Syysmiitti 14.-16.10.2016 Mallinkaisten leirikeskuksessa

Merri on valitettavasti ylitöissä. Merri selvittää jahka on syönyt. Merri ei tykkää puhua itsestään kolmannessa persoonassa.
 
Samoin :) Uutta en saanut auki, mutta vanhalla toimi. Ehkä olisi pitänyt kokeilla päivitellä aikaisempia sivuja. Mutta pääasia että pääsi ilmoittautumaan.
 
Ilmoittautuneiden lista näkyy nyt :) Nätimmän näköiseksi sitten joskus.
 
Uusi jäsenmaksukausi näyttäisi käynnistyneen, onko aiheesta jo tullut HobSania? Että saisi alennukset heti tuoreeltaan...
 
HobSan on kirjoitusvaiheessa eli tulossa. Ehdottomasti pölähtää postiluukkuun ennen miittimaksun eräpäivää! (voidaan postata jäsenmaksun maksamisohjeet jo sitä ennen tänne, mutta en halua vahingossa sössäistä ja antaa vääriä ohjeita, jos jokin pieni juttu maksamiseen liittyen olisikin viime vuodesta muuttunut.)
 
Olen tuttuun tapaan tulossa autolla Helsingistä.
Kyytiin otan max. kolme kyytiläistä koska auto on edelleen samaa kirppu-kokoluokkaa kuin ennenkin.
Lähtö perjantaina alkuiltapäivästä, lähtöpaikka Itäkeskus, kyytiin pääsee myös matkan varrelta (reitti itis- kehä 1 - hämeenlinnanväylä-mallinkaisten leirikeskus).
 
Jos tulen omalla autolla niin kyytiini Turengista mahtuu 2 tai 3 (riippuen onko Mushu mukana ja miten isoja laukkuja ihmisillä on) ja jos taas saan Novan auton lainaan niin 3-4 (riippuen onko Mushu mukana, laukkuja mahtuu enemmän kuin ihmisiä). Pyrin lähtemään ajoissa liikenteeseen ja on ollut puhetta että saatan jopa hakea avaimen kunnatalolta. Eli tämä kyyti olisi varhaisille kulkijoille. Nova kulkee joka tapauksessa perjantaina Toijalasta Hämeenlinnan kautta Turenkiin ja sitäkin kyytiä voi pyrkiä hyödyntämään, joko niin että vaihtaa täällä minun kyytiin tai sitten jos kellonaika on myöhäisempi niin kyyti miittipaikalle samalla kun Nova hakee Mushun. Nämä vähän elää, mutta niihin voi vielä vaikuttaa jos joku tietää että on kyydille tarvetta. Novan kyydille ei luonnollisesti ole paluukyytiä, joten se pitää järjestää erikseen.

Ilmoittaudun myös vapaaehtoiseksi jonkinmoista parin-kolmen euron kyytipalkkaa vastaan ajelemaan erikseen Turenkiin vielä illemmalla (kunhan ehdin saunaan) jos sille on tarvetta. Muutenkin JOS tehdään retkiä ja liikutaan minun autolla niin toivoisin pientä rahallista korvausta kyytiläisiltä. Mieluummin käteisellä.
 
Ok eli Sidhiel ja Heather mun kyytiin, yhdelle nopealle on vielä paikka ja sitten on täyttä.
 
Taidan elätellä toiveita Lehtis-kyydistä perustuen maantieteelliseen läheisyyteen ja sen tuomaan helppouteen asioiden suhteen.

Toisaalta voisin tietty myös harrastaa käytännön hyväntekeväisyyttä ja porhaltaa junalla Jaamarin kyydittäväksi, vaikka se onkin hankalampaa ja joutunee karsimaan viihdetoimintojen laadusta.
 
Olen tulossa paikalle vähäksi aikaa perjantai-iltana (kunnes lähden Mushun kanssa kotiin ihan viimeistään klo 19 ellei jo aiemmin), joten kyydissä voi päästä Toijalasta, Hämeenlinnasta tai Turengista. Lähden varmaankin Toijalasta joskus klo 15-16 välissä, eli perillä ollaan noin 16-17 maissa. Kaupassa voi pysähtyä Turengissa, jos sille kokee tarvetta.
 
Shetain Juva-Mikkeli-Heinola-Lahti-kyyti on ilmestynyt taulukkoon ja olen varannut siitä ensimmäisen paikan. Enää kaksi paikkaa jäljellä!
 
Ylös