Syksyn Vesilahti-miitti #8. (5.-7.10.2007) TÄYNNÄ

Valitettavasti en pääse miittailemaan tällä kertaa, osui juuri tuohon viikonloppuun vuosikurssini 15-vuotisjuhlat. Helsinkiläiset eivät siis voi laskea kyytini varaan. Mutta onhan teillä runsaasti aikaa pohtia matkaa.
 
Mie osaan tansseja jonkin verran ja voin koittaa opettaa niitä, mutta olisi kivaa jos olisi joku muukin joka osaisi.
 
Minä lähtisin, mutta hyvin vaikeasti lähtee junia Lempäälään, Tampereelle saisi melko hyvin, mutta sitten sieltä pitäisi päästä kyytiin. Toivottavasti näistä tulee vielä lisää infoa sittemmin. =)
 
Kyllä Tampereelta on yleensä vähintään yksi (joskus kaksikin autoa lähtenyt) ja niiden paikat menevät aina nopeimmin varaaville (sen jälkeen kun joku autonomistaja on ilmoittanut tulevansa ja autossaan olevan tilaa). Eli kun vaan tarkkana seuraa tätä topikkia niin eiköhän kyyti löydy (ja Treelta pääsee kyllä vaihtamalla junalla aika helposti Lempäälään, tai sitten bussilla).
 
Ja Lempäälästä on perinteisesti kyllä kyyti yleensä onnistunut. Varsinkin jos vaivautuu pari euroa heittämään vaikka kyytimaksuja kuskille niin eiköhän joku kuljettajista mielellään hae Lempäälästä ylimääräisen keikan Vesilahdelle.
 
Jepjep, enköhän ole tulossa kun tuo valittukin viikonloppu näyttää sopivan. Nyt vaan sitten odotellaan ilmoittautumista. :)

Juu Lunch Moneytä taas vaikka koko yö niin kuin joskus aiemmin. The Miitissäkään ei tullut pelattua yhtään minun osaltani.
 
Missasin tällä kertaa täysin keskustelun Vesilahti-miitin ajankohdasta, mutta valittu viikonloppu sopinee minulle joka tapauksessa. Kun en The Miittiin päässyt niin täytyyhän tänne päästä.
 
Jaamar sanoi:
Myös eowynofmay on vihjaillut, että saattaisi olla tulossa ja meillä olikin jo jotain puhetta kyydeistä, mutta en nyt rupea toisen puolesta puhumaan tai mainostamaan,

Saa kyllä mainostaa, mutta tässä tapauksessa minulle kävi ohraisesti. Parin viikon päästä leikataan polvi ja se on 6 viikkoa tönkkösenä (suoraksi jäykistettynä) sekä varauskiellossa. Eli ajaminen ei varmaan onnistu millään, kun tuolloin vasta 5 viikkoa leikkauksesta.

Kerkesin kysymään jo kotihallitukseltakin, että olenko vapautettu lastenhoitovuoroista tuona viikonloppuna. Vähän pohdiskelin sitten vaihtoehtona jo minäkin kyydin kysymistä Henanelta. Kun ei vaan osaa vielä arvata lähtökuntoaan...
 
Eli siis, jos Henane vaan on tulossa täältä päin ja itse pääsen niin mielelläni ottaisin kyydin vastaan :)
 
Päivitin aloitusviestiä ilmoittautumis ja maksukäytännön suhteen.

Viitenumeroiden käyttöön ottamisen vuoksi. Ilmoittautuminen yhdistyksen tapahtumiin tapahtuu aina osoitteessa http://verkkoyhteiso.kontu.info/tapahtumat/ eikä enää suoraan aiheisiin.

Ilmoittautumisen yhteydessä saatte kukin oman viitenumeron, joka on yksilöllinen juuri kyseiseen tapahtumaan ja sinuun liittyen.

EDIT: Jos tuolloin 3.9. tuo ilmoittautumisjärjestelmä ei jostain syystä toimikaan, niin toimitaan sitten, kuten ennenkin. Eli ilmoittautuminen tänne topicciin ja maksu yhdistyksen tilille. Viitenumerona käytetään tuolloin 300 00002 00001 (tämän miitin yhteydessä), lähettäkää vaikka minulle y-viestinä, kuka tuolloin on merkitty maksun suorittajaksi.
 
Olisin nyt sitten tulossa Vesilahdelle. Ilmoittautuminen alkaa kuitenkin hetkellä, jolloin olen laivassa matkalla Tukholmaan. Eli aika pahasti offline. The Miitteihin on voinut ilmoittautua kaksi ihmistä samalla maililla, mutta nythän meillä on uusi, hieno ilmoittautumissysteemi (siitä kiitos Dunalle). Voiko sillä ilmoittautua kaksi kerralla? Vai voinko muuten vaan nakittaa jonkun kaverin hoitamaan ilmoittautumisen puolestani?
 
Hathaldir, en ole uudessa järjestelmässä estänyt mitenkään sitä, että joku saattaisi ilmoittaa useamman henkilön miittiin, Kunhan tietää kaikki pakolliset tiedot, kuten Nimen, syntymäajan, email-osoitteen ja puhelinnumeron. Email-osoitteeseen lähetetään maksuohjeet, joten sinäkin ne ohjeet silloin saisit.

Yksi ihminen voi minun puolestani hoitaa vaikka kaikkien ilmoittautumiset. :D
 
Re: Syksyn Vesilahti-miitti #8. (5.-7.10.2007)

HUOM. ALLE 18-VUOTIAAT!
...
Tarkoittaahan tämä nyt sitten vasta sitä tapahtumaa, eli saa toki ilmoittautua ilman vanhempien lupaa, jos ennen miittiä mutta vasta eräpäivän jälkeen täyttää 18? [22]
 
Jos on miitin alkaessa eli käytännössä viimeistään 4.10 täyttänyt 18vuotta niin saa ilmoittautua ilman vanhempien lupaa. Ilmoittautumisen ohessa on toki hyvä mainita että synttärit on ennen miittiä niin en sitten ihmettele asiaa. :)
 
Mihin kellonaikaan tuonne on tavattu saapua? Itsellä kun on vielä perjantaina työpäivä ja matkaa tulee jonkun verran niin mietin vaan, että pitääkö kysyä jos ehkä mahdollisesti saisin (tai sitten en) lyhenettyä työpäivääni vai..?
Vaikka tuskin mikään sääntö kieltää saapumasta myöhemmin :D mutta lähinnä mietin muita samalla kyydillä tulevia ja sitä jos heillä olisi jo kova kiire päästä paikanpäälle, mutta minun takiani lähtö viivästyisi.
 
Normaalisti ensimmäiset saapuneet ehkä noin klo 14 ja viimeiset klo 19 pintoihin. Toiset tekevät työpäivät loppuun ja toiset eivät. :p
 
Ihanaa, pääsen vähän suurempaan miittiin. (Jos ilmoittaudun riittävän nopeasti, siis.) Kun The Miitti meni sivu suun, tämä houkuttaa kovasti. Helsingistä oletettavasti on jokin autokin lähdössä, ja toivon pääseväni jonkun kyytiin. (Vaikka taittuisi tuo matka varmasti junallakin.)
 
Eiköhän sieltä aina joku Helsingistä autolla saavu. Kannattaa vain seurata keskustelua aktiivisesti ja kysellä kyytiä sitten. :)

Junallakin matka taittuu helposti ja nopeasti Lempäälään mistä sitten varmasti joku autollinen voi käydä noutamassa pientä bensamaksua vastaan. :)
 
Ilmoittautuminen alkaa siis huomenna, seuratkaa topikin ensimmäisen viestin ohjeita niin hyvin menee. Tämähän on ensimmäinen miitti joka noudattaa tuota Dunán tekemää systeemiä, toivottavasti kaikki menee jouhevasti. :)
 
Ja jos ei mene, niin toimitaan sitten kuten ennenkin on toimittu. :)
 
Ylös