Syksyn Vesilahti-miitti #8. (5.-7.10.2007) TÄYNNÄ

Toimiihan se nyt vai pitääkö varmistaa ilmoittautuminen vanhalla tavalla? :p
 
Kyllä se toimii, ilmoittautumiset tulevat ainakin minulle, vaikkakaan vastuuhenkilö ei niitä jostain syystä nyt saa.
 
Toimii, ja virheilmoituksetkin toimivat niinkuin pitäisi. (Laitoin laiskuuttani syntymäajan ensin ilman välipisteitä.) Ja spostiinkin tuli varmistus.

*Kannullinen kirnupiimää Dunalle hienosta ilmoittautumissysteemistä*
 
Saivatko kaikki ilmoittautuneet vahvistuksen sähköpostiin ja oliko viesti selkeä ääkkösineen vai oliko epäselvyyksiä kuten outoja merkkejä?
 
Dúnadan sanoi:
Saivatko kaikki ilmoittautuneet vahvistuksen sähköpostiin ja oliko viesti selkeä ääkkösineen vai oliko epäselvyyksiä kuten outoja merkkejä?

Ainakin minulla toimi moitteetta.
 
Dúnadan sanoi:
Saivatko kaikki ilmoittautuneet vahvistuksen sähköpostiin ja oliko viesti selkeä ääkkösineen vai oliko epäselvyyksiä kuten outoja merkkejä?
Mikäli käyttää merkistönä UTF-8: sia niin homma toimii, mutta jos merkistönä on ISO-8859-1 niin ääkköset ei toimi. Muuten oikein loistavasti tuntui toimivan tuo systeemi, kiitos siitä Dunalle :)
 
Ääkkösten temppuilusta huolimatta tuo systeemi oli mukavan selkeä ja yksinkertanen. Ilmoittautuminen oli helppoa ja vaivatonta. Ainoastaan syntymäpäivän kirjoitin ensin ilman ylimääräistä nollaa ja sain herjaukset, mutta muuten tosi hyvä systeemi :)
Siitäs kiitos ja kumarrus *kiittää ja kumartaa*.
 
Paljon on tuttuja jo ilmoittautunut ja näyttää siltä, että myös iso kasa uudempia tuttavuuksia (ainakin minulle). Hienoa hienoa, Vesilahdessakin hieman uutta väriä vaihteen vuoksi. Varmasti loistava miitti tulossa.

Juu, ja minullakin toimi erittäin hienosti lomake ja spostiakin tuli.
 
Ensimmäinen varasija minulle, mikäli sellaisia jaellaan. Incanus käski kirjoittaa tänne, niin joku sitten pohtii varalistakäytäntöä.
 
WTFLOLZPPL.

Miitti täynnä ekan vuorokauden aikana? Tämä on ennätys. :)

(Onneksi Miccoh muistutti minua ilmoittautumisesta ja eksyin tänään Käärmeeseen asti.)
 
VARASIJOISTA:

Eli miitin ollessa täynnä varasijoille pyrkivät ilmoittautuvat tässä topikissa. Jos miittiin vapautuu paikka, niin ensimmäisenä suunsa aukaissut saa yksäriä ja menee sitten täyttämään tuon ilmoittautumiskaavakkeen.

Tällä hetkellä varasijoilla ovat WuMing ja Freyja.

PERUUTTAMISESTA (ks. Yhdistyksen säännöt, tarkistelen asiaa vielä rahastonhoitajalta ja muilta hallituslaisilta)

Eräpäivän jälkeen peruuttaneille rahoja ei enää palauteta, sitä ennen kyllä. Peruuttajat ottavat yhteyttä minuun. Eräpäivä on 17.9.

Päivitin ensimmäistä viestiä.
 
Korjasin tuon ilmoittautumissysteemin toimimaan paremmin. Nyt ääkkösten pitäisi näkyä jatkossa kaikilla oikein.

Jos ei, niin asia johtuu käytetystä merkistöstä. Kokeilkaa utf-8 tai iso-8859-1:tä.
 
Ilmoittautuisin varasijalle.

Edittiä. Hei te neljä muuta varasijalaista, pistetäänkö teltta pystyyn Lammasniemeen? :p
 
Se olisi kätevää, Incánus. Näen sieluni silmin ilmoittautuneiden listan, joka hehkuu sinisenä, sillä jokaista nimeä napsauttamalla pääsee asianmukaiseen profiiliin ja sitä kautta mahdolliselle irc-galleriasivulle tai ainakin aiempiin viesteihin selvittämään, jotta minkälainen ihminen nimen takana piilee. I have a dream...
 
*sigh* Mutta se työn määrä moiseen? Kukas sen tekisi? Minulla ainakin
on muutakin tekemistä...vaikkei siltä näytäkään. Lukeminen ja piipun
polttaminen on vakavaa aivotyötä, varsinkin jos meinaa kirjoittaa sen
lisäksi.

Villiintynyt isoäiti on hyvä ja jatkaa unelmointia.


Btw, päivittelin varasijoja.
 
Ylös