Syysmiitti 1.10-3.10. 2021

Mun kyydissä pääsee Kouvola-miittipaikka. Pääsen pe illalla vasta ysin jälkeen töistä, joten saapuminen menee hyvin myöhäiseksi. Mutta, jos jollekulle (@Pagba ) kelpaa kyyti su esim. Lahteen, se onnistunee.
 
Toki kelpaa kyyti Lahteen @Shetai n autolla, mutta haluaisiko hän matkaseuraa Lahdesta miittipaikalle perjantai-iltana? Voisin käydä ruokakaupassa Lahdessa niin kuin Shetaikin todennäköisesti Kouvolassa, koska matkalla on auki vain ylikalliita ABC-myymälöitä, ja odottaa rautatieasemalla. Se suljetaan vasta klo 23.15.
 
Toki kelpaa kyyti Lahteen @Shetai n autolla, mutta haluaisiko hän matkaseuraa Lahdesta miittipaikalle perjantai-iltana? Voisin käydä ruokakaupassa Lahdessa niin kuin Shetaikin todennäköisesti Kouvolassa, koska matkalla on auki vain ylikalliita ABC-myymälöitä, ja odottaa rautatieasemalla. Se suljetaan vasta klo 23.15.
Matkaseura kelpaa vallan mainiosti! :)
 
Tuon tullessani (meille) uuden pelin Zen garden, joka on meidän perheessä saavuttanut suuren suosion. Peruspelissä pystyy olemaan mukana (tosin ei taktikoimaan) perheen pieninkin, mutta siinä riittää silti haastetta myös aikuiseen makuun ja vaikeustaso on mukavasti muokattavissa lisäämällä tavoitteiden määrää.
Jos joku on kiinnostunut niin myös Taru sormusten herrasta -lautapeli mahtuu mukaan (en totin ole yhtään varma olenko itse valmis pelaamaan sitä).
 
Tiedän että miittimaksun deadline (huomenna) lähestyy, mutta tämä pitkittynyt flunssa mietityttää että kauankohan tämä meinaa jatkua. Kohta on ollut jo kaksi viikkoa lapsi kipeänä ja mie muutaman päivän. Testi negatiivinen. Lähinnä mietin, että päästäänkö me miittiin lainkaan. Ainakin pari tervettä päivää ajattelin, että pitäis olla välissä ennen miittiä.
 
Nyt on liikkeellä jotain flunssaa, joka kaataa väkeä pariksikin viikoksi.
 
Miekin olen autoilemassa Helsingistä, eli jos Samon auto on liian täynnä, niin tänne mahtuu. Auton varmistuminen kävi ilmi juuri äsken, joten en aikaisemmin huudellut siitä. ;)
 
Miekin olen autoilemassa Helsingistä, eli jos Samon auto on liian täynnä, niin tänne mahtuu. Auton varmistuminen kävi ilmi juuri äsken, joten en aikaisemmin huudellut siitä. ;)

Mistä päin Sidhiel lähtee liikenteeseen?
Joku/jotkut minun kyydistäni voisivat kyllä mennä sinne, ruokakassien kanssa tulee nimittäin tosi ahdasta 5 ihmisellä.
 
Wingspan on sekä hieno pelinä että luontoarvoiltaan kunnioitettava! Suosittelen Shetaita ottamaan sen mukaan ja ihmisiä kovasti pelaamaan.
 
Nyt menee mielenkiintoiseksi: puoliso oli autuaasti unohtanut luvanneensa meille miittikyydit ja sopinut itselleen työkeikan perjantai-illaksi. Saa nähdä, miten tämä tilanne saadaan setvittyä.
 
Täällä mietin ja käytän kaikkia piskuisia aivosolujani, miten saada mukaan mahdollisimman paljon luettavaa siten, että reppu ei ratkea eikä selkä katkea. Miitit ovat minulle olleet perinteisesti niitä "saa luvan kanssa istua koko päivän nenä kiinni kirjassa eikä tarvitse miettiä muita asioita"-viikonloppuja, jonka takia tämä on varsinainen joka miittiä edeltävä ongelma. Tähän mennessä valitsin viisi kirjaa keveyden ja kiinnostuksen perusteella valtaisasta lainapinosta, ja tämän lisäksi mukaan tulee pieni norjan sanakirja. Kuusi kirjaa, ja vaatteillekin pitäisi löytää sijaa. Ja muille tavaroille. Hankalaa:?
 
Ylös