Siena - Alla Firenzen Varjojen - Suunnittelu- + Offtopi

Ei auttanut ainakaan tänne saakka jatkunut yökään, ihmiset, missä olette? :(

Noh, sinällään helpottaa omaa tilannetta, eipähän tarvitse tulla kyttäilemään tänne niin tiuhaan lähes olemattomalla netillä ja hidastakin hitaammalla koneella...

Eikai tämä merkitse nyt sitä, että fope on kuivahtamassa pahemman kerran kasaan ja loppumassa ennen kunnollista alkuakaan? Sääli.
 
Ei nyt vielä maalata piruja seinille vaan annetaan ajan kulua. Itse olen virunut alkuviikon kotona flunssaisena ja kiinnostus koneella oleiluun ollut aika nollan tienoilla (mitä nyt vähän tuossa pelailin tietokonepelejä, joka on minulle hyyvin harvinaista), joten enpä ole ketään kerennyt potkia (tai en ole huomannut teidän potkujanne minua kohtaan). Iso ongelma on vaan se, että olen aika yksin tässä pelinjohtamisessa ja aikaa on vaan rajallinen määrä.

Ja samantien jatketaan yö tämän viikon loppuun. Alkakoon uusi päivä sitten ensi maanantaina ja toivon todella, että fopen suhteen aktivoidutaan. En tahdo todeta jonakin ei-niin-kauniina päivänä, että ohoh, Sienahan kupsahti suit sait. Annetaan nyt Sienalle oikein kunnolla elvytystä, että peli edes jotenkin kerkeäisi alkamaan.

Suurimmat pahoitteluni omasta kyvyttömyydestäni, joka on päässyt iskemään yllättäen niskan päälle, koetan ryhdistäytyä ja tehdä jotakin, vaikka todentotta, jos pelaajat ei aktivoidu, peli kaatuu. :(
 
Nyt kun muistan ilmoittaa, sanon, että olen koneen (ja nettiyhteyden) ulottumattmissa tämän viikon ja ensiviikonloppuna, joten olen täysin pimennossa siitä, mitä Sienassa tapahtuu (jos edes tapatuu...).

Aamuviestiä luvassa maanantaina suunnitelmien mukaan.
 
Niin, aamuviestin olisi pitänyt tulla jo eilen, mutta kiireessä ja viikonlopun jälkeisessä väsymyksessä jäi toteuttamatta ja nyt tulin, valitettavasti, siihen tulokseen, ettei sen lähettämisessä ole tällä hetkellä mitään järkeä. Peli ei ole edennyt ja ilman pelaajia (niin pelitopic kuin yksityisviestitkin ovat olleet hiljaisia jo pitkään) on turha jatkaa, ennen kuin ihmiset aktivoituvat.

Valitettava totuus, jota olen yrittänyt kiertää ja kaartaa, on se, että Siena on hiljennyt ja näköjään muutosta ei ole tapahtumassa, korkeintaan huonompaan suuntaan, jotensa tämä fope, kuten kaikki muukin hyvä, loppuu aikanaan. Siena ei ole edes päässyt alkuun kun se on jo hiljennyt, mutta jätetään peli vielä eloon, ei lyödä ihan vielä hanskoja tiskiin, jos vaikka jostakin innostuneita tulisi.

Niin tai näin, tällä menolla peli ei tule jatkumaan, mutta jos ja kun muutosta on tapahtunut tai tulee tapahtumaan, otetaan pelin tilanne uudelleen tarkistukseen ja ehkäpä Siena jatkuu, jonakin kauniina päivänä, jossakin uusissa merkeissä.

Olen niin kovin pahoillani tilanteen takia, mutten näe enää mitään järkeä pyörittää fopea parille innokkaalle, kun omakin aika on kortilla. Jos jostakusta tämä on väärä ratkaisu, ehdotuksia otetaan ilomielin vastaan.
 
Äääh, kamala surku ja sääli :(
Totta silti joka sana, eihän peli kulje oikein mitenkään, muutamalla pelaajalla melkolailla mahdotonta. Kiitos kuitenkin yrityksestä pelinjohdolle & kanssapelaajille kaikesta huolimatta!
 
Säälihän tämä on, mutta muuta ratkaisua ei ole tarjolla :| Aika mikä saatiin pelattua, oli minulle oikein hauskaa ja kiitokset tästä kanssapelaajille ja pelijohdolle!
 
Kiitokset tosiaan kaikille mahtaville pelaajille, jotka lähtivät enemmän tai vähemmän innostuneesti mukaan toteuttamaan Sienaa kanssamme; ja vaikka tässä kävikin näin, aina on toivoa. Jos intoa ja halua myöhemmin riittää, tokihan Siena voi nousa tuhkastaan, kuin feeniks-lintu.
 
Ylös