Syksyn Vesilahti-miitti #8. (5.-7.10.2007) TÄYNNÄ

Voi ei voi ei voi ei, onko multa nyt jäänyt Carcassonnen pistealusta Lahteen?! Eli jos Miccoh vielä tämän näkee ajoissa, niin ottaisitko varuiksi sen alustan mukaan, jos minen nyt löydäkään sitä läpyskää mistään... :urg:
 
No pisteethän voi toki kirjoittaa vaikka paperillekin, mutta voinhan minä tuon yrittää muistaa ottaa. :)
 
Uskaltaisikohan sinne tulla huomenna käymään päivätteeltä =)

Varmaan tuossa viimeistään neljän jälkeen pääsen lähtemään Tampereelta.

Edit:

Jos joku muukin on näin lyhkäisellä varoitusajalla tulossa käymään Tampereelta, niin kyytiin mahtuu.
 
Haa! Mic asetti takarajan kokouksellemme. :)

Minulla on tässä vähän lähtöhetken paniikki, kylppäri tulvii. Venailen tässä hetken, että lähtikö viemäri nyt vetämään vaiko ei. Sunnuntaina on joka tapauksessa kiva haju varmasti vastassa. :(
 
Toivottavasti joku on ostanut lettuhilloa, nyt täytyy lähteä. Hei hei ja nähdään siellä. :p
 
Näköjään taidan olla ensimmäinen kiittelijä.
Eli suuret kiitokset kaikille osanottajille. Oli mukava nähdä ja tutustua hieman uusiinkin naamoihin, vaikka se ei välttämättä siltä näyttänytkään kun ottaa huomioon, että olimme lähes koko miitin saunatuvalla. :D

Mutta siis kiitokset seurasta. Tapaamisiin taas ensi kerralla. :)
 
Minun pitää ehdottomasti alkaa verottamaan koneenkäytöstä, ihan selkeästi kannattavaa bisnestä :D
 
Kiitos kaikille :)

Miitti tuntui lyhyeltä, tuntui että oltiin vasta päästy alkuun kun jo piti lähteä pois.

Pääsin tutustumaan miulle uuteen ropeen :) Huomaan että voisin lukea asioista lisää...

Kiitos myös Carcassonnen ja MtG:n pelaajille. Mikä oli nimeltään se sanaristikkopeli?
 
Satekai: Scrabble. Ja kiitos minunkin puolestani, oli oikein mukava miitti ensikertalaisenkin mielestä. Mukaan lähden varmasti toistekin :)

(Ja jei, 300. viesti! :beer: )
 
Kiitos ja kumarrus. Niiauskin samaan syssyyn. Pistetään vielä käsisuudelma ja halauskin peliin.
Minulle jäi tästä miitistä paljon parempi maku suuhun kuin The Miitistä, liekö syynä se, että tällä kertaa tunsin porukkaa hitusen enemmän kuin silloin siellä. Myös nukkumisesta plussaa.

Jotenkin jännä kun ihmiset haluavat katsoa huonoja leffoja, jotka he tietävät jo valmiiksi huonoiksi, vain todetakseen niiden todellakin olevan huonoja :yawn:

- And nowadays my name is Inska the bananaist.
 
Nyt tuli vietettyä todella paljon laatuaikaa eri ihmisten kanssa :) Vaikkakin niin monen, että ei kenellekään yksin sitä niin paljon jäänyt. Mutta hienoa oli ja Vesilahti on kaunis paikka.
Ehkäpä vielä joku päivä toteutan Hathaldirin ehdotuksen ja muutan sinne. (Mutta ei nyt vielä vähään aikaan.)
Oli mukava tutustua uusiin ihmisiin, opetella englantia, haravoida ja kalastella golfpalloja järvestä, pelata Wiillä, saunoa ja pelailla Carcassonnea. Ja Halit ja pitseria olivat myös suuri plussa.
Myös näistä matkoistakin voisi sanoa vaikka mitä, mutta jätän sen vähän myöhemmäksi :wink:
 
Suuret kiitokset myös minun suunnalta! Jälleen kerran kokemus, josta en tinkisi ja jota olisi ollut vaikea jättää kokematta.
Hienoa on tavata uusia ihmisiä ja keskustella kiinnostavista ja kehittävistä - ja ei niin kehittävistä ;) - aiheista. Saunakäynnit olivat myös mukava kokemus, eritoten kun porukalla saa aikaan hyvää keskustelua ja rennon, sekä mukavan olon.
Oli elokuvia mukava katsoa, mutta outoa tosiaan oli se, että katsottaviksi valittiin juuri ne elokuvat, joita huonoksi sanottiin, vain jotta voisi nauraa ja sanoa niitä vielä huonommiksi. Ei mitään niin huonoa, ettei jotain hyvääkin. ;D
Kuviakin oli hieno ottaa ja monia hyviä räpäyksiä tulikin otettua. Ne kuvat, jotka katseltavaksi mielestäni kelpaavat, pääsevät tauluseinälle.

Ensi kerraksi pitää vaan saada makuupussi, makuualusta kaivettua varaston syövereistä. Myös pyyhe olisi hyvä muistaa ottaa mukaan. :)

Mutta tosiaan, vielä haluan kiittää kaikkia hienosta miitistä!
 
Jaamar, ei kannata niistä matkoista sanoa mitään :D Minuu alkaa ihan nolottaa :oops: ;)

Kiitos kaikille, miul oli ihan mahtava miitti, vaikkakin pyörin milloin missäkin reunassa ja kulmassa ja saunassa :D

Tykästyin Vesilahteen ihan älyttömästi ja totesin myös, että jos jonneki Utista muuttaisin, niin sinne voisi ihan muuttaa asumaan :) Pizzeria oli erittäin viihtyisä, talot nättejä pihoineen ja maisema loistavan oloinen ^^ Ja Erityisesti Lammasniemi oli hieno :heart:

Ja Erityisesti arvostin sitä, että Minyan auto(en muista ketä kaikkia siel oli) pysähtyi tarkistamaan, että kaikki oli hyvin.

Ja pyyrän anteeksi Erestor ja Sami, kun en seurannutkaan teitä Moottoritielle.. unohdettiin jotain miittipaikalle, joten päätimme selvitä sinne ominneuvoin :)
 
Mhä, jossain pelattiin Scrabblea ja minä missasin kokonaan? Pihkura.

Mutta kivaahan oli taas, kiitos kaikille. Taaskaan ei mitään ehtinyt, mutta niinhän se on aina. Kävin sentään kahdesti saunassa, voipi olla että siitä on pari visiittiä kun tuohonkaan olen viimeksi kyennyt.

Mitä tulee huonoihin leffoihin, olin ihan aidosti siinä uskossa että Coppolan Dracula olisi ollut hyvä. Kerrankos sitä erehtyy, ja toisenkin. Muista miitissä katsotuista leffoista minulla ei tainnut olla harhaluuloja, vaikka Lumikuningattaren loistavuutta en osannutkaan varsinaisesti ennakoida...
 
Kiitokset kaikille mukavasta miitistä! Oli hienoa miittailla taas pitkästä aikaa. :)

Mitä Bram Stokerin Draculaan tulee, hieman ihmettelen sen saamaa kehnoa vastaaottoa! Ehkä vuonna 1897 julkaistun alkuperäisteoksen hengen sangen hyvin säilyttäneen filmatisoinnin tarkoituksellisen teatraalinen ja osin jopa surrealistinen fiilis ilman CGI-kuorrutusta ei vain uppoa nykynuoreen? ;)
 
Haltiamieli sanoi:
Muista miitissä katsotuista leffoista minulla ei tainnut olla harhaluuloja, vaikka Lumikuningattaren loistavuutta en osannutkaan varsinaisesti ennakoida...

Se oli kyllä aikamoinen yllätys. Mitä muuta pimeä 80-luku pitääkään sisällään.

Hauskaa oli, ehkä ensikerralla uskaltaudun/pääsen yöksikin =) (Pitääkö alkaa vahtimaan koneen ääressä, että pääsee)
 
Kiitos, ihan hauskaa oli. Varsinkin ne mainiot elokuvat. Kotiinpaluukaan ei ollut niin tylsä kuin normaalisti. Huomasin nimittäin että pikkusisko oli katsomassa videolta Lumikuningatarta. :D:D:D
 
Kiitos kiitos, hieno miitti. :)

Oli mukava nähdä kaikkia, tuttuja sekä uusia ihmisiä. Jos makoilua ja haleja voisi saada varastoon, olisi niitä nyt melkoiseksi aikaa kerättynä. Carcassoneen ja Wiihin tutustumista, juttelua, saunaa ja viihtyisä pitseria, jossa käyntiä ehdottomasti suosittelen myöhempiinkin miitteihin kun syöminen aina muuten tahtoo unohtua. Lammasniemen laiskasta tuulesta en tiedä, mutta ainakin järven vesi oli kylmää, uiminen silti ihanaa. Henanelle kiitos kitaran lainasta, pahoittelen jos sen rämpyttely terrorisoi Merlin-leffaan syventymistä. Lumikuningatar todellakin yllätti, jääkarhuineen kaikkineen suorastaan mieleensyöpyvä katselukokemus. :D

Erityiskiitos matkaseuralle, Aada ja Freyja, kahdeksan tunnin matkat suuntaansa ja elossa ollaan, poliisitkin kohdattiin vain kerran. Hirmu hauskaa vaikkakin väsyttävää, ensi kerralla UB:lta myös Kalifornia ja Kroketti mukaan! Sekä osa-aikaismatkaseurasta kiitos maaseutumatkailijoille Urjalaan sekä Hathalle, vaikka olitkin vähän pelottava kuski.

Ootte te vaan ihanii. :heart:
 
Ylös