Syksyn Vesilahti-miitti #8. (5.-7.10.2007) TÄYNNÄ

Incánus

Welho
Miittipaikka

Vesilahden kunnan sivuilta löytyy myös hieman tietoa
Lammasniemestä.
Ajo-ohjeet Lammasniemeen.

Paikan päällä siis on 2 rakennusta. Isompi oleskelutila missä on 3
sohvaa ja pöytiä sekä keittiö mistä löytyy kaikki tarpeellinen;
jääkaappi, mikroaaltouuni, kattiloita, paistinpannuja jne.

Toisessa rakennuksessa sijaitsee sauna sekä takkahuone josta
löytyy yksi sohva ja yks isompi pöytä. Tämä rakennus on yleensä
ollut kuskien käytössä, koska sinne on voinut hiljentyä nukkumaan
jo aika aikaisin, miittien mittapuulla tietenkin.
Tästä rakennuksesta löytyy myös pieni keittiö jääkaapin kera.

Säännöt

Tapahtuman järjestäjänä on Verkkoyhteisö Kontu ry ja tapahtuma noudattaa Yhdistyksen sääntöjä. Jos tulee kysyttävää, niin järjestäjät vastaavat mielellään. (Samooja, Incánus)

Ruokailu

Vesilahdelta löytyy pizzeria joka voi mahdollisesti kuljettaa pizzat
perille saakka, mutta mikäli sieltä ollaan tilaamassa useampiakin
pizzoja, tulisi tilaus tehdä mielellään jo etukäteen jotta pizzeria
osaisi varautua tähän.

Muutoin kaikki syövät sitä mitä itse kaupasta ostavat.

Toisinaan ovat jotkut pitäneet myös nyyttäreitä, koska ilmeisesti
innokkaita kokkeja joukkoon on aina toisinaan eksynyt.

Mitä ottaa mukaan

- Iloinen ja reipas mieli
- Makuualusta
- Makuupussi
- Ruokaa
- Peseytymisvälineet (+saunomisvälineet)
- Rahaa kannattaa aina olla varulta hieman ylimääräistä mukana
- DVD:eitä, musiikkia, pelejä

ILMOITTAUTUMINEN

- Miitti on siis 5.-7.10.2007.
- Ilmoittautuminen alkaa 3.9 klo 18 osoitteessa http://verkkoyhteiso.kontu.info/tapahtumat/
- Mukaan mahtuu 25 nopeinta.
- Miittimaksu on maksettava eräpäivään 17.9 mennessä. Jos ilmoittautuu vasta eräpäivän jälkeen niin sitten maksetaan heti.
- Ilmoittautuminen eräpäivän jälkeen ei onnistu ilmoittautumislomakkeella, tällöin ilmoittautuminen tapahtuu ottamalla yhteyttä suoraan tapahtumavastaavaan.
- Miittimaksu on 8,20euroa/hlö
- Maksut suoritetaan Verkkoyhteisö Kontu ry:n tilille. (Osuuspankki 551136-213552. Laita maksun saajaksi Verkkoyhteisö Kontu ry ja käytä viitenumeroa, jonka sait ilmoittautumisen yhteydessä.)

- Varasijoista: Varasijoille mielivät ilmoittavat asiasta tässä topikissa. Mikäli paikka vapautuu ensimmäisenä listalla olevalle lähetetään yksäriä asiasta. Tämän jälkeen hän ilmoittautuu normaalisti ilmoittautumiskaavakkeella.
- Peruuttamisesta: Ennen eräpäivää 17.9 peruuttavillle palautetaan miittimaksu. Sen jälkeen ei.
- Maksujen myöhästelystä: Tiukempi linja alkaa tästä miitistä. The Miitin kanssa oli (jälleen) luvattoman paljon myöhästelyä miittimaksujen kanssa. Mitään muistutusyksäreitä ei enää lähetetä, vaan eräpäivän jälkeeen kaikki maksua maksamattomat henkilöt poistetaan tästä miitistä (eli myöhästelijät eivät pääse tähän miittiin) ja he siirtyvät "miittiläisten mustalle listalle". Eli myöskään mihinkään tuleviin Yhdistyksen tapahtumiin ei ole asiaa ennenkuin vanha "rästi" on suoritettu. Maksujen kanssa otamme toki huomioon sen, että eräpäivänä maksetut maksut näkyvät tilillä muutaman päivän viivellä.

HUOM. ALLE 18-VUOTIAAT!

Sääntöjen mukaan kaikilta ala-ikäisiltä osallistujilta vaaditaan vanhempien kirjallinen lupa tapahtumaan osallistumisesta.
Kun olet ilmottautunut sähköpostitse, niin tulosta Vesilahtimiittien Vastuuvapautuskaavake, joka on periaatteessa siis lupalappu vanhemmalta. Lähetä täytetty kaavake ilmoitettuun osoitteeseen tai ota se mukaasi miittiin. Vanhempien lupa vaaditaan kaikilta alle 18-vuotiailta. Jos et toimita sitä postitse tai ota sitä mukaasi miittiin, sinut voidaan poistaa tapahtumasta.

ILMOITTAUTUNEET ja Maksaneet:

Maksaneita 25/25

1. Merri
2. GoldenDragon
3. Penegrine
4. Juspe
5. Miccoh
6. Enriisse
7. Sami
8. Hathaldir
9. Ringlad
10. Insa
11. Jaamar
12. Arkint
13. Henane
14. Minyaleiel
15. Nerwen
16. Aada
17. Hellas Platinum
18. Nova
19. Satekai
20. Sillanrakentaja
21. Haltiamieli
22. Erestor
23. Päivis
24. WuMing
25. Freyja

VARALISTA
1. Vanamo
2. Vána
3. Poppy
4. Undo
5. Vehka

Kyydit
Utista (Kouvolan kautta)
Henane
1. Jaamar
2. GoldenDragon
3.
4.

Tampereelta
Nova 15:30 Rautatieaseman edestä
1. Hathaldir
2. Juspe
3. Nerwen
4. Haltiamieli

Helsingistä
Enriisse
1. Ringland
2. Miccoh
3. Päivis
4. Insa

Oulusta (Tampereen kautta)
Aada
1. Freyja
2. Minyaleiel
3. Penegrine
4. WuMing

EDIT: Muokkasin ilmoittautumis ja maksukäytäntöä. t. Dúnadan
EDIT: Samooja muokkasi vähän kaikkea.
EDIT: Nerwen sääti kyytejä
 
Kysyin sen varmaan jo muutaman kerran, mutta missä tuo Vesilahti olikaan ja miten sinne pääsee?
Nyt kun miittailun makuun pääsi niin olisi mukava tulla tuonnekin :D Ajasta en tosin osaa nyt sanoa yhtään mitään kun ei ole työvuorolistoja noin pitkälle...
 
Vesilahti sijaitsee Tampereen eteläpuolella Lempäälästä länteen, käytännössä enemmän tai vähemmän Incánuksen nykyisen oleilusijainnin naapurissa.


Niin ja tosiaan, todennäköisesti tulossa, en usko että viikonloppumiittailua mikään minulta estää. Ajankohdaksi kelpaa mikä vain ei satu Kouvolan miitin kanssa päällekkäin, eli kolmen tai neljän viikon päästä sitten käyvät.
 
No mietin lähinnä miten/millä minun kannattaisi tulla, kun nyt tiedätte missä asun niin joku minua viisaampi osaisi varmaan vihjata jonkin kulkuneuvon tai -tavan.
 
Bussisetien hyväksikäyttö lienee edullisin tapa, junalla taas pääsee Lempäälään asti ja sieltä kyllä saa kyydin.

Tietty matkasi on varmaan yli kolme kertaa pidempi kuin vaikkapa minulla, joudut vaihtamaan junaa vähintään Riihimäellä, todennäköisesti myös Lahdessa. Son tää uus juna-aika!
 
Jaamar, keräät porukan kontulaisia sieltä teiltä päin, varmistat, että
yhdellä on auto ja ajokortti ja jaatte bensakulut. Sitten seuraavat
vaihtoehdot ovatkin bussit ja junat. Ja kuten Merri totesi, Lempäälän
juna-asemalta saa kyllä kyydin eteenpäin. Tietääkseni kukaan ei ole
jäänyt asemalle kyhjöttämään.

Ai niin, osin tällä asialla on kiire myös siksi, että minä poistun koneen
ääreltä kahdeksi viikoksi sunnuntaina.
 
Minulla on ei ole aavistustakaan noin kaukaisista viikonloppumenoistani, mutta äänestin lokakuun puolta ihan vain sikäli, että epäilen syyskuutani kohtalaisen kiireiseksi opiskelun aloituksineen jne. Mutta tokihan paikalle tullaan oli ajoitus mikä vain :p
 
Minä kanssa äänestin lokakuuta, koska en yhtään tiedä minä viikonloppuna muutan ja muutenkin epäilen syyskuutani varsin kiireiseksi. Tuo syyskuun puolella oleva viikonloppu saattaa siis olla mahdollinen, mutta varmempaa on pääsyni mukaan lokakuussa. :)
 
Tuo syyskuinen ajankohta menee päällekkäin syksyn yo-lukemisten kanssa, mutta täytyyhän Incán synttäreitä päästä juhlistamaan, joten varmaan äänestän sitä siitäkin huolimatta että tuohon jälkimmäiseen minun ei tarvitsisi täyttää erästä lappua. :p
 
Syyskyy on varmasti kiireinen etsiessään itselleen horrostuspaikkaa talveksi, mutta ottattehan ääntä luovuttaessanne myös huomioon, että jos tälle vuodelle aiotaan änkeä vielä toinenkin Vesilahti-miitti (tai ehkä jopa risteily, mitä en kyllä kannata viimekertaisen jouluryysiksen ahdistavaksi kokeneena) että lokakuu on aika myöhään. Miittien välillä on hyvä olla vähintään kaksi kuukautta taukoa jotta ehtii toipua. ;) Käytäntö on myös osoittanut että porukalla ei riitä raha eikä aika lähekkäin oleviin miitteihin.
 
Nerwenin ajatuksessa on kyllä ideaa. Äänestin kuitenkin lokakuuta, koska syksyn kirjoitukset ovat silloin jo onnellisesti, tai onnettomasti, ohi eivätkä enää paina mielessä. Syksyn aikatauluista, rahatilanteesta ynnä muista miittiin tuloon vaikuttavista seikoista on tosin tässä vaiheessa vaikea sanoa mitään. Ei tuo syyskuun aikakaan pahalta kuulosta.
 
Lokakuun alusta on kuitenkin marraskuun loppuun melkein se kaksi kuukautta, että on se ihan tarpeeksi pitkä väliaika?
 
Äänestän 21.-23.9. Miksi se puuttuu vaihtoehdoista?
Se kävisi minulle, nuo kaksi muuta eivät.
 
Hmm. Puuttuisiko siksi että se on silloin jo varattu?
Vaihtoehdot ovat pe-su välisiä aikoja
ja ainoat täysin vapaat viikonloput kuukauden sisällä.
 
Todennäköisesti kyllä. Protestoin kuitenkin ja äänestän sitä ainoaa syyskuun viikonloppua joka minulle kävisi ja joka ei yllättäen olekaan tuossa listassa. :roll:
 
Aion kyllä ilmeisesti tulla mukaan, joten Jaamar, miulta löytyy silloin ajokortti ja todennäköisesti voin ottaa ihmisiä mukaan täältäpäin :) että se kyyditys täältäpäin hoituu todennäköisesti sillä :) Että molemmat aikataulut sopivat minulle :) Voin olla jopa yhden viikonlopun pois harjoituksista, jos kerta Vesilahtimiittiin pääsen :)
 
Vaikka minulla olisi jo melkein velvollisuus saapua paikalle (Verkkoyhteisö Kontu ry:n puheenjohtajan kutsuttua minut sinne kolmesti :grin:), täytynee minun sanoa ettei kumpikaan viikonloppu taida sopia. Ensimmäisenä pitää lukea kirjotuksiin, jotka siis alkavat ymmärtääkseni kielien kuunteluilla jo seuraavalla viikolla, ja taas lokakuun neljäntenä saavun Saksasta kymmenen päivän reissulta, ja jotenkin epäilen olisiko minusta iloa kellekään, mikäli vain joko nukkuisin eli jumittaisin jossain sohvanreunassa. :p

Seuraavassa Visulahtimiitissä sitten...
 
No, ikävä tosiasiahan on (kuten on aiemminkin tullut todettua) että sellaista ilmiötä ei olekaan kuin Kaikille Sopiva Viikonloppu. Tässä haetaan Mahdollisimman Monelle Sopivaa Viikonloppua. Itsekin olisin ollut tuon "pimeän" viikonlopun kannalla, koska sinne sijoittuu paitsi Frodon ja Bilbon synttärit, myös omat nimpparini - ja se olisi muihin miitteihin nähden sopivalla etäisyydellä. Mutta jos tilat on varattu, niin sen mukaan täytyy elää.
 
Ylös