Suuria (ja ei niin suuria) surunaiheita

Henane

Raccoon (Little, but evil)
Sain juuri tietää, että jälleen yksi vastanäyttelijäni lähti taivaan lavoille esiintymään. Tämä on jo kolmas viimeisen 4vuoden sisään. Siis vastanäyttelijöistä, mutta ystävistä alkaa olla jo lähemmäs 40 mennyt. Muistaakseni 38 nyt 18vuoden aikana.

Olen jotenkin hyvin järkyttynyt, sillä kyseisen ihmisen kanssa oli aina hauska nähdä. Aina naurettiin ja hymyiltiin, kun nähtiin. Kyseessä oli kuitenkin isäni parhaimpia ystäviä, joten olen senkin puolesta hyvin järkyttynyt. Vanhempieni ystävä ja eilen, kun piipahdin kotona, niin eivät sanoneet mitään. Ei kumpikaan.

"Esirippu laskeutuu, oli sinunkin aikasi mennä." Olen hieman shokissa ja töissä pitäisi vielä jaksaa pari tuntia. En oikein tiedä, mitä ajatella. Mitä ihmettä ajatella. En enää tiedä itsekään. Viimeisin yhteinen näytelmä tulee varmasti katsottua tänä iltana ja sytytän jälleen uuden kynttilän. Mennyt ehkä liikaa ihmisiä nyt viimeisen viiden vuoden sisään. Rakkaimpia ja tärkeimpiä ainakin. Olen vain.. en tiedä.

Yksi ystäväni viimeksi veti herneet nenään, kun puhelimessa sanoin, että olen aika rikki, enkä nyt jaksaisi. Hän sanoi, etten ikinä kuuntele häntä, kun hän tarvitsee minua. Väärin. Hän ei ole kuunnellut minua enää pitkiin aikoihin. Hän ei näe enää minua, kuten ennen. Hän ei vaivaudu edes tutustua minuun uudelleen, koska hänellä on uusia ystäviä, mutta heidän jälkeensä soittaa jälleen pettyneenä minulle, kuinka he eivät olleetkaan ystäviä. Niin.. mitä tähän sanoisi. Minulla on paha olla, mutta sinulla ilmeisesti vielä pahempi, joten siirrän omat tunteet hetkeksi sivuun. Hänen tapauksessaan kokonaan pois. Hän ei ole enää vaivautunut kuuntelemaan, vaikka kysyy.

Nyt tarvitsisin vain.. noh.. aikaa. En tiedä mille, mutta olo vaatii sen. Ehkä.. en tiedä. Olen vain.. en tiedä. Eksynyt?

Sidhiel

Rajatapaus
Vastuuhenkilö
Suomen Tolkien-seura
Pikkurakki Kitiltä, ikä 12.5v, joudutaan poistamaan yhdeksän pientä poskihammasta ientulehduksen takia. Periaatteessa tuo ei vaikuta sen elämään mitenkään mutta sääli että joutuu ramppaamaan kammoamallaan eläinlääkäriasemalla. :(