STs:n Parikkalamiitti #1 (16.-18.3.2012)

Noro on kyllä järkyttävä tauti. olen itse asunut 4h vessapytyllä ämpäri sylissä sen takia voimatta poistua hetkeksikään.
Meillä töissä on ohjeena yleisesti tauteihin että yksi oireeton vuorokausi pitää olla ennenkuin saa tuoda lapsia hoitoon. En lähtisi kieltämään Linden osallistumista jos tämä oireeton vuorokausi täyttyy. En toki ole terveysalan asiantutija vaan ihan tavallinen lastenohjaaja. Joka tapauksessa ihan erikoishuomiona Lindelle että jos olet kunnossa ja pääset paikalle niin jokaisessa mahdollisessa välissä käsipesu saippualla.
 
Isilmírë sanoi:
Ah ja voi, en todellakaan ole tulossa paikalle, Henane. Ehkä keskustelemme näytöistä kesällä The Miitissä, jota silmälläpitäen olen jo kesälomatoiveenikin laittanut?

:shock: Ja minä kun luulin!! Mutta kesällä ehdottomasti, siis mikäli työvuorot vain sattuvat minulle ok. Mutta muutoin vaikka sitten netin yhteydellä, jos en itse The Miittiin pääse :)

Jaamar, ilmoitteletko minulle huomenna jossain vaiheessa, missä päin tulette, niin osaan kyytiä järjestellä ABC:lle? :)


Ja juu, mikäli jollakulla on noro, niin heh.. imodium auttaa todella hyvin osaan vaivoista. Muista tosiaan pestä käsiä.. ;)
 
Kun muita vapaaehtoisia ei rankasta vihjailusta huolimatta ilmaantunut, niin tuon itse läppärini (ei kannettava vaan raahattava) miittiin elokuvien esittämistä varten. Audiopuolikin on ihan okei, joten elokuvina suositaan (läppärin ja videotykin omistajat päättävät esitettävistä elokuvista) mahtipontista musiikkia sisältäviä. Itse tuon pari barbaarileffaa, Kuninkaan paluu -piirretyn ja levyllisen parhaita 80-luvun huumoriohjelmia. Mukanani on myös kolmen pistokkeen jatkojohto, joka on varsin lyhyt. Joku toinen on tervetullut tuomaan pidemmän, maadoitetuilla pistokkeilla varustetun. Muassa on myös maalarinteippiä potentiaalisia kompastelijoita varten.

Näillä näkymin Lathronin saattue lienee perillä joskus seitsemän hujakoilla.
 
Olisin minäkin voinut tuoda läppärini, unohdin vain ilmoittaa sen tänne. Jos Pagba et tahdo omaasi raahata, niin voin ottaa tämän mukaan.
 
Kointähti sanoi:
Dracaena sanoi:
Delvor-kyyti:
Peruin perjantain tentin, koska ei se kuitenkaan tällä valmistautumisella (=2/3 tenttikirjasta luettu) menisi läpi, joten voitaisiinko lähteäkin aikaisemmin JKL:stä? Vampire sanoo, että Treelta voisi lähteä 11:50 ja olla täällä 14:20. Sopiiko aikaistaminen Kointähdelle ja Delvorille?
Mulle käy tuo varhaisempikin aika. Ratkaiskoon delvor asian (ja mieluusti muillekin päätöksen kertokoon).

Miulta onnistuu aikaisintaan 15:30 lähteminen, ellen tee todellista taikatemppua yhden työkuvion suhteen.
 
Vampirelady sanoi:
Olisin minäkin voinut tuoda läppärini, unohdin vain ilmoittaa sen tänne. Jos Pagba et tahdo omaasi raahata, niin voin ottaa tämän mukaan.

Ota ihmeessä, säästyn melkoiselta roudaamiselta ja houkutukselta pelata Minecraftia koko miitin ajan. Onko siinä HDMI-liitin Lathronin videotykkiä varten?
 
Siinä tapauksena vaihtoehtona olisi melkorinsauronin VR, juna lähtisi klo 14.09 ja olisi siellä klo 15.44. Mutta se olisi kalliimpaa kuin bussilla meno, mutta toisaalta busseja menisi silleen, että oltaisin Jykylässä klo 16.25, ellei mennä tuolla aikaisemmalla.
Kointähti päättäköön, itse alan vastahakoisesti kallistua junan puolelle.

Niin ja on tässä HDMI, tätä on käytetty samaan tarkoitukseen jossain miitissä aikaisemminkin. Mutta levyistä tämä ei tykkää, eli ottakaa mitä tarvitsette muistitikulle tai ulkoiselle kovalevylle.
 
Sen verran tilannetietoa että tähän miittiin en raahaa kaikkea yhdistyksen kamaa mitä meillä on. Oikeastaan en ota mitään "ylimääräistä". Vain omat henkilökohtaiset tavarani, osallistujalistan, käsidesit ja laudeliinat. Jos joku tietää jonkun vähän tilaa vievän pienen jutun jonka ehdottomasti tuntee tarvittavan paikalle niin tänä iltana voi vielä ilmoitella. Luen topikin aamulla viiden jälkeen ennen töihin menoa ja iltapäivällä pakkaan vain pikaisesti koiran autoon ja lähdetään ajelemaan.

Henane, ilmoittelen. Vaikka Tykkimäen kohdilla yritän muistaa soitella. Maylle voinee ilmaista milloin olemme lähteneet Utista niin tietää tarkempaa aikataulua? May tietää varmaan mihin numeroon soittaa jos ei muista tietä Tervaniemeen ;) Tie on kuulemma ollut ihan hyvässä kunnossa joten sinne uskaltaa ajaa.
Kyytiläisilleni tuli joku ilta puhetta että ottaisin kyytimaksuni siinä muodossa että maksatte suoraan Maylle minun osuuteni jatkokyydistä ja jos nyt ostatte minulle vaikka vissyn ja sipsipussin kun käydään kaupassa niin ollaan ihan varmasti sujut. Ei tartte turhaan liikutella rahaa edestakaisin.
 
Vampirelady sanoi:
Niin ja on tässä HDMI, tätä on käytetty samaan tarkoitukseen jossain miitissä aikaisemminkin. Mutta levyistä tämä ei tykkää, eli ottakaa mitä tarvitsette muistitikulle tai ulkoiselle kovalevylle.

Siinä tapauksessa roudaan koneeni muassani, sillä se suorastaan rakastaa levyjä. En minä osaa ripata DVD-levyjä muille medioille.
 
Jee, pääsen näiltä näkymin tulemaan teidän kölviäisten riesaksi Parikkalaan.
Tulen siis olemaan liikkeellä Hesasta lähtevällä VR junalla ja saavun Miccohin tapaan Parikkalan rautatieasemalle noin 16.30; tiedoksi johdolle.
Pagba sanoi:
Yläkerran telkkariin voisi liittää pelikonsolinkin, jos joku vain viitsii roudata sellaisen mukanaan.
Mielenkiintoinen ajatus Pagba. Jos te kölvit aiotte tosiaan perustaa videotykillä kotiteatterin alakertaan niin taidanpa perustaa omani yläkertaan...
Rahtaampa mukanani PS3:seni ja Heavy Rainin, jos vaikka saisin 3-4 henkilöä innostumaan ratkaisemaan synkkää murhamysteeriä yläkerrassa vähän elokuvamaisessa pelissä. DVD-leffatkin pyörisivät mukavasti konsolissani.
 
Vampirelady sanoi:
Siinä tapauksena vaihtoehtona olisi melkorinsauronin VR, juna lähtisi klo 14.09 ja olisi siellä klo 15.44. Mutta se olisi kalliimpaa kuin bussilla meno, mutta toisaalta busseja menisi silleen, että oltaisin Jykylässä klo 16.25, ellei mennä tuolla aikaisemmalla.
Kointähti päättäköön, itse alan vastahakoisesti kallistua junan puolelle.

41 minuuttia aiemmin päästäisiin lähtemään kohti Parikkalaa, mutta hintana joutuisin kestämään junamatkan ajan sähisevää vampyyriä ja delvor-parkaakin pitäisi hoputtaa... Jospa kuitenkin pysyttäisiin alkuperäisessä suunnitelmassa eli klo 16:30 lähtö Jyväskylän Matkakeskuksesta. Tietysti delvor ja Dracaena voivat tulla paikalle aiemminkin odottelemaan bussia eli kolistelemaan lehmänkelloja ja hihkumaan kuin hiihtokilpailussa, mutta bussi tulee todennäköisesti silti aikaisintaan klo 16:25 näköetäisyydelle.
 
Jos delvor voisi hakea minut kotoa ensin, jonakin sopivaksi katsomanaan aikana neljän ja puoli viiden välillä, niin voitaisiin vauhdikkaasti lähteä matkaan matkakeskukselta heti, kun Vampire ja Kointähti ovat loikanneet bussista jo liikkuvaan autoon avonaisista ikkunoista? Ettei vain hukata minuuttiakaan.
Jos autoon vain mahtuu, niin otan petarin mukaan. Jos ei, niin toivotaan että jotkut muut ottavat patjoja. Neljälle ei ilmeisesti riitä petipaikkoja.
 
Kitisen vielä näin viime tinkaan että minä en fyysisesti omista makuupatjaa nykyisin, voisin siis viettää yöni jonkin pienen sohvanpätkän päällä (vrt. siihen että Vesilahdella nukun mielelläni siinä mustassa nahkasohvassa johon Pagba ei mahdu vaaka-asennossa vaikka ottaisi pelkät jalat).
 
Jaamar, se on sillä sovittu. En ole kyllä ehtinyt vielä Maylta kysyä paljonko pyytää, mutta käyn hakemassa huomenna rahaa automaatilta ;)


Ps. pitäkää peukkuja näyttöön ;)
 
Dracaena sanoi:
Jos delvor voisi hakea minut kotoa ensin, jonakin sopivaksi katsomanaan aikana neljän ja puoli viiden välillä, niin voitaisiin vauhdikkaasti lähteä matkaan matkakeskukselta heti, kun Vampire ja Kointähti ovat loikanneet bussista jo liikkuvaan autoon avonaisista ikkunoista? Ettei vain hukata minuuttiakaan.
Jos autoon vain mahtuu, niin otan petarin mukaan. Jos ei, niin toivotaan että jotkut muut ottavat patjoja. Neljälle ei ilmeisesti riitä petipaikkoja.

Tehdään näin
 
Henane sanoi:
Jaamar, se on sillä sovittu. En ole kyllä ehtinyt vielä Maylta kysyä paljonko pyytää, mutta käyn hakemassa huomenna rahaa automaatilta ;)


Ps. pitäkää peukkuja näyttöön ;)

Peukkuja näyttöön bd!!

Vaikuttaa lupaavalta, Henane menee nostamaan rahaa automaatista Mayn kyytiä varten ;D!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Huominen, jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
 
Humenta miittikansa. Tällä hetkellä tuntuu siltä että pitäisi mennä vaan takaisin nukkumaan, mutta jos vaikka saisin vähän unta matkalla (tietysti sitten kun kuski vaihtuu) niin pysyisin ehkä hereillä hetken illallakin ;)
Mitään erityistä ei siis ole ilmaantunut pakattavaksi vielä ja olen siitä iloinen. Miitissä nähdään ja hädän tullen vastaan kyllä puhelimeen kunhan töistä olen päässyt. Jos eksytte niin yhteys Shetaihin ihan suosiolla. Minä en ole paikassa ikinä käynyt. Turvallista matkaa ja hyvää mittiä meille kaikille.
 
Täten ilmoitan että puolentoista oireettoman vuorokauden jälkeen ripuloin tänä aamuna, enkä voi tulla miittiin. Pitäkää hauskaa..
 
Paranemisia ja toiseen miittiin... Olikos seuraava jo peräti The Miitti, kun mahdollinen Konkarimiitti on kielletty paitsi täysi-ikäisiltä?
 
Ylös