"Spekuloidaan avatareja!" sanoi Huopahattu

Ihan äsken otin hetken mielijohteesta läppärin webbikameralla(kun ei muuta ole) kuvan, kun oli niin kaunis ja mystinen kuu, ohuehkon pilviverhon takana. Kuvan Kuusta tuli pienen pieni, mutta niin onnistunut, että vaihdoin sen avakseni.
 
Atheon sanoi:
... oli niin kaunis ja mystinen kuu, ohuehkon pilviverhon takana. Kuvan Kuusta tuli pienen pieni, mutta niin onnistunut, että vaihdoin sen avakseni.

On tosiaan onnistunut. Harmi, ettei tuota näe isompana...
 
Joo, ei oikein onnistunut zoomailu. Alkuperäinen kuvahan on tietysti isompi, mutta siinä onkin sitten mukana ikkunanpokat, naapuritalo, pihapuut ynnä muut sivutuotteet, jotka päätin leikata pois.
 
Kuu-ava on ihana! Sitä jää mielellään katsomaan pitemmäksikin aikaa :) Yritin viikonloppuna itsekin saada kuvatuksi kuuta omalla kamerallani, mutta eihän siitä mitään tullut.
 
Kuusta on äärimmäisen hankala saada hyviä kuvia. Vaikka se näyttäisi kuinka suurelta niin kameran läpi se on vaan onneton pilkku. Atheonin ava on kyllä onnistunut.
 
Mitä ihmettä? Onko Käärme tullut nälkäiseksi ja alkanut syödä avatareja? Jasin ja Qoheletin avat ovat kadonneet!! Useammankaan latauksen jälkeen heillä ei näy minkäänlaisia kuvia tai edes kohtaa jossa niiden kuuluisi olla. Vai onko iskenyt avatarkriisi?
 
Muistin taas pitkästä aikaa majavan. Jas ei olekaan enää aikoihin ollut majava. Nyt se on penkuiini!!! Tuo on kyllä harvinaisen hauska penkuiini.
Itsekin suunnittelin jossain vaiheessa jotain ihan muuta avaa, mutta olen jo sisäistänyt lohikäärmeen itselleni ja itseäni kuvaavaksi hahmoksi johon varmaan moni muukin minut yhdistää joten miksipä tuosta luopumaankaan ;)
 
Uusi foorumi, uusi avatar. Tuo vanhan foorumin avatar ois jääny niin epätarkaksi pienuutensa takia (ja se oli foorumin avatarvalikoimista löytynyt) Final Fantasy IX -pelin ilmalaivan kuva ja koska minulla niin pitkään oli ollut käytössä halusin pitää saman aiheen ja tyylin avatarissani täällä uudella foorumilla, joten hain hivenen erilaisen mutta samaisen pelin samaisesta ilmalaivasta olevan kuvan. Ihan mukavaa vaihtelua siis.
 
Olenko ainoa joka ei meinannut saada uutta avaa itselleen täällä uudessa käärmeessä? Liekö tietokoneestani johtunut mutta ei vain ladannut gravatarin kautta kuvaa. Vanha avani olikin kadonnut internetin syövereihin tässä vaihdossa, mutta tämä uusi on mukavan värikäs. Kuvaa hyvin persoonaani:D
 
Haluaisin niin väittää, että ostin Hunt Emersonin kuvittaman sarjakuva-albumin Samuel Taylor Coleridgen runosta Vanhan merimiehen tarina kannessa olevan albatrossin mielipuolisen virnistyksen vuoksi, mutta kyllä se sisältö enemmän vaikutti ostopäätökseen. Tuossa se nyt kuitenkin virnistelee.
 
Olenko ainoa joka ei meinannut saada uutta avaa itselleen täällä uudessa käärmeessä?
Minäkään en onnistunut ainakaan tänään pähkäilemään uutta avataria itselleni, ja vanha näyttää hukkuneen muuto yhteydessä johonkin. Ehkä vielä yritän temppuilla avan itselleni. :)
 
Minulla oli pieni avatarkriisi eilen ja jos joku sattui seuraamaan sattumalta niin minulla saattoi bongata varmaan kolme tai neljä eri kuvaa. Minä jopa piirsin ihan uuden lohikäärmeen itselleni, mutta siitä tuli liian hempsu. Lopulta pistin Novan skannaamaan uudestaan suurempana tuon kuvan josta vanha avatarini on alunperin otettu ja sain isomman kuvan josta sain rajattua sopivaisen. Rajaus ei ole yhtä onnistunut kuin Merrin tekemässä vanhassa versiossa, mutta en nyt jaksa säätää ja btarkistaa miten se siinä meni. Hyvä näin :)

Pagban ava sopii jotenkin kuin nokka päähän. En osaa sanoa miksi, mutta niin se vaan on.
 
Huoh. Minun pitäisi tehdä uusiksi paitsi perusavani, myös sen kevät-, juhannus-, syksy-, kekri-, joulu- ja talviversiot. Saa nähdä, milloin jaksan ryhtyä moiseen.
 
Mutta Isilmírën avatar on toisaalta niin ihana, että on mukavaa, että se on kuitenkin siirtynyt tänne uudelle foorumillekin - jos kohta lopullinen siirtymä teettääkin paljon töitä, huh. :) Olen sitä kuitenkin kontutaipaleestani aimo osan aina ihastellut.
 
Joulu Kilgrave-Tennant.
Because reasons.

Tässä se tallennettuna vielä tuleville sukupolville, koska
joulun jälkeen vaihdan todennäköisesti taas vakioavan. :p
12316376_10153361098306896_1795603632839045985_n.jpg
 
Ylös