Syysmiitti 1.10-3.10. 2021

Kyytiongelmamme ratkesi onneksi: aikataulujen tarkempi syynääminen paljasti, että minun töistä pääsyni/esikoisen koeviikon viimeisestä kokeesta pääsyn ja puolison työkeikan väliin jää kuin jääkin sen verran aikaa, että hän ehtii heittää meidät - vieläpä kaupan kautta - miittipaikalle.
 
Minulla ja Haltilla olisi varattuna Caelen kyydit välillä Hämeenlinna-Janakkala-Hämeenlinna, mutta jos pääsisi kerralla Tampereelle asti, niin olisihan se mukavaa. :) Selvittelen
 
Minusta kyyti perille Tampereelle saakka kuulostaisi aika näppärältä. Varmaan Caele kykenee nielemään pettymyksensä, vaikka joutuisikin ypöyksin ajelemaan paluumatkaa.
 
@Shetai jos Riihimäki tekee turhan koukkauksen etelään päin, niin Helsingin autot ajavat joka tapauksessa siitä ohi.
Mutta tätä voidaan toki tarkastella myös miitissä paikan päällä.

Toivottavasti Secret Hitler :-D

Luulen että etenkin eräät nuoremmat hobitit ja miksei vähän vanhemmatkin, eivät ikinä antaisi anteeksi jos jättäisin sen tuomatta.... Heitin kassiin myös Cards against humanityn sekä Marrying mr. Darcyn.
 
Last edited:
Perun osallistumiseni nilkkani vuoksi. Kuukausi sitten teloin sen töissä ja se on parantunut hitaasti. Viikko sitten jouduin jättämään Nälkäpäiväkeräyksen väliin sen takia ja nyt jätän ylimääräiset kävelyt ja kamojen kanniskelut, mitä miittiin osallistuminen väistämättä merkitsee, väliin nilkkaa säästääkseni. Tällä viikolla se on tuntunut paremmalta, enkä halua ottaa takapakkia.
 
Täällä mietin ja käytän kaikkia piskuisia aivosolujani, miten saada mukaan mahdollisimman paljon luettavaa siten, että reppu ei ratkea eikä selkä katkea. Miitit ovat minulle olleet perinteisesti niitä "saa luvan kanssa istua koko päivän nenä kiinni kirjassa eikä tarvitse miettiä muita asioita"-viikonloppuja, jonka takia tämä on varsinainen joka miittiä edeltävä ongelma. Tähän mennessä valitsin viisi kirjaa keveyden ja kiinnostuksen perusteella valtaisasta lainapinosta, ja tämän lisäksi mukaan tulee pieni norjan sanakirja. Kuusi kirjaa, ja vaatteillekin pitäisi löytää sijaa. Ja muille tavaroille. Hankalaa:?
@Sidhiel, suosittelen lämpimästi e-kirjoja ja lukulaitetta. Kokonainen kirjasto kulkee mukana ja painaa parisataa grammaa.
 
Kiitokset miitistä.
Oli outoa olla yhtäaikaa ihan super energinen ja ihan tajuttoan väsynyt. Mieli oli jossain ihan muualla, mutta silti yhtäaikaa tosi vahvasti läsnä. Hakeuduin vuoroon seuraa, hiljaisuuteen, seuraan, hiljaisuuteen. En osannut päättää mitä haluan :D Ehkä siitä vähän vahingossa tuli sopiva kombo.
Ei ollut suuri ja eeppisen ihana miitti millään aspektilla, mutta varmasti juuri sitä mitä tarvitsin tämän eeppisen viikon päätteeksi. Rentoa, mukavaa, lämminhenkistä ajan viettämistä hyvien otusten kanssa.
Oli kiva nähdä teitä ihan jokaista yhdessä ja erikseen. Laskeskelin myös, että kerrankin taisin jutella melkein jokaisen teistä kanssa. Pulla taitaa olla ainut jonka kanssa en muutamia tervehdyksiä tai puoliunisia kohtaamisia lukuunottamatta jutellut, mutta onneksi kompensoin puhumalla Pullasta pariin otteeseen muille (pelkkää hyvää).
 
Ylös