Suomenlinna-piknik la 1.7.2023

Aika myöhäistä minun aikataululleni, sillä junani lähtee jo puoli seitsemältä. Taidan siis osallistua pelkästään Prideen vaparien tai Tehyn blogissa, kumpi vain lähtee ensin laahustamaan.
 
Lauantaina saattaa sataa! Toivottavasti jää kuuroiksi, niin ei tarvitse koko piknikiä värjötellä missään kosteassa pimeässä luolassa. :)
 
Onko piknikillä tarkoitus nyyttäröidä vai tuodaanko vain omat eväät? On hirmu kauan siitä, kun olen viimeksi osallistunut, enkä muista enää käytäntöjä.
 
Siinä mistä lautalle mennään, nähdään. Yleensä siinä torin puolella ollaan odoteltu.
 
Missä tarkalleen ottaen tavataan huomenna? En ole aikaisemmin tavannut ketään teistä niin toivottavasti löydän oikean seurueen :)

Minulla on seuran vanha tummansininen huppari, selässä valkoisella painettu puu, ja kannan olalla mustaa kangaskassia, jossa on valkoisella painettu seuran pyöreä logo. Kuopuksellani on seuran uudempi vihreä huppari, selässä vaaleanharmaalla painettu sulkakynä/miekka ja iso teksti "Kontu". Kuten Lehtis sanoi, monella muullakin saattaa olla seuran vaatteita ja kasseja.
 
Suunnittelimme Glitchyn kanssa noukkivamme kaupasta karkkilaatikon, kolmen keksirullan pakkauksen Domino-keksejä ja kolmen paketin pakkauksen Tuc-keksejä piknikille tuotaviksi.
 
Meilläkin piti olla muovipohjainen piknikviltti mukana, mutta puoliso ottikin sen mukaansa Pride-piknikiä varten. Jouduimme siis tyytymään pefletteihin, joista ei valitettavasti ole iloa muille kuin meille itsellemme. Totesin, että on ehkä aika hankkia toinenkin piknik-viltti, jotta vältymme jatkossa tällaisilta harmeilta.
 
Ylös