Star Wars

Rabbi-T sanoi:
Puolhaltia sanoi:
Rabbi-T sanoi:
Saako "Star Wars Kid" roolin elokuvasta?
Mä voin jo melkein sieluni silmillä nähdä sen kohtauksen. Obi Wan pakenee valtavaa klooni/droidi/öhkömönkiäisarmeijaa, kun yllättäen kulman takaa astuu esiin tämä lihava kakara kaksiteräisen valomiekan kanssa: "Run, master Jedi! I'll delay them!" :lol:

Itse asiassa tuo ei ole naurun asia. Siis se on vakava juttu, jätkä sai siitä ikuisia traumoja, ja joutui muuttamaan ja vaihtamaan koulua, kun ei enää kestänyt sitä. Miettikää jos omat kaverinne tekisivät sellaista. Ei kuulosta mukavalta, eihän?

Mä oon samaa mieltä!
Ne videot on tosin aika hyvin tehtyjä... :) www.kinofans.com/.../ star_wars/epi-3-anakin.jpg



ps. Se Anakinin uus hiustyyli on aika tyhmän näköinen!
epi-3-anakin.jpg
 
Voi olisivat nyt Anakinin hiukset toisenlaiseksi laittaneet. Nauruunhan tässä kuolee jo nyt. Suorat olisivat olleet paremmat tai jotenkin toisella lailla. L'Oreal mainokseen tuollaiset hiukset.
Noh, ehkä tuo julmailme korvaa kaiken! :wink:
 
Rabbi-T sanoi:
Itse asiassa tuo ei ole naurun asia. Siis se on vakava juttu, jätkä sai siitä ikuisia traumoja, ja joutui muuttamaan ja vaihtamaan koulua, kun ei enää kestänyt sitä. Miettikää jos omat kaverinne tekisivät sellaista. Ei kuulosta mukavalta, eihän?

Hmph. Tosikko. :p
 
Episodi kolmosen promo-julisteita (Comic Conista)
http://www.millenniumfalcon.com/phpbb/viewtopic.php?t=1513

Tuo keskimmäinen näyttää ihan hyvältä.
 
Ite tykkään noista kolmesta eniten vikasta. Ykkönen on sarjismainen, kakkonen Jedin Paluumainen.

Tossa ois virallinen teaserjuliste ----> http://ffmedia.ign.com/starwars/image/revengeofthesith-poster-teaser-lg_1099089679.jpg

(Koko on sitten 1296x2007 pikselii, 312,14 kiloo. En suosittele modeemikäyttäjille)

Eilen ilmestyi virallinen teaseri. Sitä pääsee vilkaisemaan monestakin paikasta, itse onnistuin ainoastaan osoitteessa http://movies.guide.real.com/

Ihan kivaltahan toi näyttää.
 
Teaser Trailer Nelosella sunnuntaina! - Teaser-Trailer tullaan näyttämään Sunnuntaina 4Pop ohjelman yhteydessä. Videot valmiiksi....
Mutta vielä teaseri on ladattavissa täältä: Ep3 Teaser-Trailer

Mutta kannattaa huomioida se, että LucasFilm tappaa noita mirroreita aika tahtia, joten en voi luvata että tuokaan pysyy pitkään ylhäällä.
Ai niin, eli tuolta osoitteesta valitsette full.mov tiedoston ja toistaminen tapahtuu QuickTime ohjelmalla, mutta toistamiseen voi kokeilla hyvin myös QuickTime Alternativella - Google auttaa ohjelmien saamisessa, jos teillä ei ole vielä kumpaakaan ennestään.
Jos teitä ei kiinnosta videon lataaminen, niin trailerin sisältöön voi myös tutustua Pilvikaupunki-sivustolla. Eilinen oli todella vilkas päivä siellä ja myös traileri oli ladattavissa sieltä, mutta ei enää kiitos LucasFilmin.

Suora linkki Ep3:sta käsittelevään forumiin: Ep3 Keskustelu
Sieltä löytyvät niin;
- Uusimmat Ep3-spoilerit,
- kuvakaappaukset teaser-trailerista & tulevasta Ep3 videopelistä
- ja paljon muuta asiansaralta.
Jos jostakin syystä ette satu saamaan teaseria yllä olevasta linkistä ja teiltä jää sunnuntaina 4Pop katsomatta, niin #kontu-kanavalla vain /msg Hero| "Pyyntö", niin voin lähettää teille trailerin - kun nyt satun olemaan paikalla....

/Edit. Muokkasin hieman sisältöä ja rakennetta.
 
Teaseri oli loppujenlopuksi melko onneton. Itse elokuvasta näytettävät kohdat jäävät niin vähäisiksi, ettei mielenkiinto ehdi kunnolla herätä. Melko jänniä ideoita leffassa tuntuu jokatapauksessa olevan, kuten (mitä ilmeisemmin) taistelu Coruscantin yläpuolella. Taisteluista vaan ei noin nopeissa otoksissa ehtinyt saamaan minkäänlaista käsitystä, ei edes ovatko ne hienoja vai huonoja.
Anakinista on viimein tehty hieman Luken näköinen ja niin pitääkin olla, onhan kyseessä hänen isänsä. Rehellisesti sanoen minua tuo hiustyyli ei haittaa (enää, kyllä se ensimmäisellä teaserin katselukerralla haittasi).
 
Teaser oli, löydettyäni pitkän etsinnän toimivan ja vielä mov-muotoisen linkin, aika pettymys myös minulle. Uutta ja ihmeellistä ei näkynyt paljon ollenkaan, ja sekin mikä näkyi sai aikaan vain uusia kysymyksiä. Esimerkiksi kuka tuo valkonaamainen, punakaapuinen pahis oli? Onko kyseessä Pilvikaupungissa spoilaroidut
Darth Plagueis vai Grievous
?

IMDB:stä löytyi kuitenkin päiväni pilaaja ja pahin toteutunut spoileri: näyttelijöissä on listattu myös rakas ystävämme Jar-Jar Binks, ja vielä aika korkealla, joten hänen voisi olettaa olevan ihan isohkossa roolissa. Miksi, oi miksi ?!
 
Gandar sanoi:
Teaser oli, löydettyäni pitkän etsinnän toimivan ja vielä mov-muotoisen linkin, aika pettymys myös minulle. Uutta ja ihmeellistä ei näkynyt paljon ollenkaan, ja sekin mikä näkyi sai aikaan vain uusia kysymyksiä. Esimerkiksi kuka tuo valkonaamainen, punakaapuinen pahis oli?
Eikös teaserin tarkoitus nimenomaan ole uusien kysymysten ja mielenkiinnon herätteleminen? Varsinaiset trailerit ovat sitten asia erikseen.

Minusta vanhan yhdisteleminen uuteen oli aivan pätevä veto. Hyvä tietää, että sitä ainakin yritetään luoda vähän sidettä trilogioiden välille.
 
Gandar sanoi:
Esimerkiksi kuka tuo valkonaamainen, punakaapuinen pahis oli?
Tuo todellakin jäi vaivaamaan. Katsoin kohdan jossa hänet näytettiin moneen kertaan ja ihan "mukavan" näköinen kaveri. Hyvän värinen ainakin. :p

EmuRilli sanoi:
Minusta vanhan yhdisteleminen uuteen oli aivan pätevä veto.
Oli toisaalta. Kuitenkin uudet kohtaukset ja uudet asiat tulivan melkoisen kovalla vauhdilla ja piti kuusi kertaa katsoa uudestaan ja hidastettuna, että kaiken pienen ja "tärkeän" huomasi. :roll: Vaikka en varmaan huomannutkaan.

Isolta kankaalta tuon kyllä tahtoisin nähdä. Siinäkin olisi enemmän tunnelmaa.
 
Quoten käyttö tuottaa taas päänvaivaa, mutta lopetetaan vikinä ja laitetaan asiaa. Spoiler-kammoisille ei suositeltavaa luettavaa, vaikka en tod.näk lipsauta tässä mitään sydämenpysäyttävää.

Teaser oli, löydettyäni pitkän etsinnän toimivan ja vielä mov-muotoisen linkin, aika pettymys myös minulle. Uutta ja ihmeellistä ei näkynyt paljon ollenkaan, ja sekin mikä näkyi sai aikaan vain uusia kysymyksiä. Esimerkiksi kuka tuo valkonaamainen, punakaapuinen pahis oli? Onko kyseessä Pilvikaupungissa spoilaroidut Spoilaus:
Darth Plagueis vai Grievous ?
Ei kumpikaan itseasiassa. Ensimmäistä vaihtoehtoa ei tulla näkemään elokuvassa ainakaan lihallisessa muodossa, mitä nyt muistelisin Pilvarista lukeneeni ja jälkimmäistä taas pimitetään mahdollisimman paljon. Tod.näk vasta vasta varsinaisessa trailerissa tullaa näyttämään, mutta uskoisin että vain vähän.

Wanhan liittäminen oli myös minun mielestä hyvä veto, ja samalla tuo tuntuikin muulta kuin pelkän uuden kuvamateriaalin vyörytykseltä. Monet on kylläkin sanoneet että tuo on vähän liian paljastava, ja onhan tuo kyllä melko pitkä.
Hyvä pätkä kaikesta huolimatta.

Ai niin tuo punapukuinen äijä: Hän on
Tion Medon
Enemmän tietoa hänestä:
Hän on yksi erään uuden Lucasin keksimän planeetan (Utapaun) hallitsija, joka auttaa Obi-Wania kun hän on juuri Grievousta metsästämisessä, mutta tarkkoja tietoa hänen osallisuudesta tapahtumiin en osaa sanoa. Joitakin epämääräisiä huhuja, mutta tuo varmaan riittää. Nyt on kiire poies koneelta.

/Edit: Huom! - punapukuisen äijän nimi muokattu, kun näköjään George & kumpp on vaihtaneet nimen muotoa hieman tuotannon aikana.
 
IMDB:stä löytyi kuitenkin päiväni pilaaja ja pahin toteutunut spoileri: näyttelijöissä on listattu myös rakas ystävämme Jar-Jar Binks, ja vielä aika korkealla, joten hänen voisi olettaa olevan ihan isohkossa roolissa. Miksi, oi miksi ?!
tuo todellakin pilasi loppupäiväni/illan. :(
olisivat voineet poistaa turhan nautinnon pilaajan.. Tykkääköhän kukaan tuosta Binksistä?

( kysymys joka ei ilmeisesti tänne kuulu, mutta kuitenkin: miksi nuo spoilerit eivät näy, vaan ne on ikään kuin "päällystetty"valkoisella?)
 
haltia sanoi:
( kysymys joka ei ilmeisesti tänne kuulu, mutta kuitenkin: miksi nuo spoilerit eivät näy, vaan ne on ikään kuin "päällystetty"valkoisella?)
Jotteivät ihmiset, jotka eivät halua spoilereita nähdä, niitä joutuisi vahingossa näkemään. Tuota vartenhan spoileritagit yleensäkin ovat. Niissä olevan tekstin saa näkymään maalaamalla.

Ja mitä taas tulee Binksiin, minne se nyt hukattukaan olisi? Kyllä Lucas sen verran kovakalloinen kaveri on, etten minä koskaan ole viitsinyt toiveita edes elätellä, ettei ystävämme Jar-Jar esiintyisi myös kolmannessa osassa. Ainoastaan pidän peukkuja, että kyseinen gungan esiintyisi ruudussa edes kohtalaisen vähäisessä roolissa - kakkosen eikä ykkösen malliin.

Ja lopuksi erään salaisen tietolähteen paljastama repliikki tulevasta leffasta:
"Ani, meesa your father."
;)
 
Gandar sanoi:
IMDB:stä löytyi kuitenkin päiväni pilaaja ja pahin toteutunut spoileri: näyttelijöissä on listattu myös rakas ystävämme Jar-Jar Binks, ja vielä aika korkealla, joten hänen voisi olettaa olevan ihan isohkossa roolissa. Miksi, oi miksi ?!
Vertaappa tuota listaa Episode II:n cast-listingiin. Jar Jar on tasan yhtä korkealla, eikä hän mielestäni ollut AotC:n kovinkaan suuressa roolissa. Odottaisin Jartsan olevan max. muutaman minuutin ajan kuvaruudussa näinkin synkässä leffassa.
 
Nytpä on ilmestynyt jopa kuva elokuvasta. Laitan tänne vaikka useat teistä on sen varmasti havainnut.

http://img12.paintedover.com/uploads/12/episode3_spoileriffic_spacebattle.jpg

Kuva näyttää jotenkin täyteen tupatulta ja värikkäältä, mutta onneksi lupaavalta.
Olen tässä töllännyt aikaisempia elokuvia ja alkanut hiljaksiin toivomaan että kolmannessa elokevassa alukset ja paikat olisivat edes hieman sotkuisemman/likaisemman/törkyisemmän näköisiä eikä liian puhtaaksi pyyhittyjä, mutta toteutuuko se jää nähtäväksi..
 
Oli aikakin saada uusiin elokuviin kunnon avaruustaistelu eikä mitään tyyliin: Pikku-Anakin tuhoaa yksin koko komentoaluksen! :x
:) Hieno kuva tuo oli mielestäni! Selviä X-Wingin edeltäjiähän nuo alukset olivat....

Olihan Uudessa Toivossa X-Wingit aika törkyisiä! (ainakin alkuperäisessä)
Mutta juu...
153 päivää Suomen ensi-iltaan... :D
 
haltia sanoi:
Nytpä on ilmestynyt jopa kuva elokuvasta. Laitan tänne vaikka useat teistä on sen varmasti havainnut.

http://img12.paintedover.com/uploads/12/episode3_spoileriffic_spacebattle.jpg

Kuva näyttää jotenkin täyteen tupatulta ja värikkäältä, mutta onneksi lupaavalta.
Olen tässä töllännyt aikaisempia elokuvia ja alkanut hiljaksiin toivomaan että kolmannessa elokevassa alukset ja paikat olisivat edes hieman sotkuisemman/likaisemman/törkyisemmän näköisiä eikä liian puhtaaksi pyyhittyjä, mutta toteutuuko se jää nähtäväksi..
Kun kerran tänne on jo yksi Spoilerifficin kuva eksynyt, niin sopii laittaa linkkiä myös muihin hänen levittämiin kuviin, jotka on kaikki laadultaan aivan huippuluokkaa vaikka taustaa ei ole.

1. Pilvikaupunki - Yoda valvontahuoneessa
2. Pilvikaupunkin - Yoda | Tässä vielä uusin kuva, missä on myös Yoda - laadullisesti kuva on imho aivan loistava ja näyttää erittäin yksityiskohtaiselta ja realisteselta.
 
Ylös