Star Wars

Suosittelen kyllä katsomaan tuon Clone Wars tv-sarjan joka on erinomaista SW viihdettä. Itse olen netistä katsonut 11 jaksoa tätä sarjaa ja seuraavaa osaa jää oikein odottamaan.

Kyseinen sarjahan alkoi myös eilen MTV3:lla joten kaikki SW-fanit katsokaa ihmeessä tuota sarjaa.

PS: ja jos tuosta sarjasta ei muka tykkää niin ei silloin ole katsojan sisällä sitä todellista Star Wars henkeä ;)
 
Clone Wars -sarjan aloitusjakso sai kriitikoilta hieman nurjaa kritiikkiä, joten odottelin jännityksellä sarjan alkamista. Katsoimme pojan kanssa (12 v. ja erittäin kriittinen) ensimmäisen jakson, josta totesimme, että se on kelpo viihdettä. Star Wars-fanin ja muidenkin kannattaa katsoa.
 
CthulhuBard sanoi:
PS: ja jos tuosta sarjasta ei muka tykkää niin ei silloin ole katsojan sisällä sitä todellista Star Wars henkeä ;)

Jep. Ihan niin kuin kenenkään LotR-leffoista tykkäävän sisällä ei ole todellista Tolkien-henkeä ;b
 
The Clone Wars (2008) ja Clone Wars (2003) on muuten kaksi eri sarjaa, ja siihen kun vielä lisätään se täyspitkä pilottianimaatio samalla nimellä niin alkaa mennä hyvin sekaisin.

Mutta asiaan, kahtelin tuon ensimmäisen jakson tuossa Episodi 1:n jälkeen, ja minusta se oli ihan hyvää kamaa vaikka Yoda näyttääkin vähäsen hassulta. Hyvää toimintaa alusta loppuun vaikka juonellisesti ei mikään kovin erikoinen ollutkaan eikä sith vs Yoda oikein toiminut lopussa.

Odotan innolla jatkoa.
 
Katsoinpa minäkin Clone Warsia kun se lauantaina tuli ja pitää todeta että sarjaa voi lämpimästi suositella ainakin faneille. Grafiikka jakaa varmasti mielipiteitä, omasta mielestäni se oli varsin tyylikästä. Star Warsia fanitin ala-asteella valtavasti, välissä innostus laantui, mutta alkaa taas heräillä. Myös kirjoja kannattaa lukea, niitä on suomeksikin julkaistu reilu läjä.
 
Isilmírë sanoi:
CthulhuBard sanoi:
PS: ja jos tuosta sarjasta ei muka tykkää niin ei silloin ole katsojan sisällä sitä todellista Star Wars henkeä ;)

Jep. Ihan niin kuin kenenkään LotR-leffoista tykkäävän sisällä ei ole todellista Tolkien-henkeä ;b

No minä en tuota sanonut enkä alkaisi moisia vertailemaan :p
 
juu. Clone Wars -sarja toimii kyllä yllättävän hyvin. (12 jaksoa alla :D )
Niitä synkempiäkin(=parempia) jaksoja tulee sitten myöhemmin ja äxöniä paikoittain piisaa. Sarja toimii kyllä mielestäni hyvin, vaikka välillä tulee olo, että jotain olisi voitu toteuttaa käsikirjoituksen puolella paremmin. Piirrosjälki miellyttää ainakin minun silmiäni vaikkei siinä mitää "uutta ja ihmeellistä" olekaan. Varsinkin avaruustaistelut tms toimivat yhtä hyvin kuin elokuvissakin. Musiikitkin ovat yllättävän onnistuneita vaikkaki se uusi tunnari on karmea :p

Suosittelen, jos sattuu tykkäämän Star Warseista.
Ja sitä kunnon tarinaahan löytyy sitten kirjoista ja näistä "paremmista" sarjakuvista. Varsinkin Legacya suosittelen.
 
Aremir sanoi:
Grafiikka jakaa varmasti mielipiteitä, omasta mielestäni se oli varsin tyylikästä.
Vähän olisi voinut vielä parantaa, mutta minusta varsin hienoa. Vähän ottaa päähän kun unohtui viime lauantaina tuo, mutta muut jaksot olen katsonut.

Aremir sanoi:
Katsoinpa minäkin Clone Warsia kun se lauantaina
THE Clone Wars, Clone Wars tuli jo vuonna 2003.

Sithin arvot eivät ole tosin ihan mukana, koska Sidious on mestari ja hengissä, mutta Dookulla on omia koulutettavia. Tosin Dooku ei vissiin ole täysin Sith, koska oli jo oppinut Jedi aikaisemmin, joten yrittääkö hän olla jotain siinä välissä? Toinen hassutus on tuo kenraali Skywalker..
Kirjoista olen lukenut Petoksen seitti ja Darth Maul sekä sarjakuvista kaikki episodit ja Musta Keisari. Petoksen Seitti on aika ehdoton, koska se punoo juonta yhteen ja kertoo miksi Naboo joutui saartoon.

Meinasin omaakin Star Wars -sivustoa pystyttää, koska Pilvilinna.net on helppo voittaa, mutta Jedipedia nousikin severta kovaksi tapaukseksi, että haaveet ainakin toistaiseksi karisivat vähän. Tosin voisihan senkin voittaa kun Wikipedian tyyli ei ole mikään paras mahdollinen..
 
Rebels on muuten mielestäni ihan hauska katsottava, kelpaa myös keskimmäiselle jälkikasvulle ( = hyperkriittinen 16-vuotias). Itse pidän siitä enemmän kuin Clone Wars -sarjasta, vaikka sekin on ihan hauska. Toki CW:ssä minua ottaa päähän se, että jaksot eivät ole ajallisessa järjestyksessä. Mur. Sitä aikaisempaa Clone Wars sarjaa en ole katsonut, syystä että Tartarovskyn piirrostyyli sopii omaan makuuni kuin hajuvesi lihapulliin.
 

Tämä ei ole kaanonia SW:tä mutta mielestäni sen verran komeaa animaatiota fanituotteeksi (tekijä: Paul Johnson), että ajattelin sen tännekin laittaa. En ainakaan nopealla haulla löytänyt aikaisempaa linkitystä.

Eli jos pidätte...
- Star Wars:sta ;)
- TIE-Fighter pelistä (vuosimallia 1994)
- 80-luvun tyylisestä animesta
- siitä että Imperiumikin voittaa joskus

...niin silloin uskon, että pidätte tästäkin. Itse ainakin olin leuka lattiassa kun tämän ensi kerran näin. Ja varsinkin tuota TIE-Fighter peliä pelanneet voivat bongata monta pientä mutta tuttua juttua tuolta animaation keskeltä.
 
Aika päheä animaatio! Musiikki vain häiritsi, koska Star Warsin kuuluu tapahtua sinfoniaorkesterin eikä rokkitilutuksen säestyksellä ;)
 
Jep, musiikki särähtää vähän korvaan. Olisihan sitä voinut hakea vähän enemmän tuota klassista sinfoniaa kuten sanoit. Mutta animaatiojälki on kyllä loistavaa ja kunniaksi "vanhalle kunnon animelle". Täytyy vielä sanoa, että jos joku tekisi tällä tyylillä sarjan "Imperials" (tai jotain :grin:) niin meikäläinen kyllä katsoisi varmasti.
 
Tämä on kieltämättä hieno, nähty on mutta ei täällä. Ainoa mikä häiritsee on tuo TIE Bomberin superhyperohjusjärjestelmä, joka tekisi siitä paremman hävittäjän kuin TIE Defender.
 
Aika päheä animaatio! Musiikki vain häiritsi, koska Star Warsin kuuluu tapahtua sinfoniaorkesterin eikä rokkitilutuksen säestyksellä ;)

Eikä kuulu, kivaa vaihtelua turhaan viulun kitkutukseen ja sopii varsinkin pahisten puolelle. ;)

Mutta mitä on "tilutus", häh aarre, mitä on tilutus?
 
<puffi>
TIE Fighteria ja muita vanhoja kunnon Star Wars-pelejä pelanneilla on erinomainen mahdollisuus nostalgisointiin, kun sekä gog.com että Steam tyrkyttää niitä alehintaan.
</puffi>
 
Ohhoo! Tuollahan on vaikka mitä. KoTOR I on juonellisesti paras StaWa peli ikinä. Kakkonen olikin sitten vähän plääh siksi, kun se julkaistiin keskeneräisenä. Republic Commando on namia, itken vieläkin kun sen jatko-osaa ei ikinä julkaistu.
 
KOTOR ei suostu pyörimään kummallakaan läppärilläni. Siinä meni vajaat kolme egeä hukkaan. Nostalgiannälässäni pelasin Xbox-versiota XO:lla Dantooinelle saakka ja siellä peli alkoi pahasti nykiä taisteluissa. Pitänee seuraavaksi asentaa se uudelleen iPadille, jolla se viimeksi pyöri kohtuullisesti, joskaan ei välttämättä enää iOS-päivitysten jälkeen. Kolmannen sukupolven iPad ei pysy enää vauhdissa mukana.
 
Ylös