Syntymäpäivän kylttijahti 2015

Halusin antaa kuitenkin aikaa ihan reilusti. Käärme on melko suuri. ja jos kuvat löytyvät nopeammin niin peli loppuu kun 44 tulee täyteen.
 
Koska pyhät taikka pelin vaikeus ovat vetäneet keskustelun hiljaiseksi niin annanpa tässä vinkin että yksi kyltti on ripustettu vuonna 2011 julkaistun...(minkä?) puimiseen varattuun keskusteluun. Keskustelua on riittänyt melko hyvin kuluneen 5-6 vuoden aikana. Tosin välissä oli myös parin vuoden tauko viesteissä.
 
Kun ensimmäinen vihje poiki näinkin hyvin niin heitän heti perään toisen. Se johtaa meidät yli kymmenen vuoden taakse ihmisten välisen kommunikaation syvälliseen maailmaan.
 
Oikeaan paikkaan se ainakin ohjasi :)

Oikean linkin saa kun kopioi osoitteen viestin alapuolella olevasta päivämäärästä/lähetysajasta. Näin yleisenä muistutuksena.
 
Ares B on aika huimassa johdossa tällä hetkellä ja varmaan kaipaisikin vähän jännitystä.
Odottelen edelleen hallitukelta jotain reaktiota palkintokyselyihini. Muuten sponsoroisin palkinnon itse, mutta minulla ei taida olla mitään mitä kukaan haluaisi :p
Vihjeetkin tyrehtyivät tässä joksikin aikaa, mutta niitä kyllä tulee lisää jossain kohtaa. Kannattaa seurailla, koska etukäteisvaroitusta niistä ei tule ja nopeat syövät, hitaat eivät. Vielä on yli puolet kätköistä löytämättä ;)
 
Tässäpä teille vihje. Se on ote eräästä keskustelusta.
Olet kavereidesi kanssa pyörähtämässä kotona (asut vielä vanhempiesi luona) ja äitisi tulee keittiöön kulahtaneessa pinkissä pitsiaamutakissa ja papiljotit päässä kysymään haluatteko mehua ja muumikeksejä.
 
Jatketaanpa saman kätkön vihjailua. Ote on aloitusviestistä ja kyse on minun omasta aloituksestani (muistakaa että hakutoimintoja ei saa käyttää).
 
Jostain syystä Kointähden linkki ei vie minnekään. En epäile huijausta, mutta jos sinulla on vielä muistissa tarkemmin missä vistissä oli niin helpottaisi jos yrittäisit laittaa lintin uudestaan. Muuten joudun tekemään vähän etsiväntyötä ja arvailemaan mikä tarkalleen oli kyseessä ;)
 
Ylös