Syksyn Vesilahti-miitti #8. (5.-7.10.2007) TÄYNNÄ

Niin, todellakin syy siihen, että suunnittelemani viikonloppu 21.-23.9
ei ole listassa, on siinä että se on jo varattu. En minä asialle voi
mitään, joten älkäähän vielä kaivako hirttoköysiä esiin. Ja sitten,
voimmehan toki pitää vain yhden Vesilahti-miitin tämän vuoden
puolella, mutta moinen ajatus tuskin saa kannatusta. Syyskuun
28.-29. ovat varattuja, eikä ainakaan minun mielestäni kannata pitää
vain la-su -miittiä. Mutta jos olette eri mieltä, niin kertokaa toki.

Ja kun kapinoitte ja mietitte vallankumousta, niin saanen muistuttaa,
että Lammasniemeä ei periaatteessa edes vuokrata samalle henkilölle
tai yhdistykselle kuin kahdeksi vuorokaudeksi vuodessa. Joten me
ylitämme kaikin tavoin tuon rajan.
 
Kahdeksi vuorokaudeksi? Eikö se ollut kahdeksi kerraksi vuodessa?

(Enkä minä ainakaan ketään hirtä, minulle käy mikä ajankohta tahansa, ainakin näillä näkymin. :))
 
Älkäähän nyt ihan hulluja puhuko. Ei ainakaan minulta saa kannatusta tuo että pitäisimme niitä tänä vuonna enää vain yhden. :p
 
Pistin oman ääneni syyskuulle. Tiedä vaikka pääsisin paikalle jos se silloin on. Lokakuu on epätodennäköisempi.
 
Annoin oman ääneni lokakuulle, mutta ajankohta on aika yhdentekevä. Pääsen mukaan, ellen joudu lastenhoitovastuuseen viikonlopuksi. Lokakuu olisi vain siitä kiva, että silloin voisimme soittaa Juice Leskisen Syksyn säveltä nonstoppina koko miitin ajan. "Nyt on lokakuu ja minusta näkee sen."
 
Äänestin lokakuuta, koska syyskuussa on ylioppilaskirjoitukset joihin pitäisi lukea. Mutta periaatteessa voisin tulla syyskuussakin tosin ne kirjoitukset on sitten seuraavalla viikolla...
 
Nerwen sanoi:
Kahdeksi vuorokaudeksi? Eikö se ollut kahdeksi kerraksi vuodessa?

Kaksi kertaa tarkoittaa kuulemma ajallisesti kahta vuorokautta. Kuten
kaikki Lammasniemessä käyneet varmaankin hoksaavat, ei paikkaa
ole varsinaisesti suunniteltu yöpymisiä silmällä pitäen.

Onneksemme olen hyvissä väleissä Vesilahden kunnan tekniseen
toimistoon ja nuorisotoimistoon nähden, joten meillä ei sinällään ole
mitään hätää. Toisekseen, he joustavat kohdallamme ohjeistuksesta
koska emme varaa Lammasniemeä pahimpaan sesonkiaikaan vaan
silloin, kun siellä on hieman hiljaisempaa...viimeksi siellä ei ollut mitään
tammi-helmikuun välisenä aikana, paitsi me.
 
Myös eowynofmay on vihjaillut, että saattaisi olla tulossa ja meillä olikin jo jotain puhetta kyydeistä, mutta en nyt rupea toisen puolesta puhumaan tai mainostamaan, mutta ilmeisesti ainakin joku kyyti sitten olisi jostain tältä suunnalta jokatapauksessa lähdosössä jos myös Henane tulee? :D
Eli minun ei tarvitse ihan niin hirveästi stressata kyydistä vaikka niin luulin :wink:
Muta joo, niitä kannattaa varmaan varmistella ja lyödälukkoon vasta joskus lähempänä. Mutta on rauhoittavaa tietää, että jollakin pääsee :)
 
Molemmat päivät kelpaavat, tosin lokakuu olisi hieman parempi päivämäärä koska itselläni sattuu olemaan synttärit 12.9 ja niitä tulee hieman juhlittua mutta oli miitti kumpana ajankohtana tahansa niin olen 90% varmuudella tulossa.

Edit. Äänestin siis lokakuuta.
 
Vesilahdellekin muuten mahtuisi enemmän yöpyjiä, jos ostettaisiin yhdistyksen rahoilla telttoja. :p
 
Tai lainataan puolijoukkuetelttaa paikalliselta lippukunnalta *wirn*

Paitsi että, yöpyminenhän ei ole pääasia Vesilahdella, vaan se
yhdessä oloaika jommassa kummassa mökissä, pelaten, katsellen
leffoja yms. Siinä ei puolijoukkueteltta pahemmin auta.
 
Muistelisin paikan säännöistä, että pihalle ei saa pystyttää telttoja. Noissa nettisivujen säännöissä sitä ei ole mainittuna, mutta ovat mielestäni muutenkin lyhyemmät kuin ne siellä seinällä olevat. Ja onhan tuo ihan loogistakin, piha menee nopeasti aika kelvottomaan kuntoon varsinkin jos telttoja on paljon ja/tai niitä käytetään usein.
 
Se piha ei olisi ongelma. Siinä lähellähän on metsää. Ehkä nyt kuitenkin pärjätään ilman telttoja. :)
 
Eivätköhän ne säännöt kata koko leirikeskuksen alueen, ja sen ulkopuolella telttailu voisi olla vähän hankalaa...

Tuo lokakuu on kyllä niin myöhään että vedet ovat kovin kylmiä, eli jää minulta tälläkin kertaa testaamatta Lammaniemen uimaolot. Tai ainakin nyt näyttää siltä, että äänienemmistö osuu lokakuulle.
 
Minä äänestin syyskuuta. Sinänsä ajankohdalla ei ole minulle suuresti väliä, mutta syyskuussa alkaa koulu, joten sen suhteen ei olisi niin kiirettä silloin. Tulossa olen melko varmasti joka tapauksessa.
 
Ja Jos puoljoukkueteltasta on pulaa, niin mie voin kyllä sellasen tuoda :) Ja sitä paitsi.. jos halutaan nukkua, niin nukahtaa sinne, minne nukahtaa.. ei siinä tarvitse mitään punkkia :D Ja Makuupusseistakaan ei ole mitään ongelmaa, jos sellaset tarvitaan ;)
 
Joku paikka jossa nukkua täytyy kyllä olla, moottoritietä ajaminen 150km/h 2 vuorokauden valvomisen jälkeen ei oo mitää herkkua.
 
Saunatupa on rauhoitettu alue, siellä voivat kuskit nukkua vaikka muualla melu jatkuisikin.
 
Enriisse sanoi:
Joku paikka jossa nukkua täytyy kyllä olla, moottoritietä ajaminen 150km/h 2 vuorokauden valvomisen jälkeen ei oo mitää herkkua.
No, siinä herää mukavasti, kun poliisi vilkuttaa sitä punaista valoa taustapeilissä. :)
 
Aika vahvalta se nyt sitten näyttää että miitti osuu tänäkin vuonna juuri tuolle lokakuun viikonlopulle joka on se ainoa jolloin en oikein voi tulla. Viime vuonna tulin vaikka olikin muuta silloin, mutta tänä vuonna taitaa kyllä jäädä nyt sitten väliin.
 
Ylös