Suomenlinna-piknik la 7.7.2018

Micco

Jäsensihteeri, rahastonhoitaja
Suomen Tolkien-seura
Perinteinen spefijärjestöjen kesäpiknik Suomenlinnassa järjestetään tänäkin vuonna. Päivämäärä on jo tiedossa, joten voitte merkata sen halutessanne kalentereihinne: lauantai 7.7.

Mennään varmaan samalla kaavalla kuin ennenkin: yhteislähtö Helsingin Kauppatorilta (siitä mistä HSL:n matkakorteilla pelaavat lautat lähtee) kello 13.00. Suomenlinnassa piknik sijoittuu aina Kustaanmiekkaan ravintola Walhallan edustalle, myöhemmin saapuvat löytänevät sinne helposti. Tilaisuus on hyvin vapaamuotoinen, jonne kaikki (seuraan kuuluvat ja kuulumattomat) ovat tervetulleita!

Last edited:

Heathertoes

Seuran varapuheenjohtaja
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Jos muuten haluatte seuran hankkimissa eväissä olevan jotain spesifiä, niin tässä on tilaisuutenne! Menemme @Micco :n kanssa shoppailemaan ennen yhteislähtöä :D

Incánus

Korppi
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Olen kyllä keskustassa lauantaina, mutta yhteislähtöön en pääse. Tulen sitten myöhemmin piipahtamaan, jos sää on sen mukainen + jos jaksan töiden jälkeen.

FreakyMike

Seppä Ilmarinen
Viime kesänä jäi väliin, joten on tarkoitus tulla suokkiin tällä kertaa. Risingshadowin porukka lähtee keskustasta yleensä jo kahdeltatoista.

Aenérïs

Hobitti
Moi kaikille, yllättävä kaunis ilma tänään on :) koska tänään on ensimmäinen kerta kun mä tulen, missä te odotatte? eli, miten voisin tiedä kuka te olette? :)

Heathertoes

Seuran varapuheenjohtaja
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
^Mä en lopulta pääsekään tänään, mutta huutelen Miccolta vastausta tähän :)

Haltiamieli

Kontulainen
Omasta puolestani en tiedä erityistuntomerkeistä eikä lautan kaoottisen puoleisessa jonossakaan ole oikein sijoittautumismahdollisuuksia, mutta voidaan koettaa puhua Tolkienista kovaan ääneen? Ja t-paidoista löytynee keskimääräistä enemmän metsästä marssivia enttejä.

Micco

Jäsensihteeri, rahastonhoitaja
Suomen Tolkien-seura
Jos emme löydä toisiamme Kauppatorilla, voimme myös tarvittaessa odottaa Suomenlinnan päässä lautan lähellä että ihmismassa hajaantuu. En vielä tiedä mahdummeko 13.00 vai 13.15 lähtevään lauttaan, mutta ilmoitan vaikka tänne sitten kun se selviää.

Lehtokuusama

Lonicera xylosteum
Mulla on ainakin Tolkien-seuran logolla varustettu musta kangaskassi mukana. Juuri äsken pakkasin sen, mukaan otin vuohenjuustoneliöitä, kirsikoita ja piknikviltin (tällä kertaa pienemmän kuin aiemmin - ei jaksa raahata).