Sinä osalliseksi taideprojektiin?

Jasdril

Kontulainen
Vastuuhenkilö
Moni varmaan jo on jostain lukenut / kuullut että opiskelen taidelukiossa. Tänä lukuvuonna edessä olisi lopputyön tekeminen (teemalla "Vapaus") ja saattaisin tarvita projektiin apua ulkopuolisilta tahoilta.
The Miitissä tuli kovasti puhetta, että monessa kontulaisessa on paloa näyttelyyn ja/tai ääninäyttelyyn.

Ääninäyttely on nyt se, mitä kaipaan. Kaikki, mitä osallistujan tarvitsisi tehdä, olisi nauhoittaa muutama repliikki mahdollisimman hyvälaatuisena (käytännössä mieluiten lähes kohinatottomana) äänenä ja lähettää minulle. Äänet tulisivat osaksi installaatiota, jota voin hieman valaista lisää mahdollisesti kiinnostuneille. Myös eri kieliä osaavat saattaisivat olla mielenkiintoisia (saksa, venäjä, englanti - ehkä jotain eksoottisempiakin?). Mitään rahallista tm. korvausta en tästä valitettavasti ole antamassa, koska lopputyöni tulee sisältämään muutenkin niin paljon kuluja, että saa nähdä montako kuukautta syön nuudeleita kun alan ostaa tarpeita tosissani.

Toivottavasti edes joku olisi kiinnostunut. Aikaa minulla on lopputyön tekoon n. tammikuun loppuun asti, mutta haluaisin ehkä ääniä marras-joulukuun tienoilla. Tällöin ehdin tarvittaessa tehdä muutoksia ja editoida vielä suunnitelmiani.
Mielenkiinnostaan voi ilmoitella alle tai yksärillä.

Kiitos kiinnostuksestasi, vähän mainonnaksihan tämä menee, mutta meillä ei oikein Konnussa ole varsinaista mainonta-aluetta ja taide vaatii uhrauksia. :p
 
Katsotaanko tämä ennemmin avunpyyntönä kuin mainontana. Minusta on enemmän sitä. Voin auttaa jos tarvitset, mutta tilanteista ja minusta riippumattomistakin tekijöistä johtuen saatat joutua hieman nykimään minua hihasta jos panostani tarvitaan.
 
Kuinka äänet tulisi lähettää? Eli pitääkö ne pistää CD-levylle, ja lähettää etanapostissa, vai voiko ne lähettää ihan s-postilla? (ja minulla on kiinnostusta ääninäyttelyyn:)
 
Sähköposti on varmaan ok. Tämä on sinänsä ehkä jossain määrin nyt vähän taas hautumassa, koska en lopputyötäni voi tilaongelmien takia ainakaan sellaisena toteuttaa kuin ajattelin. Ääni saattaa edelleen tulla kyllä osaksi sitä...
 
Ok, hyvä tietää. Odotan innolla nauhoittamista, tykkään tuottaa ääntä;) (todellinen yllätys, laulaja kun olen)
 
Ylös