STs:n Parikkalamiitti #1 (16.-18.3.2012)

Kun delvorin kyydissä näyttäisi vielä yksi vapaa paikka olevan, voisin kulkea Tampereelta Jyväskylän kautta miittipaikalle. Ainakin, jos aikataulut sopivat. Muussa tapauksessa voin tulla junalla Parikkalan asemalle noukittavaksi.
 
Edellinen viesti oli nopeasti ja vähän ajattelemattomasti kirjoitettu. Tarkemmin ajatellen kerkeän hakemaan viimeistään ennen puoli kuutta, mahdollisesti jo aiemmin. Lisäksi laitoin perjantaiksi loma-anomuksen, joten se mennessä läpi aikataulu vapautuu käytännössä täysin. Joten tarkempaa tietoa on ylihuomenna tai perjantaina.
 
Junia parikkalaan saapuu etelästä(Helsinki) ja pohjosesta(Joensuu) kolmen tunnin välein eli siis 13:30, 16:30 ja 19:30 (noin aikoja). Helsingistä matkaan menee n. 3h 30min. Järkevintä olisi jos junalla tulijat yrittäisivät osua samaan junaan. Mutta ei pakko, haetaan kyllä eri aikaankin.

Kun aikataulunne tarkentuvat, ilmoitelkaa mihin aikaan kukakin on saapumassa, niin osaan olla paikalla avainten kansssa. Suuntaan kyllä Parikkalaan jo aamupäivästä, mutta en aatellut olla koko päivää yksinäni majalla. :)

Otan mukaan meidän ilmapatjat (pari ja sinkkumalli) sekä ilmatäytteiset retkipatjat (2kpl). Joku onnekas pääsee mun viereen ilmapatjalle. Lisäksi majan yläkerrassa on 4 sohvaa ( 2 kolmen istuttavaa ja 2 kahden istuttavaa). Noista isommille mahtuu varmaan ihan mukavasti nukkumaan. Eli silloin meillä on jo 17 nukkumapaikkaa.
 
Dracaena sanoi:
Minusta niistä lähtee ihan hyvä ja jytäkkä ääni, kovallakin äänenvoimakkuudella kuulostaa IMO hyvältä (Two Steps from Hell soi tässä nyt aika kovalla, eikä yhtään hullummin).

Kuuntelin toissatyöpäivän kyseisen yhtyeen soittolistaa ja sain pahan yliannoksen dramatiikkaa ja mahtipontisuutta. Biisit oli koottu pääosin siltä kikkelikypärälevyltä. Hyvin soivat kaiuttimet, vaikka ne eivät olekaan koolla pilatut. Meidän kiistamme vaatii selkeän sokkotutkimuksen: molemmat kaiuttimet viritetään optimaaliseen kuunteluasentoon ja puolueeton tuomari liittelee niitä läppäriin paljastamatta kuuntelijoille, kumpi piuha kulloinkin on kiinni. Koebiisinä olkoon bassopoljentoinen Where There's A Whip, There's A Way. Sen leffalevy vaatii läppärin DVD-soittimelta aluekoodivapautta. Häviäjä joutuu tekemään lumienkelin nakuna.

Shetai on järjestämässä niin paljon nukkumasijoja miittiin, etten ota makuupussia tai -alustaa mukaani, vaan pelkän viltin ja lakanat. Tarvitsen patjan lattialle asetettavaksi. Itse sänkyä en sen sijaan tarvitse (se olisi kuitenkin liian lyhyt), joten joku pääsee ilmapatjalle tai makuualustalle loikoilemaan patjattomalle sängylle. Hyvä paikka vilukissoille.
 
Pagba sanoi:
Meidän kiistamme vaatii selkeän sokkotutkimuksen: molemmat kaiuttimet viritetään optimaaliseen kuunteluasentoon ja puolueeton tuomari liittelee niitä läppäriin paljastamatta kuuntelijoille, kumpi piuha kulloinkin on kiinni. Koebiisinä olkoon bassopoljentoinen Where There's A Whip, There's A Way. Sen leffalevy vaatii läppärin DVD-soittimelta aluekoodivapautta. Häviäjä joutuu tekemään lumienkelin nakuna.

Challenge accepted!
 
Oma perjantain aikatauluni on nyt auki, kun loma meni läpi. Eli minulle on sama menenkö miittiin jo kahdelta vai vasta kahdeksaksi. Tietysti puoli viiden aikataulu olisi paras, mutta ilmoitelkaa milloin pääsette.
 
Oliko Shetai myös ajelemassa? Muistelisin joskus lukeneeni jotain sellaista, mutta nyt en löytänytkään sitä.
May, käydäänkö me matkalla kaupassa vai tuodaanko ruokakamat mukana?
 
Miten on... jos tuo n. klo 19 lähtö Taavetista (klo 16 siis teiltä kotoa) on edelleen aikataulu, niin etukäteinen kaupassakäynti nopeuttaisi lähtöä, koska tuollakin aikataululla olisimme vasta yhdeksän maissa perillä. Ja riippuu siitäkin, onko Henanella ja Arkilla mahdollisuus käydä kaupassa ensin. Minulla on koko päivä vapaana, joten omalta osaltani ehdin tehdä kaiken ennen lähtöäkin. Up to you darlings :D
 
No suoraan sanottuna Kalossi on sen verran pieni että jokainen kassi jota ei tarvitse tunkea sinne on helpotus. Pohdin tässä sitäkin että jos jättäisin Henanen ja Arkintin vaikka Jurvalan Salelle ja jatkaisin itse Tervaniemeen viemään Pippinin pois. Kyytiläiseni ehtisivät ainakin käydä kaupassa siinä. Itse sitten joko raahaisin täältä tai sitten antaisin Henanelle rahaa ja listan että voitko ostaa näitä ;)
Aikatauluni varmistan huomenna. Silloin tiedän varmasti vuoroni.
 
Mitä pelejä on tulossa? Minulla ei ole mitään tuotavaa (ellei dellu-mobiili mene Rantasalmen kautta jolloin voisin käydä hakemassa Aliaksen ja mahdollisesti jotain muita lautapelejä joita ehkä omistan, kaikki vähäiset pelini ovat vanhempien luona), mutta etenkin Menolippua ja Papupeliä kaipailisin. Ja melkein mitä vaan, pelatuttaa kovasti. :)

Miten nuo 17 nukkumapaikkaa tullaan jakamaan? Monen ei tarvitse omaa patjaa tuoda, mutta haluan varmistella etten itse oli yksi niistä muutamasta. :D
 
Saako hartiavaivainen varata patjapaikan? Pärjään kyllä ihan makuualustallakin, mutta jos sänkyjä riittää niin mieluusti nukkuisin ihan patjalla. Sohvalla varmaan on jopa huonompi kuin makuualustalla.
 
Dracaena sanoi:
Miten nuo 17 nukkumapaikkaa tullaan jakamaan? Monen ei tarvitse omaa patjaa tuoda, mutta haluan varmistella etten itse oli yksi niistä muutamasta. :D
Minäkin voisin tykätä, jos ei tarvitsisi raahata jotain nukkuma-alustaa Tampereelta asti. Mutta eipä minulla kunnollista sellaista edes olisikaan. :p
 
Jaamar, Henane ja Ark... voidaan kyllä kurvata vaikka Myllymäen läpi ja tehdä perinteinen Lidl (me käydään yleensä Lidl:ssä ennen miittejä, vaikka muuten tosi harvoin käydään ko. kaupassa).
 
Dracaena sanoi:
Mitä pelejä on tulossa?

Minä tuon Aliaksen, Trivial Pursuitin, Kimblen ja Afrikan Tähden!

No en oikeasti, vaan Roborallyn, Knightsin ja Galaxy Truckerin. Jotain rajaa.
 
Minulla on papupeli ja sen lisäosa. Voin tuoda jos kellään muulla ei ole ja jos vaan muistan. Kyse on kuitenkin aika pienestä pelistä. Minua kannattaa ehkä muistuttaa vielä ensi viikolla.

Aikataulu tarkentui ja pääsen luistamaan töistä aikaisemmin. Jos Arkint ehtii junaan joka on puolikahdelta Turengissa (oli kaksikin vaihtoehtoa) ja malttaisi odottaa sellaisen vartin verran varmaan korkeintaan asemalla niin veikkaisin että päästäisiin täältä lähtemään jo viimeistään puolikolmen aikaan. Tarkoittaisi sitä että oltaisiin viiden jälkeen Tervaniemessä. Henanelta tosin en ole kuullut vielä mitään aikataulurajoituksia. Tuo aikalaskelma perustuu siis siihen miten olen ajanut ilman pysähdyksiä täältä sinne, mutta pätisi varmasti suunnilleen jos Henanen saisi napattua lennosta vaikka Utin ABC:lta?
 
Mä voin kyllä kans hakea asemalta. Katotaa lähempänä miten on paras.

Pelejä!!! Pääsen vihdoinkin kunnolla kokeilemaan noita Saksantuliaisiani. Mukaan lähtee ainkin siis Space maze, The Dwarf King ja Inquisitio.
 
Jaamar, näyttöni päättyy klo 13.00 ja olen Utin ABC:lla 13.30 aikaisintaan. Miltä kuulostaa? :) Anteeksi en ole ollut kovin aktiivinen Käärmeessä.. näyttöjen lähestymisen huomaa netin käytöstäkin ;)

Olen kyllä niin iloinen, että pääsen ihmisten seuraan, joita on oikeasti kiva nähdä ja tiedän, että siellä on muutama muukin, jotka haluavat nähdä myös minut! Olen onneni kukkoloilla, koska pääsen ihanan mahtavan rentoon porukkaan pitkästä aikaa ja saan vain olla! :) En tiedä sitten miten tämä viestin sisältö muuttuu, jos näyttö menee pieleen [22]
 
Oltaisiin Utissa pari tuntia täältä starttaamisen jälkeen. Eli jos tuo suunnitelma vaan pitää niin puoliviiden maissa.
 
Ylös