Syksyn Vesilahti-miitti #8. (5.-7.10.2007) TÄYNNÄ

Henane, mie voisin hypätä Kouvolasta kyytiisi, jos vaan suinkin saan juna-aikataulut sovitettua. [Eli siis jos miun ei tarvii lähteä heti kuudelta aamulla ekalla mahdollisella junalla. :wink: ]
 
Mie torennäköisesti voin ottaa siut kyytiin sieltä :) Tarvitsen vain aikatauluja, että tierän milloin otan omaa vapaata Koulusta ja lähren ajamaan Uttiinpäin.. :) Eli Kouvolasta nappaan nyt ainakin Aadan kyytiini, Jaamariin ja GoldenDragoniin otan yhteyttä mahdollisten aikataulujen selvittämiseen :)
 
No voi pahus... Ehdin sitten vasta nyt käymään Konnussa (ai miten niin minulla on ongelmia organisoida ajankäyttöäni? :p) ja nyt sitten kaikki paikat täynnä ja varasijoille tunkua.

Noh, ehkäpä ilmoittaudun nyt tuolle seitsemännelle (?) varasijalle, vaikka pääsy onkin varmaan mahdotonta, ja olen valppaampi ensi kerralla.
 
Joku ylläpitäjistä tms voisi lisätä ensimmäiseen viestiin Henanen kyydin ja Undon varasijoille. Samalla voisi lisätä ajo-ohjeita varten seuraavan linkin:

[color=red:6747699c80]http://lammasniemi.juspe.net[/color]

Eli kaikki jotka tulevat autolla Lammasniemeen eivätkä ole 100% varmoja risteyksistä tai siitä miten paikalle pääsee, katsokaa ihmeessä nuo sivut. Tulen jättämään sivut tulevaisuuttakin ajatellen palvelimelleni. Ajo-ohjeet tehty niin Helsingistä, Tampereelta kuin Turusta päin saapuville!
 
Viime aikoina on Vesilahdessa kai ollut tavallista, että kokkaillaan porukalla yhdessä joku ruoka. Jonkun vastuuhenkilön se kyllä vaatii, mutta orjia on yleensä ollut helppo löytää avuksi pilkkomaan sipuleita jne. Shailin tuota kai aiemmin on ideoinut ja organisoinut ja hienosti on toiminut. Ruuat ovat olleet herkullisia ja tekeminen mukavaa. :)
 
Huomenta.

Voisin kanssa tulla kahdeksannelle varasijalle, tai sitten (ja minulla olisi tähän vanhempieni lupa) harrastaa taivasalla nukkumista talvimakuupussissa. Tätä olen tehnyt ennenkin, 30 asteen pakkasessa on ennätys, eli se ei olisi ongelma. Juttuna vain se, että a) suostuisivatko järkkääjät ja b) paljonko minä sitten maksaisin, jos suostuisivat. :D

Ei minulla muuta, kunhan riehun kun vanhempani ilmaisivat suostumuksensa vähän myöhässä.
 
Lupaan tehdä lappuleikkilaput joo. :) Tällä kertaa vähän vaikeammatkin. Ja tuoda yhden leffan, Hiidenpadan. Mutta ei nuolaista ennen kuin tipahtaa (hei c'mon, mitä se tarkoittaa?)
 
Vehka sanoi:
Huomenta.

Voisin kanssa tulla kahdeksannelle varasijalle, tai sitten (ja minulla olisi tähän vanhempieni lupa) harrastaa taivasalla nukkumista talvimakuupussissa. Tätä olen tehnyt ennenkin, 30 asteen pakkasessa on ennätys, eli se ei olisi ongelma. Juttuna vain se, että a) suostuisivatko järkkääjät ja b) paljonko minä sitten maksaisin, jos suostuisivat. :D

Ei minulla muuta, kunhan riehun kun vanhempani ilmaisivat suostumuksensa vähän myöhässä.

Laitan sinut kahdeksannelle varasijalle.
Syy makuupussissa ulkona nukkumiskieltoon on se että se olisi epäreilua muita varalistalaisia kohtaan. Silloinhan heidänkin täytyisi kaikkien saada tehdä vastaavanlainen juttu. Jonon ohi ei saa kukaan muukaan hyppiä. Eli varalistalle tervetuloa, ehkä kärsivällisyys palkitaan. :)
 
Mutta kuinka moni olisi ylipäätään valmis nukkumaan ulkona makuupussissa?
 
Ei sillä ole merkitystä, kuinka moni muu olisi valmis nukkumaan ulkona
makuupussissa, sillä sitä ei tulla sallimaan kenellekään varasijoilla
olijoista. Sehän olisi kuin jonon ohittamista. Kun kerran miitin
osallistujamäärä on rajattu siihen 25 miittaajaan, niin siinä myös
pysytään, mikäli ei tule kunnollisia syitä nostaa osallistujamäärää. Ja
ainakaan toistaiseksi Lammasniemeen ei ole tullut lisärakennuksia (ja
tuskin koskaan tuleekaan), telttailua ei ole sallittu eikä kukaan ole
tulossa asuntoautolla, tai vaunun kanssa, jonne saisi mahtumaan
edes osan jonossa olijoista.
 
*nyökkäys* Asia ymmärretty. Muistaakseni kutienkin on niin, että päivävierailut on sallittu, eli periaatteessa jos hommaan yöpaikan muualta Vesilahdelta voin kai tulla miittiin päiväsaikaan, miten se sitten määritelläänkin?
 
Jep, päivävierailuja on tehty ennenkin ja tullaan varmasti tekemään.
Minähän en nimittäin ole myöskään miittaajien luettelossa, mutta
kuitenkin vierailen miitissä.
 
Yli puolella on vielä osallistumismaksu maksamatta. Muistattehan, että tästä miitistä alkaen on aloitettu tiukempi menettely maksujen myöhästymisen suhteen, jos maksua ei ole maksettu ajallaan viimeistään eräpäivänä, niin miittipaikka lankeaa varasijalla olevalle. Maksuaikaa on nyt vielä 6 päivää tämä päivä mukaanlukien. Eli eräpäivä on Maanantaina 17.9.

Hopi hopi maksamaan.
 
Ilouutinen! Miittipaikkani vapautuu! Dunkun maksukehotusviesti sai minut viimein liikkeelle – ei siksi, että olisin rahaton, vaan siksi, että lokakuussa minulla on muita menoja niin paljon etten voi olla yhtään ylimääräistä yötä poissa kotoa lastenhoitotehtävistä. Wu Ming riippuviiksineen ja keltaisine ihoineen ilahtuu.
 
Poistin Pagpan osallistujalistalta, ja nostin WuMingin sinne. Ilmoitin myös WuMingille, ohjeet ilmoittautumisesta.
 
Freyja nostettu miittiin mafialegsin tilalle sekä ilmoitettu miittiin pääsystä.

Ihmiset hyvät. En pilaillut kun sanoin että maanantaihin mennessä on maksettava. Juuri tämän takia käytäntöä on tiukennettu, kukaan ei muuten ole näemmä ajallaan. Maanantain jälkeen odotamme pari päivää, jotta maanantaina maksetut maksut näkyvät tilillä. Sen jälkeen porukkaa alkaa lentää ulos miitistä suoraan mustalle listalle. Eli toisin sanoen musta lista = porttikielto kaikkiin yhdistyksen miitteihin (myös tähän miittiin) kunnes vanha "rästi" on suoritettu. Varasijalta tulijat maksavat mahdollisimman pian.
 
Muiden muassa kaksi ylläpitäjän statuksen omaavaa/omannutta henkilöä on joutumassa mustalle listalle? WTF!? Aikuiset ihmiset, ettekö muka oikeasti osaa? :|

Minä olisin sitten vailla kyytiä Tampereelta, jos niitä voi varata.
 
Se mitä jäljellä olevien vielä maksamattomien on tänään syytä tehdä. Maksakaa osallistumismaksu tai peruuttakaa osallistumisenne. Huomisen jälkeen peruuttaminen ei enää onnistu tai ainakaan maksua ei saa enää takaisin. Ne jotka eivät ole maksaneet, eivätkä peruuttaneet joutuvat parin päivän päästä mustalle listalle. (Maksujen siirtymisviive pankista toiseen otetaan kuitenkin huomioon)
 
Ylös