"Spekuloidaan avatareja!" sanoi Huopahattu

Teki kaiken tämän Jouluintoilun keskellä mieleni vaihtaa avatar Grinchiksi, mutta koska kuitenkin tykkään Joulusta, päätin vaihtaa avatarini vastarannan kiiskeen.
 
Minäkin huomioin Caelen avatarin erityisesti. Punainen pieni lakki sopii kuin miekka tuppeen tuollaiseen musta-valkoiseen yksityiskohtaiseen kuvaan.
 
Jouluiset kuvat ja tonttulakkiset hahmot ovat kivaa vaihtelua ja on hauska seurata mitä itsekukin on keksinyt. Omasta kuvastani (Raappanan kammi) on olemassa talvinen versio...

http://media.photobucket.com/user/K...]=images&filters[secondary]=videos&sort=1&o=0

Talvikuvassa on se yksinkertainen "pikkuvika", että en ole ottanut kuvaa itse, enkä ole kammilla ollut talvella. Tämän kesäkuvan olen ottanut itse elokuun lopulla vuonna 2009 ja yövyin silloin tuossa ihastuttavassa hobitinkolossa yhden yön. Kammi on 4 neliönmetrin suuruinen, sisällä on yhdessä nurkassa takka ja laverit on kahdelle yöpyjälle.
 
Kiitos Dracaena! Ajattelin että Muchan neito olisi kivaa vaihtelua Audreylle, se kun oli ollut avatarina jo tovin. :p
 
Muistelenko oikein, että kyseinen neito on Kevät yhdestä Muchan vuodenaikoja kuvaavasta neljän kuvan sarjasta?
 
Minä taas talvistin avani jo joitakin päiviä (en muista montako) sitten. Oikeastaan tämä on aika hauska tapa mikä on tainnut tarttua Isilmírëltä ja Micolta aikoinaan. Että ava vaihtuu vuodenaikojen mukaan. Tykkään parus avastani, tykkään syysavani väreistä, mutta kaikista kauneimpana pidän tätä talvista versiota. Joskus kyllä ikävöin alkuperäistä avaani. Sitä jossa on osa ex libriksessäni esiintyvästä lohikäärmeestäni. Kaipa sekin on joskus otettava käyttöön. Muistaakohan kukaan muuten että ensimmäisessä avassani oli lentäviä korppeja? Se oli joku valmis avatar silloisen Käärmeen listauksesta. Muistan että myöhempinä vuosina joku muu otti sen käyttöönsä ja kävin jonkinmoisen henkisen työn että saatoin hyväksyä tämän, vaikka korppiava oli käytössä vain hetken.
 
Hitsi, minäkin innostuin. Tämä ei kyllä erotu kovin hyvin (vitsi menee hukkaan koska vaaka ja puhekupla eivät mahdu yhtä aikaa mukaan), joten ties vaikka vaihdan vielä jos löydän jostakin paremman (tai sitten sen perinteisen rottani, jolla on tonttucozza päässä...

92-COPIA.JPG
 
Ylös