STs:n Parikkalamiitti #1 (16.-18.3.2012)

Otin kyllä muutaman kuvan, mutta en kehtaisi laittaa niitä julki. Kamalan huonolaatuisia ja kohinaisia, otettu pimeällä sisällä ilman salamaa.
 
Kummasti jaksoin raahata kamerani miittipaikalle, mutta yhtään kuvaa en kuitenkaan ottanut. [22]
Ensi kerralla otan edes jonkin verran kuvia itsekin, ettei aina tarvitse olla muilta pyytelemässä.
 
Kunhan 4G tulee, voidaan laittaa webbikamera ottamaan reaaliaikaista kuvaa miitistä. Tässä miitissä DNA:n verkko jaksoi miltei kaiken aikaa pitää yllä 3G-yhteyttä mokkulalla.
 
Tai useampi nettikamera, vähintään 1 per huone. Ja sitten myydään katsomisoikeutta, ja seura rikastuu. Joku voisi leikata myös koosteen, joka myytäisiin subille kovaan hintaan.
 
Jaa, minä ajattelin lähinnä selvästi merkittyä aluetta, jolta voi halutessaan pysyä poissa tai jonne mennä poseeraamaan iloisesti hymyillen kameralle. Sohva tai jotain.
 
Voin jo nähdä kansainvälisen konseptin: "Big Palantír" kokoaa eri maiden kansalaiset ihmettelemään tolkienistien kokoontumisajoja ympäri maailman. Tällä vuollaan vielä kultaa!
 
Mitäs, se voi houkutella vaikka ulkomaalaisia osallistujia miitteihin. He saattavat kylläkin pettyä, jos odottavat haltiaviitat hulmuten ja -korvat taipuen suoritettavaa miekkailua 3600/60/24. Minusta olisi hauskaa opastaa jotain ulkomaalaista suomalaisen mökkielämän saloihin. Viimeksi karjuin norjalaiselle tolkienistille #tolkienin miitissä Turun lähistöllä joskus vuosituhannen alussa: "Bo, kom på badstu! Det er ikke nødvendig å svømme!"
 
Meillähän oli jo vähän realityshown aineksia kasassa. Vähän vielä lisää julkista nöyryytystä, seksiä ja väkivaltaa, niin kyllä me tää subille ja muille myydään.
 
Lathron, oisko tää kuva nyt nöyryytystä, seksiä vai väkivaltaa? :p
[attachment=201]

Yritin ottaa hyvää kuvaa takana olevasta ovesta ja hyllystä, mutta May tunki eteen.
[attachment=202]

Heppuli selkeästi nauttii Arkintin hieronnasta.
[attachment=203]

Löysin mä pari kuvaa jotka melkein kehtaa laittaa näytille, luulen että kohdeyleisöä harmittaa paljon vähemmän kuvien laatu kuin minua :)
 

Liitetiedostot

  • _MG_8070.JPG
    _MG_8070.JPG
    204,4 KB · Katseluja: 41
  • _MG_8116.JPG
    _MG_8116.JPG
    194,3 KB · Katseluja: 24
  • _MG_8117.JPG
    _MG_8117.JPG
    176,3 KB · Katseluja: 22
Hahaha, toi on vähän sellainen "ja seuraavaks mä kokkaan sua"-kuva. Miten mulla voi aina olla kuvissa jotenkin rietas hymy?
 
Yritätkö Jas todellakin väittää, että olisit mieluummin kuvannut OVEA, kun minäkin olin paikalla? Alitajunta varmaan pakotti minut tuohon :p
 
Ylös