Sormus ja Haltiariipus Ostos-TV:ssä

skank

Hobitti
Oletteko nähneet ostos-TV:ssä mainoksen,jossa myydään valtasormuksen ja haltiariipuksen kopioita? Mitä mieltä olette mainoksesta? Aiotteko itse ostaa?...

Itse järkytyin mainoksen teennäisyydestä. Olisivat nyt keksineet vähän kiinnostavamman mainoksen. Jos kymmenen ihmistä sanoo peräjälkeen, että olen tyytyväinen, ei se vielä mainosta tee. Kaiken lisäksi mainoksesta tulee olo, että nämä ihmiset ovat näyttelijöitä, joilla ei ole hajuakaan mistä puhuvat. It`s pure magic... joo...

Sitten hinta-laatu suhde ei ihan ole paikallaan... Maksaa nyt oliko se 116 euroa Sormuksesta, jonka pitäisi olla aivan tavallinen kultasormus, paitsi että on kullalla päällystettyä hopeaa... Täyttä kultaa oleva sormus maksaa vähemmän kultasepällä... Ja haltiariipus ( en muista hintaa ) on hopeaa, jossa on aitoja zirkoneita...

Jaa noh, kannanottoja...
 
Näin tänään tämän kyseisen mainoksen ekaa kertaa ja täytyy myöntää että olin hiukan ymmälläni...
Hinta oli kyl aivan liian korkea,116€!!
Se haltijariipuskin oli aika pilipali-koru. Oikeita zirkoneita...ja pah!!
Miks ei laittanut oikeita timantteja siihen niin tulis vähän enemmän arvoa.
En kyl aatellu ostaa mitään noista :twisted:
 
Lieneekö edes tarpeellista sanoa: huijausta, rahastusta ja kusetusta. Jokainen idiootti joka tuohon sortuu saa suorittaa seppukun aamunkoitteessa.

Alkaako ikä painaa, vai miksi minulla on sellainen olo että olisin flamettanut näitä "valtasormuksia" aiemminkin?
 
Joo mäki näin ton! Ajattelin kanssa tehä topikin siitä, mutta joku ehti ensin. Ne on kyl niin hitsin huonosti näytelty ne jutut: "en pysty elämään ilman tätä" ja kaikkee tollasta. Hullua rihkamaa ja joku 100 e!
 
Eipä ole uutta tämäkään. Kun netissä on ollut kaikennäköistä oheistuotetta (laadukastakin) jo ensimmäisen osan ilmestymisestä lähtien.

Itse en noista sormuksista mitään ostaisi, koska ne ovat kuitenkin uniikkeja esineitä tarinassa, ja tulisi tosi kopio-olo silloin.
Mutta esimerkiksi Viimeisen Liiton taistelussa haltia-armeijalla käytössä olevan kahden käden miekan voisin haluta. Ne on upeita. Kaksi sellaista. :) Joskus vielä.
 
Kun näin sen mainoksen en tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa..
 
Nyt uusin mainos mainostaa Passeli-sormuksia. On Passeli-sormus Lite, Passeli-sormus Medium ja Passeli-sormus Full.

Passeli-sormus Lite on tehty muovista ja pahvista, ja se maksaa 200 euroa.

Passeli-sormus Medium on tehty kivestä, maksaen 400 euroa.

Passeli-sormus Full on tehty raudasta ja nikkelistä, sehän tietenkin maksaa 600 euroa.

Mutta ei siinä vielä kaikki! Jos ostat kaikki kolme sormusta yhteispaketissa, saat mukaasi aidon Plonkun - vieläpä tuhkakipossa! Ja eikä siinäkään vielä kaikki! Mukaan mahtuu myös Pauronin valtatorni (tehty 98% paperista!) sekä Passentír, lasikuula jolla näkee kauas!

Kaikki tämä yhteishintaan VAIN 1500 euroa!

+ postikulut

Erillistilauksiin tulee mukaan käsittelykulut 500 euroa
 
Heh. Kylläpä nuo Passeli-sormukset kuulostavat "laadukkailta" :wink:
Pitäisköhän ostaa :lol:??
Hehhee....
 
Merri sanoi:
Nyt uusin mainos mainostaa Passeli-sormuksia. On Passeli-sormus Lite, Passeli-sormus Medium ja Passeli-sormus Full.

Passeli-sormus Lite on tehty muovista ja pahvista, ja se maksaa 200 euroa.

Passeli-sormus Medium on tehty kivestä, maksaen 400 euroa.

Passeli-sormus Full on tehty raudasta ja nikkelistä, sehän tietenkin maksaa 600 euroa.

Mutta ei siinä vielä kaikki! Jos ostat kaikki kolme sormusta yhteispaketissa, saat mukaasi aidon Plonkun - vieläpä tuhkakipossa! Ja eikä siinäkään vielä kaikki! Mukaan mahtuu myös Pauronin valtatorni (tehty 98% paperista!) sekä Passentír, lasikuula jolla näkee kauas!

Kaikki tämä yhteishintaan VAIN 1500 euroa!

+ postikulut

Erillistilauksiin tulee mukaan käsittelykulut 500 euroa
Hahahahahahahahahahahahahahahahahaha!!! :D
 
Haa-haa!
Taidanpa alkaa nauhoitella ostos TV:tä. Tuollainen mainos on aivan pakko nähdä. Pääseepähän sitten naureskelemaan oikein kunnolla tavaran "hyvälle laadulle" ja aivan pakko saada -sönkötykselle. Ostos TV on välillä paras hupikanava. Anteeksi jos tämä nyt sitten loukkaa jotakuta joka mahdollisesti mokoman krääsän meinaa ostaa.
 
Enpä uskoisi, että kukaan täältä pahemmin innostuu moisen perään, hinta kun on korkea ja kovinkaan monella ei ole yksinkertaisesti varaa. Itselläni olisi varaa, muttei tuommoista yksinkertaisesti viitsi hankkia jos ei ole ylimääräistä rahaa. Mieluummiin säästää raha History of Middle-Earthin isoon kokoelmapakkaukseen, joka maksaa sen 270 euroa ja risat.
 
Ajatus sinänsä on ihan kiva, ei minulla sinänsä ole mitään noita TSH-koruja vastaan. Mutta se itse mainos! Ei herranjestas, sehän on niin ala-arvoisen kehno, huono ja naurettava, että ei oikein tiennyt olisiko pitänyt itkeä vai nauraa! Asiallisuudesta ei ole tietoakaan, ja täytyy vain ihmetellä kuinka tyhminä meitä pidetään! Aaaarrgghh!

PS. Terris, ei kiroilla. Ja Firena, ei quotata niitä kirosanoja.
 
Tässähän oikein itsekin kiinnostuu tuosta mainoksesta. Voiko se oikeasti olla noin huono? :D
Ehkäpä pitää pitkästä aikaa laittaa telkkari päälle.
Tuleeko se MTV3:lta vai Neloselta, vai jopa molemmilta?
 
Ei kun se tulee Ostos-TV:n digikanavalta. Siellä tulee vain passeleita ohjelmia.

Oikeasti, lähes kaikki Ostos-TV mainokset ovat naurettavia. Minulle tuollainen amerikkalaistyylinen mainostaminen ei uppoa millään.
 
Enpä ole vielä kyseistä mainosta nähnyt, mutta mielenkiinnolla sen katselisin.

Vaikka korut ilmeisesti ovat pelkkää rihkama-kamaa,
niin minusta on silti erittäin ärsyttävää, että Ostos-tv tunki nyt nenänsä Sormusten Herraan.
Vaikka tuo LotRin kaupallistaminen on tapahtunut nyt leffojen myötä, niin tuo Ostos-tv-homma kuitenkin jotenkin tuntuu menevän liian pitkälle.

Ostos-tv on kyllä niin teennäistä amerikkalaista roskaa, että Sormusten Herra ei sinne kuulu. Ei missään muodossa. :evil:
 
En ole nähnyt kyseistä mainosta..vielä! Kaikkihan nuo Ostos-tv jutut on huijausta, tai ainakin kaikki mitä tyhmät sukulaiseni ovat ostaneet (tyhmyys ei kulje suvussa :D ). Sinänsä sormus olisi kiva, mutta en todellakaan tuollaisella hinnalla sitä ostaisi. Lahjaksi sellaisen voisin ottaa..*vink vink* :lol:
 
Anteeksi että kiroilin :oops: Se "ohjaaja" tai se joka siinä on pääosassa, sekin on jostai vaa kaivettu siihe ja muka ohjaaja. Ja sitte sormus boksi :o kun sen avaa niin kuuluu klonkun ääni "my precious". Se tulee jostai euro ostos tv:ltä ainaki? Sellaselta mä sen näin. Ja se musiikki siinä! On olevinaan "lotr musaa" :)
 
Parastahan koko mainoksessa on se, että "The One Ring" on käännetty "Ainutlaatuiseksi sormukseksi" ja haltiakoru on luonnollisesti haltijakoru.

Suosikkikohta on kyllä se ällöttävä pariskunta, joka juhlistaa rakkauttaan tällä ihastuttavalla haltijakorulla. Jees jees. Minäkin haluan juhlistaa ikuista rakkauttani lasinpaloilla. :roll:

Piti tulla sanomaan oma kommentti ennen kuin tälle topikille käy kuten sille krääsäkeskustelulle. ;)
 
Ylös