STS+VYK:n kalenteri 2012 kaipaa kuvittajia-kyllä, nyt jo

Jos tulee inspiraatio niin voin jotain väsätä (toivottavasti tulisi inspiraatio kun en ole aikoihin mitään maalaillut). Mutta en lupaa mitään.
 
Tarkkaa deadlinea ei tietääkseni ole lyöty, mutta tulee olemaan joskus kevään alkupuolella.

Ja yksi henkilö voi osallistua useammallakin kuvalla!
 
Mic sanoi:
Kuvia ei ainakaan STS:n toimesta julkaista ennen kuin kalenterissa, niin pysyy jännitys yllä. Toki voi tänne kommentoida millaista on piirtämässä :)

Ok, toinen kuva on valmis tällä viikolla, ja toinen... no, toinen on melko erilainen. Saako niitä itse lisätä tänne?
 
Nerwende sanoi:
ElenGirl, kuvat (maks A4-kokoiset) voi lähettää minulle skannattavaksi. :) Kysy yksärillä yhteystiedot kun asia on ajankohtainen.

Selvä! Kiitoksia, otan sitten yhteyttä.

Nellas -tuherrukseni on jo valmis, lähetän vain yhden kuvan. Toivottavasti se kelpaa! :)
 
page22.jpg


Ja siinäpä se. Realistisenkin laitan jossain vaiheessa.
 
Edellisestä tuli väkisinkin mieleen miittipaikkanakin toimineen Rismalahden partiomajan ulkohuussi...

Vaan, olikohan tälle projektille deadline jo päätetty? Tai siis lähinnä kuvitukselle?
 
Ajattelinpa kysellä mikä on kalenterin tilanne nyt? Onko riittävästi kuvia? Montako puuttuu?
Pitäisikö tässä vielä repiä ideoita ja inspiraatiota jostain, ettei jäisi puuttumaan.
 
Nonniin, nyt lähti minun versioni! Toivottavasti kelpaa. En nyt sitten lopultakaan oikein ymmärtänyt, että saako sen laittaa tänne vai ei?

Ja kuten Lehtokuusama tuossa kysyi, puuttuuko vielä monta? Toisenkin meinaan saisin tehtyä, jos yksi jää puuttumaan.
 
Kolme kuvaa puuttuu minun tämänhetkisten tietojeni mukaan. Huomauttaisin tässä vaiheessa, että kuvien olisi hyvä olla valmiiksi mustavalkoisia; värikuvakin käy, mutta se voi menettää paljon ilmaisuvoimaansa kääntyessään mustavalkoiseksi painossa.

Kuvat olisi tarkoitus julkaista vasta varsinaisessa kalenterissa, joten töitään ei ole suotavaa laittaa julkisesti näkyville - toisaalta, kukaan ei estäkään jos välttämättä haluaa :)

Kiitos kaikille jo tähän mennessä taiteilleille, kuvat ovat hienoja!
 
Jasdril sanoi:
Kolme kuvaa puuttuu minun tämänhetkisten tietojeni mukaan. Huomauttaisin tässä vaiheessa, että kuvien olisi hyvä olla valmiiksi mustavalkoisia; värikuvakin käy, mutta se voi menettää paljon ilmaisuvoimaansa kääntyessään mustavalkoiseksi painossa.

No niin. Näin käy kun ei lue tekstiä kunnolla. Lähetän varmaan omani uudestaan, tällä kertaa mustavalkoisena.
 
Minulla olisi kaksi kuvaa, kunhan jossain välissä löytäisin aikaa niiden piirtämiseen valmiiksi. Tällä hetkellä työelämä on sellaista pyöritystä, että hyvä kun ehtii ja jaksaa edes perusasiat hoitaa kotona.
 
Ylös