Sidhielin ficci (Silmarillion aiheisia novelleja)

Sidhiel

Rajatapaus
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Elikkäs tänään on sen verran sekopäinen olo, että tekee mieli huutaa tästä nyt kaikkialla, vaikka aikasemmin olen ajatellut että "ei tämä ole tarpeeksi hyvä, ei tämä ole sitä eikä tätä eikä..." mutta nyt sitten ajattelin laittaa tännekin nähtäville.

Olen jo puolen vuoden ajan säätänyt jotain Silmarillion ficin kaltaista Wattpadiin, novelleina ja pienissä pätkissä. Kaikki ficit ovat enkuksi, ja kertovat silmassa mestattujen/kuolla kupsahtaneiden haltioiden tarinoita haltian x näkökulmasta. Osia on tällä hetkellä kymmenen, mutta tavoitteena on kirjoittaa jokaisesta nimeltä mainitusta kuolleesta haltiasta pikkuinen angstificci. Kyllä. Kuulitte oikein. Minusta tulee Tolkienin maailman Moffat.. no ei nyt sentään toivottavasti. :grin:
Muutamassa olen ottanut taitelijan vapauksia ja säheltänyt hahmojen kanssa jotain, mikä saattaa poiketa Tolkienin näkemyksestä, mutta mitä siitä..
Toinen syy tähän on se, että luulen oppivani enkkua parhaiten vain kirjottamalla jotain itselleni mieleistä.

Linkki on tässä (ja allekirjoituksessa, mainostaa kun haluan:p) https://www.wattpad.com/story/32015141-the-diary-of-the-forgotten/parts
 
Ylös