Smallville

Imithuel

Hobitti
Tästä ei ollu mitään topiikkia joten aattelin sit tehä sellasen.
Eli kuinka moni kattoo sitä ja miksi??
Mitä hyvää ja huonoa??

Itse katson sitä koska pienenä tykkäsin katsoa Teräsmies leffoja ja sarjoja.
Tykkään juonesta ja henkilöistä jotka näyttelee siinä :heart: Yksi syy on myös se, että tykkään scifi-tyyppisistä ohjelmista ja leffoista. Ja UFOt on myös mielenkiintoisia :D

Mut pistäkäähän juttui tulemaan :o
 
Smallvilleä, tai paremminkin sen alkutunnarin katsoin, kun näytettiin sarjan ensimmäistä tuotantokautta. Siis alkutunnarihan on Remy Zeron biisistä Save me, joka jäi kummittelemaan päähäni, ja oli pakko hommata kyseisen bändin levy.

Smallaville itsessään on aika köyhä sarja, heti alussa näytetään joka jakson pahis ja sittenpä jo tietäänkin aika pitkälle, mitä siinä jaksossa tapahtuu.

Aiheena itsessään idea on valtavan mielenkiintoinen ufoineen ja kaikkinen yliluonnollisine juttuineen, mutta jotenkin jakson aina päättyvät menemään sillä samalla vanhalla kliseisellä kaavalla, joten mielestäi, kun olet nähnyt yhden jakson, olet nähnyt ne kaikki.

Ja taas minun silmääni vaivaavat nämä miltei kolmekymppiset miehet ja naiset, jotka esittävät lukiolaisia, ärr.
 
Tuo sankari-teema alkaa vähitellen olla jo aika kulunut aihe. Ja kuten Utuwa mainitsikin, nuo kolmikymppiset tyypit, jotka näyttelevät teinejä, ovat jotenkin niin ärsyttäviä. :x

Katsoin pari jaksoa tästä ohjelmasta, mutta kyllästyin heti. Ei oikein mitään ideaa koko jutussa. Tv on jo täynnä näitä scifi-sarjoja. Eli en tykkää, jokaisella makunsa.. :)
 
Vaimon mielestä tämä Michael Rosenbaum on maailman seksikkäin olento.

Ja muistaa heti sitten lisätä: "heti sinun jälkeesi tietenkin - ainakin niin kauan kuin ne hiukset pysyvät poissa päälaelta".

Grrr... No jaa, Smallville on ihan sellaista viihdehuttua, jonka katsomisesta ei välttämättä saa näppylöitä, mutta joka ei erehdyksessäkään jää kummittelemaan mielen syvyyksiin. Asiantilan myöntää myös oma maisterinikin, mutta kun se Lex on niin ihq (mikäli tämä sana kuvaa jonkinlaista positiivista ja enimmäkseen hormonaalista mieltymystä).

Remy Zero ei ole hullumpi. Orkesterin kaikki levyt kuuluvat CD-kokoelmaamme, mitä nyt jostain syystä Golden Hum -levyn nykyinen sijoituspaikka on pieni mysteeri. Jos sen on joku lainannut, niin palauttakoon pian, ki-toos.
 
Joo, kyllähän tuo tulee katsottua jos on kotona tuohon aikaan. Aiheesta varmasti saisi paremman sarjan, mutta ihan kivahan tuo on.

Mutta en ymmärrä, miksi suurin osa sarjan näyttelijöistä on niin huonoja. Varsinkin Clarkin, Lanan, Peten ja Jonathanin näyttelijät ovat joko täysin surkeita, tönkköjä ja luonnottomia näyttelijöitä tai sitten heidän roolinsa kirjoitetaan tuollaisiksi.

Eikös nyt olla kakkoskaudella..? Kuitenkin, ekalla kaudella joka ikisessä jaksossa oli täysin samanlainen juoni. Smallvilleen saapui joku mörkki joka julmasti alkaa tappaa porukkaa. Lopulta selviää että sen otuksen kyvyt johtuvat (yllätys, yllätys) meteoriittisuihkusta (no mikä olikaan.) ja se otus uhkaa jotain Clarkin läheistä jolloin Clark viime hetkellä ryntää hätiin. Mukana jaksossa vähän Lexin tappelua isänsä kanssa, tökeröitä 'Clark angstaa'-kohtauksia ja imeliä Kentin perhe kohtauksia. Brr.

Ikävä myöntää, mutta tuo ykköskausi toimi paljon paremmin kun nämä nykyiset 'Clark angstaa yhä enemmän'-jaksot.

Jos kuulen Jonathanin vielä kerran tokaisevan jotain yli-imelää tyyliin: "Yo're still our son", niin pahoinpitelen telkkarini.

-Kelppi, joka yhä jaksaa sitkeästi odottaa jotain mullistavaa juonenkäännettä.
 
Kelpie sanoi:
Jos kuulen Jonathanin vielä kerran tokaisevan jotain yli-imelää tyyliin: "Yo're still our son", niin pahoinpitelen telkkarini.

Vaikka tuo nyt löytyikin oli ihan pakko lainata korostuksen vuoksi. Tuosta olen niin samaa mieltä! Pari kertaa on meinannut telkkari parka saada kuolemantuomion samankaltaisten yli-imelien repliikkien takia. (luojalle kiitos itsehillinnästä)

Mutta kuitenkin minä sitä katson säännöllisesti. En tiedä mikä siinä vetää minut kaikesta tuntemastani äklötyksestä huolimatta tv:n ääreen. Olisikohan ne kolmekymppiset miehet? :oops: :p Ouh, I hope not!
 
Pitänee vielä mainita, että sillä Clarkin kaverilla Chloella(?) on kyllä aikamoinen superkompuutteri, kyllä löytyy alta aikayksikön kaikki USAn hallituksen salaiset ufotiedot, kuin myös vankilarekisterit. :p
 
Minä saan kyllä aina nauraa, kun katson tätä sarjaa. Ei niin, että vähättelisin teini-iän ongelmia, mutta ne ongelmat tuntuvat NIIN hölmöiltä 30-vuotiailla näyttelijöillä, jotka esittävät roolinsa vieläpä epäuskottavasti. :D

Clarkin perhe on epäuskottava. "You're still our son" on jotain niin kliseistä, että huh.

Nämä teinit-ratkaisevat-rikokset-joissa-myös-käytetään-aseita-eivätkä-itse-ikinä-haavoitu -jutut ovat mielestäni jokseenkin puuduttavia.

Ja se Chloen ihmetietokone on todellakin jotain aika erityistä...

En jaksa todellakaan joka viikko seurata, katson, jos ei tule parempaa kun osun television äärelle.
 
Lana Langia näyttelevä Kristin Kreuk on niin uskomattoman suloinen nainen, että sarjaa on ihan pakko aina katsoa vaikka juoni olisikin vähän hömelö. :D Ne silmätkin on ihan jumalaiset..

Teräsmies ja Lex Luthor ovat "aikuisina" toistensa pahimpia vihollisia, joten on oikeastaan ihan hauskaa seurata miten se tilanne kehittyy tuon sarjan aikana. Nyt he ovat kuitenkin vielä aika hyviä kavereita keskenään.
 
Olen seurannut Smallvillea alusta asti. Nyt olen hiukan kyllästynyt siihen, kun juoni on melkolailla aina samanlainen. Tom Welling on älyttömän ihana ja komea ja sen takia sitä sarjaa seuraankin ^^ Kiinnostuin siitä myös, koska olen nähnyt Teräsmies sarjaa, joka tuli sillon joskus, en nyt muista koska :D
 
En muuten katselis tällaista ohjelmaa, ellen asuisi viikonloppuja tuolla Nirimillä:p
Eli myönnetään, olen koukussa, naiseuteni on viety.
Hauska sunnuntai fiilistely hömppä-pömppä sarja. Se tuleva pahis-kalju Lex Luthor on paras.
 
Ylös