[Syysmiitin yhteisruoka] Tortillaa ja lettui

Sen verran olen ärsyttävä ja haluan tietää etukäteen että onko todennäköistä että ajan tuon kauppareissun ja päätetäänkö että olen lompakko vaiko eikö. Koska jos olen lompakko niin haluan oikeasti ne rahat miitissä enkä kysellä jälkikäteen niiden perään (tiedän että olen ilkeä ja joustamaton, mutta otan asiasta stressiä jos se ei hoidu tuossa samalla alta pois). Eli osallistujien olisi hyvä tietää se myös etukäteen että osaavat varata käteistä mukaan.
Ja minun autossani kulkee kaksi henkeä jotka eivät välttämättä HALUA kauppaan (kyytiin mahtuu siis kaksi mukavasti tai kolme jos on pieniä peppuja). Eli jos lauantaina on paljon sellaisia jotka oikeasti tahtoisivat lähteä niin asiaa voisi yrittää sumplia muuten. Mutta siis voin lähteä että saadaan varmasti sapuskaa. Tätä kyytiasiaa ei ole pakko tietää etukäteen, mutta olisi kiva vähän tunnustella tunnelmia. Plus, pieni on ollut hyvin iltaäkeä jo monta päivää ja jos sama kiukuttelu jatkuu niin joudun harkitsemaan miittiyöpymistä uusiksi, mutta se ei ole tietysti este jos tulen päiväksi kuitenkin. Tulee vaan vähän edestakaista ajoa.

Minulle on sama mihin maitojuomaan/hylamaitoon letut tehdään, kunhan se on vähintään vähälaktoosista ja edes jotain sukua maidolle.
Munattomia lettuja on kyllä aika helppo tehdä ja ne maistuvat kyllä melko samalle. Minun ohjeella tulee vähän kiinteämpiä kun normeista. Että minusta niitä voi joka tapauksessa tehdä. Kyllä ne varmasti menee.
Kauppalappuun pitää laittaa se lettuhillo.
 
Jaamar sanoi:
Kaupassa voinee tarvittaessa käydä myös lauantaina ennen ruokailua.

Totta joo, yhteisruokailuhan on tähdätty lauantaiksi, ei perjantaiksi, jolloin pärjätään omin eväin. Lauantaina tiedetään varmuudella osallistujien lukumäärä ja ravintotottumukset.

Minä voin ryhtyä pankkiiriksi/liivijengiläiseksi, eli jos jollain ei ole rahaa mukana miitissä, niin minä maksan Jampalle hänenkin osuutensa ja perin sen velalliselta myöhemmin.
 
Jaamar sanoi:
Minulle on sama mihin maitojuomaan/hylamaitoon letut tehdään, kunhan se on vähintään vähälaktoosista ja edes jotain sukua maidolle.

Minulle mielellään myös.

Maksan mielelläni muutaman euron pottiin enemmän, jos vältyn kauppareissulta ja ruoanlaitolta (tiskata voin). Otan mieluummin vaikka selkäsaunan kuin menen ruokakauppaan. :grin:
 
Ylös