Suuria (ja ei niin suuria) surunaiheita

Ficalle voimia ja jaksamista. On varmasti vaikeaa olla nyt kaukana kotoa. Toivottavasti sieltä on löytynyt ymmärtäväisiä ihmisiä, ettei olosi olisi kovin orpo muiden seurassa.
 
Ficalle jaksamista ja sympatiaa myös täältä. Toivottavasti sinulla on hyviä muistoja muisteltavana.
 
Kuin myös. Tiedän millaista on olla muualla kuin kuolinvuoteen äärellä. Se on erityisen haikeaa kun ei voinut hyvästellä.
 
Ficalle osanottoni, kuolema on aina raskas kokemus. Voimia ja jaksamista.
 
Minä puolestani toivotan voimia kaikille niitä vaikeassa tilanteessa tarvitseville, etenkin niille joille ei muuten tahdo juuri löytyä oikeita ystäviä tai muuten-vain-kavereita "sopivalla" hetkellä.
 
Mukava nähdä, kuinka kontulaiset ihan oikeasti välittävät käyttäjistä.

Minä en jaksa, kun kaikki menee aina pieleen. Satutan aina ihmisiä, vaikka en haluaisi. Se on väärin. Enkä voi liittyä VYK:honkaan, vaikka tahtoisin. :(
 
Sain tietää, että isän naisystävä, ja tämän lapset muuttavat meille todennäköisesti kesällä. Ei tähän taloon enempää ihmisiä! Viisi on ihan riittämiin. Itse naisystävässä ei ole mitään vikaa, mutta lapsia en voi sietää.
 
Aamulla aikainen herätys ja torstaina vielä aikaisempi. Ääh...ei minua
ole suunniteltu aikaisia heräämisiä silmällä pitäen. Minun kuuluu saada
nukkua ja kirjoittaa ja juoda ja johtaa yhdistystä. Plääh. Eniten
ärsyttää, että olen menossa loppuviikosta laivalle, eikä mulla ole
yhtään rahaa. Toinen plääh. Ja kolmas plääh ihan vain ärtymyksestä.
 
Meitsin limoviikuna tiputtaa lehtiään urakalla. :cry:

Kastelua olen lisännyt ja kasvilamppuakin pitänyt enemmän päällä, mutta mikään ei näytä auttavan.
 
Viherpeukalovinkki Vohobitille:

Osta divarista halvalla Matti Nykäsen debyyttilevy Yllätysten yö cd-muodossa. Hautaa se kukkaruukkuun pohjimmaiseksi. Enempää lannoitusta limoviikunasi ei enää koskaan tarvitse!
 
Vohobitti: Nyt ollaan jo niin keväässä että kasvisravinteita ehkä uskaltaisi kokeilla?
 
Mmh, miittien maksukäytännön muuttumisen myötä minun mahdollisuuteni päästä miittaamaan suurempiin miitteihin laskivat juuri 70%. Ja huoltajalta saadun luvan kanssa vielä vähän lisää, vanhemmat suhtautuvat penseästi miitteihin muutenkin ja nyt kun niillä on noin yksinkertainen keio estää lähtemästä, niin... Äsh.
 
Pienet kommunikaatio-ongelmat kämppiksen kanssa.

Ja Konnun muuttuminen byrokraattiseksi. Silloin yksilöä ei voi ottaa enää yhtä hyvin huomioon. Tuntuu kuin jotain olennaista katoaisi Konnusta.
 
Hellas Platinum sanoi:
Tuntuu kuin jotain olennaista katoaisi Konnusta.
Vaikka itsekin taidan olla osa tuota byrokratiaa näin konnavahtina: Hyvin sanottu!

Hirmuisen ristiriitaista. Samaan aikaan itsekin järjestöihmisenä ymmärrän 100-0 Uuden Konnun Yhdistysihmisiä heidän määritellessään sääntöjä. Mutta toisaalta, miksi piti korjata jotain joka ei ole rikki, eli miksi muuttaa tämä yhteisö järjestöksi.. Mutta tämä jääköön tähän, sillä keskustelu käytiin jo ennen kuin Uusi Kontuyhdistys perustettiin. :)
 
Ylös