STs:n Parikkalamiitti #1 (16.-18.3.2012)

Koska puoli viiden juna näyttää havaitun hyväksi, ilmaannun haahuilemaan asemalle siihen aikaan. Mukaan tulee myös vanhempien vihreä farmari opel. Jos ketään ei tule, käyn kaupassa ja suuntaan miittiin.
 
Pitäisi varmaan kertoa numero, että saatte yhteyden minuun tarvittaessa. Se on 040 734 3474.

Majalle päästään siis 15-16 välillä, kunhan kerkiän paikalle.
 
Lindën valitettavan poisjäännin myötä ruokapiirissämme vapautuu yksi paikka hyvän ruoan ystävälle. En osaa sanoa vielä, mitä kustannukset ovat, mutta halvalla pääsee ja hyvää saa. Jos omaa minun puhelinnumeron, niin ilmoittakoot vielä vaikka etukäteen, sillä ostamme pagban kanssa matkan varrelta tarvittavat muonat ja ainekset, joten on hyvä tietää jos/kun neljäskin löytyy ja että onko hän ns. ravintovammainen vai kaltaisemme om-nom-nomnivori.

Niin joo, ja Vampirelle lupasin fb:ssä että järjestän hänelle halutessaan muinaisen rituaalin, johon ei sisälly neitsyiden uhrausta tai muutakaan laitonta, vaan ennemminkin jännittävä matka oman pään sisälle, eräänlainen mielikuvaharjoitus kivoine puitteineen. Pelleily/häirintä-mielellä olevat voivat jättää tämän väliin. Tämä tulee nyt tällaisena ylläripyllärinä, mutta lupaan - oikein miellyttävänä sellaisena.
 
Onkohan liian myöhäistä kysyä, ketkä ovat tuomassa patjoja ja voivat vähällä vaivalla sellaisen tuoda? Huomasin, että tavaramääräni näyttää järjettömältä, enkä usko että autoon kaikki kivasti mahtuu. Jos joillakin muilla on helpommin tuotavia patjoja, niin jättäisin omani tuomatta. Kun Lindë ei tule, ja Heppuli mahdollisesti tuo patjan, niin kaksi tarvitsisi vielä?
 
Voin tuoda helposti kannettavan makuualustan mukanani, mutta se on nimenomaan makuualusta eikä patja - eron tuntee nukkumamukavuudessa. :urg:
 
Tulen kylläkin omalla autollani perjantaina, en tarvitse kyytiä juna-asemalta vaikka nimeni jostain kumman syystä on haettavien listalla :p
 
Parikkalamiitistä iltaa. Mökin alakertakin on yhtä iso kuin Vesilahden koko päämökki. Taidamme mahtua tänne helposti. Virittelimme juuri videovehkeet paikoilleen ja Salaattibaari kolmospleikkarin yläkertaan. Sähkösauna on lämpiämässä, sillä puusaunaa on tarkoitus käyttää vasta huomenna. Lathron soittaa iPhonestaan inspiroivaa vessamusiikkia.
 
Kerrottakoon näin julkisesti että aion tuoda paikalle erittäin hyvää vadelmajuustokakkua, joka sopii myös erikoisvalioltaan lähes kaikille (sisältää vain maitojuttua ja sekin laktoositonta). Tämä on samalla sarkastinen sormenheristys kaikille niille, jotka eivät tule miittiin "koska se on niin kaukana".
 
Shetai tekee pannaria iltapäivän kokoukseen. Hähhähhää, teille miitin laistajille!
 
Yhyy. Mutta tepä ette pääsekään kuulemaan kahta maailmankaikkeuden upeinta musiikillista teosta jotka kantaesitetään tänä iltana, nih. Mun ilmeisesti pitäis ruveta seuran hallituslaiseksi että olisi edes joskus joku miitti joka ei ole päällekkäin kuorojuttujen kanssa, mutta toisaalta sitten pitäisi kai olla myös kuoron hallituksessa että pysyisi edelleen n. vuoden etukäteen perillä tapahtumien ajankohdista, ja kaksi hallitusnakkia = ei kiitos.
 
Säälittävintä on kotiinpaluu.

En tiiä pitäskö kiroilla, itkeä vai nauraa kun tajuan, et ihan oikeesti 18v kämppis ft. 16v tyttöystävä on jättäny keittiön tähän kuntoon. Ne oli perjantaina olleet täällä kun olin iltapäivän pois, keittiössä oli leikkuulaudat, vihannesten jämät, tyhjät pesemättömät säilykepurkit, veitset, paistinpannut ja kaikki levällään sekä pöydälle nostettu pelti jossa pätkä patonkia. Totesin että minähän en ala siivota tällä kertaa, siivotkoon itse vaihteeksi. Nyt kun tulin kotiin, on edelleen keittiö samassa kunnossa. Eli ihan oikeasti on pokkaa lähteä viikonlopuksi pois ja jättää kämppä sellaseen kuntoon. KUKA SELLAISTA EDES KEHTAA TEHDÄ!!! Kyllä, nyt siivosin sen itse, siellä ei ole senttimetriäkään pöytätilaa ja en minä kestä asua läjässä jätöksiä.

Mitä tarkoitan sanoa, minulla oli ihana miitti, minusta on ihanaa huomata miten itsestään, helposti ja mukavasti asiat rullaa ja miten fiksua porukkaa kontulaiset on. Kiitos peleistä, saunasta, Magadheerasta, autoseurasta, ruoasta, kaikesta. Olen pahoillani että minusta on nykyisellään tullut vähän äänekäs, mutta luulen edelleen että Vampire on pahempi. ;)
 
Nopsaan (ennenkuin lähden siivoamaan tän huushollin keittiötä)... tuhosimme juuri Kointähden eväät :D! Kiitos niistä ja kaikille muillekin jälleen kerran laadukkaasta miittiseurasta! Olen kyllä aivan kipeä nauramisesta...

Miccoh, me olemme sitten mukana laadukkaan intialaisen elokuvan kimppatilauksessa!
 
Vähän sama juttu meilläkin. Kämppä on pyörremyrskyn jäljiltä. Koira on ilmeisesti räjähtänyt... niin paljon on karvaa ilmestynyt nurkkiin kahden päivän aikana.

Olipas mukava ajella kotiin kun pääsi valosaan aikaan perille eikä matka vienyt kuin hetkisen. Ei haittaa vaikka vähän väsyttää.

Oli todella kiva miitti. Kiitos kaikille kun siivositte kiltisti. Mitään ei hajonnut eikä kukaan satuttanut itseään. Nyt voin hyvissä mielin palauttaa miittivastuuhommat Jasdrilille. Saunoa sai tarpeeksi. Lauantaina satuin "sammumaan" kun kaikki muut menivät saunaan, mutta hyvin se sujui yksinkin. Kiitos Pagballe ja Miccohille eeppisistä elokuvista. Sunnuntaipäivän kruunasi Uno ja taistelu sen säännöistä. Mun mielestä tuo maja on ihan täydellinen talvimiitti paikka.
 
Kiitokseni kaikille, oli oikein viristävää ja piihdyttävää käydä etelä-karjalan kunnailla syömässä, saunomassa, hieromassa ja noitatohtoroimassa hyvien tyyppien kera. Olette mainiota sakkia ja on ilo kuulua tähän porukkaan.
 
Niin joo. Paikka oli mielestäni miittitoiminnalle ihan loistava, kerrankin ei tarvinnut ajella pimeitä metsäteitä kilometritolkulla ja meidän kannalta se toki on lähelläkin. Tilat oli hyväkuntoiset, vesi juoksi ja kaikki toimi ja jääkaappeja oli kaksi, minä tykkäsin tästä paikasta miittipaikana hurjasti.

Saanko kannatusta jos ehdotan että jatkossakin talvimiittejä tänne ˆ_ˆ
 
Miitissä oli jälleen todella mukavaa, kiitos kaikille kaikesta. :) Mahtavaa oli jälleen nähdä kaikkia, vaikka meitä olikin aika vähän, ja tuntui, että joitakin en nähnyt koko miitin aikana kuin vain muutaman kerran. Silti tuli taas hienosti arjen huolet hävitettyä. Oli kaikin puolin hauskaa! Olette rakkaita.

Miittipaikka oli minusta erinomainen oikeastaan kaikin puolin, IMO parhaita pitkään aikaan. Sijainti on joillekin kyllä pitkä, mutta minulle se ei ole yhtään liian pitkä, varsinkin kun on tottunut ajamaan pitkiä matkoja miitteihin. (Oikean osoitteen olisi tietysti voinut ilmoittaa tässä topicissa, mutta onneksi meille ilmoitettiin siitä ennen eksymistä). Nukkumatilat sänkyineen olivat hyvät, vaikka olikin aika jännää tarpoa sinne yläkerran toiseen päähän pilkkopimeässä muita nukkuvia väistellen. Alakerran äänet eivät tainneet kuulua sinne häiritsevästi, kun vain ovet olivat kiinni. Rantasaunassa en käynyt ollenkaan (koska se lämmitettiin ihan liian aikaisin, ei minua saunattanut silloin vielä yhtään! Mutta onneksi näin kuitenkin sen kiukaan luukun, se oli jotain niin hienoa). Sähkösaunakin oli hyvä, siinä sai minun makuuni oikein oivalliset löylyt.
Toivottavasti tuonne tullaan uudestaankin miittaamaan.
 
Joo tosiaan, oli kiva Miitti. Ja itsekin kun olen aina kaukaa miitteihin tottunut tulemaan, niin ei tuo matka Tampereelta Parikkalaan ihan ylivoimaiselta tuntunut. Varsinkin kun suurimman osan matkasta pääsi dellumobiilissa, siitä suurkiitos delvorille.
Erityis kiitos Lathronille hyvästä ruuasta ja terapiasessiosta. Ja jännittävästä matkasta, jonka kokisin mieluusti uudelleen.

Jasdril sanoi:
Olen pahoillani että minusta on nykyisellään tullut vähän äänekäs, mutta luulen edelleen että Vampire on pahempi. ;)
Minä en taas ole yhtään pahoillani, että olen äänekäs. :p
 
Kiitoksia kaikille! :) Minulle teki todella hyvää nähdä teitä jälleen.

Arkint, olet edelleen ihana, kun hieroit. Lathron, kiitos kokemuksesta noitarummun välityksellä. Maylle ja Jaamarille + autoseuralle kiitos kyydeistä!
Etenkin suuri kiitos naurusta ja ihanasta tunnelmasta, kaikki oli kerta kaikkiaan mukavaa. Miccoh, olen sitten myös mukana laadukkaan intialaisen elokuvan kimppatilauksessa! Ehdottomasti!! :D Oli kiva nähdä teitä kaikkia.. kiitos teillle kaikille :heart:

Ihana miittipaikka ja saunat.. avantokin oli kiva, vaikka olikin vain sen 10cm syvimmältä kohdaltaan :D May... olemme voimanaisia ;)
 
Ylös