreikiä että tuolla kokouksessa mainitut hinnat olisivat ylittäneet budjettini aika reilusti.

Mainitsenpa tässä samassa vaikka meneekin ohi aiheen, mutta kun Steel otti asian puheeksi niin vähän samoin kävi telttailijoiden miittialennuksen kanssa. Ei sillä että se torppaisi telttailuintoni, mutta vähän ikävä tunne jäi kun ensin luvattiin ja vähän jopa toivoin tuota alennusta edellisessä kappaleessa mainitun syyn vuoksi, mutta nyt se jääkin saamatta. Eli olisi kiva että ennen kuin luvataan selvitettäisiin vähän tarkemmin onko mahdollinen toteuttaa ja jo luvatuista jutuista yritettäisiin kuitenkin pitää kiinni vaikka se menisi vähän säätämiseksi.
 
Last edited:
En tosiaan tiedä mistä ja kuinka paljon olisivat nuo hupparit seuralle maksaneet, mutta jos joskus kaivataan halvempia hintoja, niin tiedän muutaman edullisen paikan kotipaikkakunnaltani, joiden kanssa teen yhteistyötä aika paljon nykyään. Heiltä voisi ainakin kysellä asiasta, että minkähintaisia olisi tarjolla.
 
(^^Hallituksen kokouslogit [ = Hallitushuone] ei näy muille käyttäjille kuin hallituslaisille + muutamille entisille hallituslaisille + ylläpitäjille jne tms. Kokouksiinhan kyllä saa ehdottomasti osallistua, ohjeet ja esityslistat täällä)

(edit: ja pöytäkirjat tietty täällä, mutta ne ei toki oo niin detaljitasoisia ja tulevat viiveellä)
 
Ah, olen kuvitellut että olen kaikkien tuollaisten erityisten juttujen ulkopuolella ja logit olisi olleet julkisia. Pahoittelut.
 
Toivottavasti mahdollista seuraavaa tilausta esiteltäessä ei luvata että "tilaamme huppareita", ilman tilaajamäärä- tai muita ehtoja, jos tarkoituksena on vasta kartoittaa saadaanko kimppatilaukseen tarpeeksi ihmisiä :) Minä ja varsinkaan lompakkoni emme tässä kohtaa ole superpettyneitä ettei tilaus toteudu, mutta joku muu voisi ollakin. Sinänsä en ole myöskään hirveän yllättynyt, useinhan tällaisissa tilauksissa halutaan joku minimitilaajamäärä, mutta olisi kiva jos tällaiset asiat olisivat selkeästi luettavissa suoraan tekstistä eikä rivien välistä.

Pahoitteluni epäselkeästä viestinnästä. Alkuperäistä ilmoitus/tiedusteluviestiä kirjoittaessani olin hyvin vahvassa uskossa, että tilaamme huppareita. Mutta selvitettyäni tarkemmin hintoja, viestin kirjoittamisen jälkeen, totesin ettei ole järkevää laittaa seuran rahoja kiinni tuotteseen, jonka menekistä ei ole mitään varmuutta. Jotta hinta olisi saatu kohtalaiseksi olisi ennakkohalukkaita pitänyt olla n. 10, että kokonaistilausmäärä olisi ollut vähintään 20, mieluiten 30.
 
Ylös